Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Synchronizacja rozrządu 2.0 TDI BRD 170 km


Audicowy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sprawdzałem tego jeszcze bo na razie tak naprawdę szukam przyczyny takiego spalania, siadło na rozrządzie bo gdzieś przeczytałem że jeżeli jest źle ustawiony on teoretycznie chodzi normalnie lecz dużo więcej pali, chce od razu wiedzieć jak to zrobić żeby nie szukać na szybkiego jak będzie zła wartość. A dodam jeszcze że ktoś kto robił rozrząd wcześniej zaznaczał go białym markerem więc prawdopodobnie jest źle ustawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdz co pokaze VAG

nie ma co gdybac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompa ci potrzeba aby spr.synchronizacje miedzy walem korb.a walkiem rozrzadu ssącym w razie koniecznosci skoryguj w zakres 0,0 do + 1,5. -Jak to zrobisz-ust rozrzad idealnie na blokade i dokorygowujesz walek wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dzisiaj że jak cisnę to spala 10.1 jak jade spokojnie też 10.1 co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fizycznie spr.spalanie... Ja np wogóle to wyałączyłem-tankuje do pełna i do rezerwy robie 720-750km

Jak jadę spokojnie do psacy to mam spalanie 7,5l ale jak z psacy tak energicznie zaczynam jechać to tez mam spalanie 9-10l. Dlatego już wogóle na to nie patrze,robiłem kalibracje fisa i trafiłem tak jak fizycznie mi spalanie wychodzi- fís2 wskazuje 8,7l a fizycznie pali 7,8-8L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź synchronizację wałków.

Jak masz w pobliżu 0.0 to przestaw na 1.0.

Pojeździj 2 tygodnie i porównaj, powinno być mniej byleś nie wszedł w efekt "śmierdzących spalin" i "nierównej pracy silnika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Measuring blocks

004

4te-okienko -synchronizacja - potem w razie konieczności do tego doregulować wałek wydechowy.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz musisz ust.rozrząd ręcznie-na "znaki" aby to wykonać są 2 sposoby:

-Na biegu 6 przeciagasz auto do przodu i silnik się obraca

- podnieś jedną str pojazdu tak aby koło się oderwało od powierzchni -ja tak zawsze robie - kręcąc kołem też na zapiętym biegu 6 obracasz silnikiem ust.wałek rozrządu ssący na blokade która ma pasować poprostu jak w masełko byś wkładał ale to tak mega dosłownie- jeśli blokada tak właśnie pasuje to wtedy spr czy blokada pasuje w wałek wydech.-jesli blokada wchodzi lecz z dużym oporem na ciasno to luzujesz 3śruby i wałek ust.też dosłownie tak samo że blokada ma wchodzić jak w masło. I składasz i po robocie. - Miej do dyspozycji lusterko łatwiej jest przy regulacji-bez motania widać wtedy kanał zablokowania -czy wałek w prawo czy w lewo aby blokadę włożyć.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie podpowiedzcie bo nie mogę ogarnąć tego. Na screen'e jest vcds i czy w 4 okienku pt. steering angle jest moja synchronizacja rozrządu?

660dab3e265b.jpg

Jeśli tak, to jest ona dość dupiata i prośba o jakiś pewny namiar aby to skorygować gdzieś z okolic Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, Katowic.

Podziękował serdecznie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co znajduje się w 2 -gim okienku ? czy tam nie powinno być właśnie 0 plus minus 2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...