Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy w 1.9TDI PD


pietas a4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z autkiem a raczej z mocą.Otóz dziś w dzień silnych opadow sniegu i wilgoci auto po odpaleniu i po nacisnieciu pedalu gazu było otepiale,bez mocy.Po ponownym odpaleniu przez 5-10 sek było oki,pozniej znowu brak mocy,ledwo wkezdzalo pod górke.Mam wrazenie ze być może prad gdzies ucieka nie dając pełnej mocy oraz turbina jakby później się zalaczala.Dajcie znaka jeśli mieliście podobny problem.Kompa jeszcze nie podpinalem

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iskra w diesel'u? Zapowiada się ciekawie.

Pierwsze co to podłącz kompa, to już połowa drogi do wykrycia usterki bo inaczej można tylko strzelać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony jestem:-)Podepne w najbliższym czasie.Rano było tak samo,dopiero po krótkiej przejażdżce ustapilo.Mysle ze powodem jest wilgoc ale na który element wpływa,nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieselu wilgoć nie powinna mieć jakiegoś znaczące go wpływu, chyba że sterownik zalany, ale to raczej skutkowało by masą innych dolegliwości. Tutaj bardziej kłaniam się ku zapowietrzającemu się układowi paliwowemu, ewentualnie podciśnienie.

Ale tutaj trzeba sprawdzić kompa ;).

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank zalany sterownik. Nie wyświetla Ci się kontrolka od trakcji i od świec. Ja tak miałem w b5 że wpadł w tryb awaryjny po zalaniu kompa. Po wysuszeniu wszystko wróciło do normy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyświetla mi się nic na konsoli i dolegliwości ustąpiły.Kolega od którego kupiłem auto mówił ze tez mu się tak zdarzylo kilka razy przez 8 lat.To nie wiem,narazie szpeca szukam z kompem.

Jeśli chodzi o auto to mam 3 1.9 tdi B5 I B6 oraz b+g B6 widoczna w danych...To tak w woliu wyjaśnienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobne objawy byly i tez podczas wilgoci. jezdzilem tak dwa miesiace. po tym czasie zaczal kopcic na czarno. dwa dni temu wymienilem intercooler bo okazal sie pekniety.Niestety objawy nieustaly. czyli szykuje mi sie raczej wymiana turbiny. czy dobrze mysle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umów się na spocie z kimś, żeby Ci zrobił logi lub jedź do ogarniętego mechanika.

Wysłane z Xperii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ogólnie nie opisałeś o jakie audi chodzi? który silnik? ja np takie objawy miałem w leonie top sport silnik arl czyli bardzo podobny do 130 avf np, przymarzało cięgno od gruszki turbo, po jakimś czasie odtajało i było OK, czyli szukał bym tam przyczyny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu także usterka przechodziła. Najlepiej wymiana gruchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...