luk3534 2 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witam Serdecznie Wczoraj zmieniając świece żarowe. Zauważyłem pewną sytuację, na uszczelce głowicy są 2dziurki i 3 takie jajka chodzi o oznaczenie karbów martwi mnie że jest tak jakby była ściągana już głowica. Tylko dlaczego mam 173tys przebiegu z książką i serwisem. Autko kupiłem od 1właściciela w niemczech, nie przez handlarzy czy przez znajomych, tylko byłem sam. Czy taka uszczelka szła na pierwszy montaż??? Proszę o odp ponieważ jestem ciemny w te klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian16x4 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 a oprocz tego cos sie dzieje? jesli nie to nie ma czym sie martwic,moze po prostu fabrycznie uszczelka tak sie ulozyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 nie objawów żadnych odpukać tylko co oznaczają te dziurki? dwie dziurki to druga grubość a te trzy obok takie jajowate otworki.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 W AVF masz 3 grubosci uszczelki: 1. 1,45 mm (gdy tłok wystaje od 0,9 do 1 mm) - oznaczona jednym otworem 2. 1,53 mm (gdy tłok wystaje od 1 do 1,1 mm)- oznaczona dwoma otworami 2. 1,61 mm (gdy tłok wystaje od 1,1 do 1,2 mm) - oznaczona trzema otworami. Skoro masz dwójkę, to znaczy, że głowica była planowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk3534 2 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Szkoda ciekaw jestem co sie stalo ze przy takim przebiegu ktos darl juz glowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi