rafi10612 1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam. Potrzebuje informacji gdzie znajde prad przed odpaleniem auta . Otwieram auto z pilota i gdzie znajde ale takie miejsce gdzie go nie bedzie po odpaleniu auta ? ktos wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) nie do konca kminie co masz na mysli:) Edytowane 21 Listopada 2014 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Sprawdź probówką czy jest taki bezpiecznik. Ja myślę że niema.Ale może się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo83 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 nie do konca kminie co masz na mysli:) Kolega chyba szuka miejsca gdzie jest prąd przed odpaleniem auta,ale po jego odpaleniu już go tam nie będzie-chyba ciężko będzie z tym tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Przed jest na bezpieczniku nr.5. Ale po odpaleniu chyba też.Żarówka w rękę i się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jeżeli to napięcie ma być już po otwarciu i wyłączyć się po odpaleniu to raczej takiego przewodu nie znjdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Możesz sobie go dorobić poprzez jakiś prosty przekaźnik, który zostanie rozłączony np. zapłonem ze stacyjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) albo zostanie załączony po starcie silnika/przekręceniu kluczyka. Wykorzystasz styk bierny (NC) i masz jak chciałeś Znalazłem gotowca w sieci: http://obrazki.elektroda.net/42_1214595041.jpg Edytowane 22 Listopada 2014 przez erchi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Panowie opisze to na przykladzie zarowki . Otwieram auto z pilota ,wlacza sie podsufitka i ta zarowka . Otwieram drzwi ,zarowka sie swieci. Zamykam drzwi ,wkladam kluczyk i wlaczam zaplon . Zarowka z podsufitka gasnie. Po otwarciu drzwi zapala sie tylko podsufitka ,zarowka nie. Gasze auto,wyciagam kluczyki ze stacyjki i wlacza sie podsufitka wraz z zarowka myslalem zeby moze sie podpiac pod clh ,podsufitka odpada ja potrzebuje pradu po wylaczeniu zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Toć masz napisane możesz to zrobić na dowolny sposób za pomocą przekaźnika. Napisz lepiej do czego to potrzebujesz to może ktoś Ci podpowie skąd wsiąść zasilanie. Bo Twój opis jest hmm "mało precyzyjny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 do podpiecia zarowek dokladnie dwoch zarowek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 zastosuj przekaźnik który będzie podłączony do plusa po otwarciu auta i który będzie rozłączany plusem po przekręceniu stacyjki i problemie. Koszt przekaźnika to około 10zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 a moglbys mi to tak dokladniej wytlumaczyc ? gdzie sie wpiac ? jak to zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 powiedz co chcesz podłączyć to będzie mi łatwiej wytłumaczyć.Ogólnie to wygląda tak kupujesz przekaźnik rozłączny (taki który rozłącza obwód roboczy po pojawieniu się napięcia na zaciskach sterujących).Wpinasz go w obwód w którym pojawia się napięcie po otwarciu auta a jako sterowanie podłączasz plus który pojawia się po przekręceniu stacyjki.Będzie to działało tak że po otwarciu drzwi zaciski robocze przekaźnika będą zwarte i zasilą obwód który podłączysz a po pojawieniu się plusa na zacisku sterującym przekaźnika obwód roboczy zostanie rozłączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Wszystko jest na rysunku, który zamieściłem, włącznie z oznaczeniami styków przekaźnika. Link do przykładowej aukcji - http://allegro.pl/przekaznik-12v-30-40a-samochodowy-nc-no-i4812026681.html do kompletu podstawka lub zwykłe konektory (żeńskie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się