Jump to content

Prawy intercooler od BRD, TURBO BRD


feti
 Share

Recommended Posts

Z prawej jest tylko jeden od turbo do belki. Wykorzystałem jakieś 10 cm węża od turbo.  

Link to comment
Share on other sites

bede siedzial w weekend i dokladal drugi ICek, a mam tylko jeden waz ori od wersji BRD. Dlatego myslalem o wykorzystaniu czesci weza ktory juz jest.

Link to comment
Share on other sites

Potrzebujesz dwa węże od brd.

1. Od belki do coolera na górę, zakładasz skręcasz opaski i gotowe.

2. Wąż od turbo z tłumikiem.

Ja mam turbo na szybkozłączce i wykorzystałem jakieś 10 cm mojego węża z szybkozłączką.

Rozpiołem opaski na tłumiku i połączyłem się z nim, idealnie było by mieć jeszcze kolanko 90 stopni za tłumikiem do coolera

 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 5.06.2017 o 19:35, LChris napisał:

Potrzebujesz dwa węże od brd.

1. Od belki do coolera na górę, zakładasz skręcasz opaski i gotowe.

2. Wąż od turbo z tłumikiem.

Ja mam turbo na szybkozłączce i wykorzystałem jakieś 10 cm mojego węża z szybkozłączką.

Rozpiołem opaski na tłumiku i połączyłem się z nim, idealnie było by mieć jeszcze kolanko 90 stopni za tłumikiem do coolera

 

Nie do końca zczaiłem Twoj opis. Dziś rozebrałem auto i zabrałem się za montaż teego IC i ni chu chu. Po pierwsze to mam tłumik do którego dochodzi cienka rurka z tej belki metalowej pod zderzakiem. Po drugie, od turbo do belki idzie ori waz, ktory z jednej strony ma szybko złączkę (zdjecie ponizej) Mam wąż od BRD który łączy turbo z dolnym wlotem IC tylko aby z niego skorzystać to muszę chyba zerwać obecny wąż z szybkozłączki. Na razie tego nie robiłem, bo wygląda mi to na jednostronną modyfikację, a auto w razie czego ma być na chodzie w poniedziałek. Po trzecie, musze skombinować wąż który połączy mi górę IC z wlotem do belki. I tu jest teraz kropka.

IMG_0132.JPG

IMG_0131.JPG

Link to comment
Share on other sites

Sciagasz ta opaske I masz tlumik (szybkozlaczka) bez weza - w druga strone nie ma problem bo zakladasz zwykla nowa opaske

Link to comment
Share on other sites

Sciagasz ta opaske I masz tlumik (szybkozlaczka) bez weza - w druga strone nie ma problem bo zakladasz zwykla nowa opaske

Zrobione tak jak pisałeś :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie zalozylem I na drugi dzien odlaczylem - zrobil sie mulowaty, dopiero jakies 300 obr/min wyzej niz wczesniej pompowalo dobrze.

nie mam w okolicy tunera co by mape poprawil wiec dalej kuleje na jednym icku

Link to comment
Share on other sites

Nie odczułem spadku mocy, wręcz przeciwnie. Auto mam po mapie i chyba dostało pare niutkow bo rwie do przodu aż miło. Teraz tylko czas na nowe turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dnia 20.04.2017 o 15:53, hugo911 napisał:

Odgrzebę troche kotleta. Jestem po montażu prawego icka z BRD. Wszystko siadło dobrze ale nie powiem że było trochę roboty żeby dobrze węże dopasować.

Mam takie pytanie czy ktoś z was dawał kierownicę powietrza do tego intercoolera zamocowanego w B6.

Jeśli by ktoś potrzebował to (odpowiadając na swoje pytanie) kupiłem kierownice powietrza od B6 i siadła bez problemu do icka z BRD. Z prawej strony trzeba było delikatnie podszlifować/podciąć obudowę na odcinku 5 cm bo opierała się o intercooler (nożykiem do tapet 15s roboty). Wszystko ładnie i stabilnie siedzi.

Link to comment
Share on other sites

Czyli nie potrzebuje tłumika szumów z BRD? 

W BPW jest w szybkozłączce?

Edited by LChris
Link to comment
Share on other sites

Panowie powiedzcie mi do czego służy ten ,,tłumik ciśnienia'' - ,, zbiornik ciśnienia'' który znajduje się koło intercoolera? Mam ten zbiornik niektórzy go nie mają i jeżdzą czy on coś daje czy mogę go wywalić ? Chcę zastosować dobry wąż do turbo bo moje dwa już się wykończyły a znacznie więcej jest węży do BPW,AWX itd bez właśnie tego , ddziwnego tłumika/ zbiornika...

Link to comment
Share on other sites

Koledzy podrzuci ktoś foty z. Montażu drugiego icka? Czy komuś udało się zamontować w bpw?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ja mam w BPW trochę zabawy było.

Spis potrzebnych części

- prawy intercooler 8E0 145 806 Q

- belka poprzeczna 199 521 ED

- mocowanie

- wąż  8E0 145 790 G do BPW 

- wąż 8E0 145 837 G

- wąż 8E0 145 708 N

- ogranicznik ruchu belki 8E0 199 335 N

- kierownica powietrza 8E0 117 336 N(pod zderzak s-line)

Każde łączenie sztukowanie węży kończy się rozerwaniem na złączkach :(

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.06.2017 o 11:38, Stichy napisał:

Ja u siebie zalozylem I na drugi dzien odlaczylem - zrobil sie mulowaty, dopiero jakies 300 obr/min wyzej niz wczesniej pompowalo dobrze.

nie mam w okolicy tunera co by mape poprawil wiec dalej kuleje na jednym icku

Hej , jako że zmagam się z podobnym problemem pozwolę sobie zrobić odkop.

Stichy - czy rozwiązałeś  swój problem? Zamontowałem drugi IC z 2.0 TFSI moje autko jest po chipsie - po montażu drugiego IC zyskało mocy na średnich i wysokich obrotach ale niskie są znacznie gorsze...i tak jak mówiśz 300 obr wyżej pompuje dobrze.

Panowie czy ktoś miał podobny problem czy po montażu IC wymagana jest korekta ,zmiana programu?Dodatkowo zmagam się z szumem-syczeniem podczas przyśpieszania jest znacznie głośniej...

Edited by BartoszBB
Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.06.2017 o 21:10, mravel napisał:

 

IMG_0131.JPG

Pany co zastosowaliscie do połączenia ori węża górnego od brd z rurą dolną? jakieś kolanko plus kawałek rury? A może inne rozwiązanie....? Bo wiadomo że dolny przewód od brd pasuje do awx tylko trzeba szybko złączkę uwolnić ze starego przewodu.

Edited by MemberA4
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, MemberA4 napisał:

Pany co zastosowaliscie do połączenia ori węża górnego od brd z rurą dolną? jakieś kolanko plus kawałek rury? A może inne rozwiązanie....? Bo wiadomo że dolny przewód od brd pasuje do awx tylko trzeba szybko złączkę uwolnić ze starego przewodu.

a żeby zrobić tak jak ori brd to brakuje Ci węża czy rury z pasa przedniego?

Link to comment
Share on other sites

W brd rura pasa wychodzi w "pionie" do góry w kierunku górnego wyjścia icka. Żeby było jak ori trzeba by rurę pasa od brd,ale to praktycznie nie do zrobienia w przypadku napędu osprzętu na dwóch paskach. 

Edited by staniek
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, staniek napisał:

W brd rura pasa wychodzi w "pionie" do góry w kierunku górnego wyjścia icka. 

Dokładnie i dla tego właśnie pytam się jak to robili bez wymiany rury pasa przedniego gdzie w awx czy innym na jednym icku rura jest skierowana pod auto.

Przypuśćmy że zestaw mam czyli dwie rury, icek, uchwyt i kierownica powietrza 

Edited by MemberA4
Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, MemberA4 napisał:

Dokładnie i dla tego właśnie pytam się jak to robili bez wymiany rury pasa przedniego gdzie w awx czy innym na jednym icku rura jest skierowana pod auto.

Przypuśćmy że zestaw mam czyli dwie rury, icek, uchwyt i kierownica powietrza 

Nie robiłem tego w ten sposób, ale wydaje mi się że kolanko 90 stopni i kawałek łącznika i po zawodach

Link to comment
Share on other sites

Witam panowie, 

ktoś doprowadził tego moda do końca w swoim AVF-ie ? Z czego finalnie użyty IC ? Jakaś lista części ? 

Link to comment
Share on other sites

Witam koledzy. Ma ktoś do sprzedania komplet prawego intercoolera z brd?

