Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbo wymiana


tajesi1003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Panowie proszę o rade a więc chce wymienić turbine ponieważ kończy swoją żywotność I nie wiem czy regenerowac czy szukać jakiejs innej większej np BRD??
Audi AFN 110fps 98r B5

Jeżeli zdaniem mechaniorów turbina jest jeszcze w dobrej kondycji bo nie puszcza oleju i samochód nie kopci ,a ciagle zapiekaja mi sie lopatki ten problem mam juz od roku pokreslam ze turbo bylo czyszczone z 3razy, efekt do miesiaca

Edytowane przez tajesi1003
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłbym w ten sposób pozbył się katalizatora ze srodka wyjął wtryski i dał do sprawdzenia z reguły nie ma takiej opcji żeby co miesiąc turbo czyścić.Pewnie wtryski leja silnik nie przepala paliwa .Ja po czyszczeniu śmigam już cztery lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowalem sie z firma która zajmuje się regeneracją turbin i mechanik stwierdził że turbo delikatnie przepuszcza od strony gorącej spala olej i dlatego występuje problem z zabruduczonymi łopatkami czyli turbo do regeneracji:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho??

Po wymianie końcówek wtrysków chodzi tak bardziej twardo, ale klekotem to bym tego nie nazwał :) bardziej takie cykanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.

A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;)

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najlepszym pierwszym krokiem to bedzie regeneracja turbo,a dopiero pozniej sprawdze wtryski bo to tez troszke kosztuje;)a wiem napewno ze juz pojawil sie luz na wirniku w turbince bo na zimnym silniku slychac juz (pogotowie gdzies w oddali) taki dziwny odglos:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.

A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;)

w silnikach z pompą wtryskową "ecu" jak to kolega nazywa steruje parametrem dawki i konta wtrysku a korekty na vagu to nic innego jak prędkość kontowa silnika podzielona na poszczególne cykle pracy cylindrów to o czym piszesz mają silniki nowszej konstrukcj np. z pompowtryskiwaczami lub CR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...