Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EPC na blacie i brak mocy na zimnym silniku


turbobastard

Rekomendowane odpowiedzi

Hej koledzy, wymieniłem w warsztacie ostatnio ten łańcuszek za silnikiem z napinaczem. Na następny dzień coś się zaczęło dziwnego dziać, mianowicie na zimnym silniku zapala mi sie EPC, czasem już na odpaleniu już się świeci a czasem podczas jazdy przy czym często towarzyszy delikatne szarpnięcie.

Mogę się zatrzymać na chwilę i zgaśnie ale zanim silnik się nie zagrzeje to zapali się znowu. Jak już się nagrzeje nie mam problemu, potem cały dzień mogę jeździć nawet jak ostygnie to to już nie wraca, chyba że by postał pół dnia co mi się rzadko zdarza.

VCDS wywala błąd:

1 Fault Found:

008852 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
P2294 - 004 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 172644 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1730 /min
Load: 69.4 %
Speed: 35.0 km/h
Temperature: 59.0°C
Temperature: 8.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.351 V

A ostatnio dorzucił jeszcze to:

001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 172854 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 2117 /min
Load: 41.9 %
Speed: 74.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.224 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 - 002 - Too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 172864 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1794 /min
Load: 10.6 %
Speed: 17.0 km/h
Temperature: 54.0°C
Temperature: 6.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.224 V

Z tym że to mogło też spowodować wywalenie katalizatora. Ale głównie wraca tenpierwszy błąd z zaworem pompy paliwowej wysokiego ciśnienia.

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=2lt1Eoru7Mw

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18726/P2294/008852

Do sprawdzenia wtyk i okablowanie N276.

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, szczerze to nie wiem co z tymi sondami tak jest.

Jesli chodzi o N276 to zauwazylem pekniecie na tym plastiku wiec idzie pompa do wymiany.

Nie wiem czemu nie dostalem powiadomien ze cos pisaliscie w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...