Link to comment
Share on other sites

Panowie szukajcie, ja sam zbierałem części i udało się, z kompletem potrzebnych rzeczy sam montaz pasuje P&P.

intercooler 8E0 145 806 Q

belka poprzeczna 8E0 199 521 ED

mocowanie intercoolera(często w zestawie z intercoolerem)

wąż 8E0 145 790 N

wąż 8E0 145 837 G

wąż 8E0 145 708 N

Do tego 3x śrubki 10 i po temacie

Najlepiej zdjąć zderzak i podnieść nawet na lewarze z prawej strony

Edited by Maxior93
Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.06.2021 o 22:04, Maxior93 napisał:

Panowie szukajcie, ja sam zbierałem części i udało się, z kompletem potrzebnych rzeczy sam montaz pasuje P&P.

intercooler 8E0 145 806 Q

belka poprzeczna 8E0 199 521 ED

mocowanie intercoolera(często w zestawie z intercoolerem)

wąż 8E0 145 790 N

wąż 8E0 145 837 G

wąż 8E0 145 708 N

Do tego 3x śrubki 10 i po temacie

Najlepiej zdjąć zderzak i podnieść nawet na lewarze z prawej strony

Robileś jakieś testy jak wpłyneło to na auto ? Montaż bez rezania ? 

Link to comment
Share on other sites

Chce wrzucić IC prawy z TFSI o nr 8E0145806M. Upatrzony mam kompletny z mocowaniem i dwoma rurami.

Co jeszcze potrzebuje żeby to zamontować?

Czytałem że problem jest z połączeniem rury pasa przedniego z górą IC. Co/jaki element powinienem dokładnie dokupić żeby to połączyć?

Link to comment
Share on other sites

W BRD/TFSI rura pasa przedniego jest skierowana do góry. Będziesz pewnie potrzebował jakieś kolano i łącznik.

Jeśli masz osprzęt na jednym pasku to chyba najłatwiej by Ci było gdybyś dokupił rurę wzmocnienia z BRD, nr Kolega podał w poście wyżej.

Kilka osób nawet z tego tematu to robiło to może ktoś coś podpowie.

Więcej nie pomogę bo ja upychałem BEX'a do AVF'a na dwóch paskach.

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, staniek napisał:

W BRD/TFSI rura pasa przedniego jest skierowana do góry. Będziesz pewnie potrzebował jakieś kolano i łącznik.

Jeśli masz osprzęt na jednym pasku to chyba najłatwiej by Ci było gdybyś dokupił rurę wzmocnienia z BRD, nr Kolega podał w poście wyżej.

Kilka osób nawet z tego tematu to robiło to może ktoś coś podpowie.

Więcej nie pomogę bo ja upychałem BEX'a do AVF'a na dwóch paskach.

 

Pozdr

Ja mam wszystko na jednym pasku. A jakbym próbował Bexa wpychać to jakieś komplikacje są?

Link to comment
Share on other sites

Patrzę na te rury pod belką avf vs. brd i to chyba nie podejdzie P&P BRD->AVF.

W AVF mocowanie łapy silnika jest centralnie, w BRD przesunięte.

Chyba jedynym rozwiązaniem to zastosowanie kolanka przy belce AVF, na oko jakieś 90 stopni. Wiecie jaka średnica powinna być takiego kolanka? 

204b277e4826a9f540bbb6c013dc.jpeg

 

IMG_20210908_123251.jpg

Edited by jaras99
Link to comment
Share on other sites

Ta wyżej jest od AWX/AVF na dwóch paskach. Jeśli masz jeden pasek to masz rurę praktycznie taka sama jak ta od BRD tyle, że wyjście jest w poziomie.

O ile dobrze pamiętam to wyjście ma 50mm średnicy.

Z Bex'em raczej daj se spokój, ciężko kupić szczelny w ładnym stanie.

Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, staniek napisał:

Ta wyżej jest od AWX/AVF na dwóch paskach. Jeśli masz jeden pasek to masz rurę praktycznie taka sama jak ta od BRD tyle, że wyjście jest w poziomie.

O ile dobrze pamiętam to wyjście ma 50mm średnicy.

Z Bex'em raczej daj se spokój, ciężko kupić szczelny w ładnym stanie.

Okej dzięki. Spróbuję dziś ustalić jak to u mnie wygląda. Pewne jest że wszystko mam na jednym pasku

Link to comment
Share on other sites

Rzeczywiście moja rura wygląda bardzo podobnie do tej od BRD

IMG20210908170901.jpg

IMG20210908170852.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...