wojti856 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) nie wiem czy zauwżyliście ale ja zauważyłem różnice w cenie cześci np zderzak do a4 b5 lift jakies 350-550pln lampy od 200-500pln natomiast b7 można o 100pln taniej wszystko dostać czy te nowe sa tak awaryjne że nie muszą nadrabiać ceną nowych cześci genralnie dużo cześci jest droższych nawet liczniki ktoś może moze wypowiedzieć sie na ten temat bo to jest ciekawe nie mówie już o częścich seri s Edytowane 8 Grudnia 2014 przez wojti856 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Bo klasyka trzyma cenę ;P a tak naprawdę to sam jestem ciekaw i zauważyłem to szukają lamp do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-sebo- 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tak samo jest z a3. Szukałem dla kolegi zderzaka. Do tej starszej wersji droższy niż do tej nowszej. Wysłane z mojego HTC Wildfire S A510e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti856 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 no własnie czyli dobrze robie inwestującą w swoją pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Wytłumaczenie jest duzo prostsze - prawo podaży i popytu. Im większe zapotrzebowanie na części do tych strucli tym wyższa cena. Nie ma to nic wspólnego z jakością, trwałościa itd. Przykro mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 schowek pasażera do b8 - 80 zeta schowek pasażera do b6 - 400 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Hehe bo schowki do b6 są po szukiwane - raz ze drapia się jak cholera po drugie zawias. Nie wspimne o tym, ze b6 jak psów po wioskach a b8 to jeszcze swiezynka dla nielicznego pospólstwa. Ech jaki ten świat prosty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 A ja to tłumacze tak ze w b7 B8 wychodziło sporo więcej wersji lepszych z fabryki. Porównując liczbę s-line ów zew w b6 i b7 to przepaść. Po za tym części do b6 są drozsze niż do b5. Zderzak tyl s4 około 1k zł wiec nie wiem gdzie ta przewaga Tapnięte z SGS5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti856 0 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wytłumaczenie jest duzo prostsze - prawo podaży i popytu. Im większe zapotrzebowanie na części do tych strucli tym wyższa cena. Nie ma to nic wspólnego z jakością, trwałościa itd. Przykro mi chodz to ci pokaże na mieście albo na trasie kto ma strucla moja b5 ma wsadzone na 5 tysiesey czesci razem mnie wyniosła 12tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Nakupiles sznurka i drutu za 5 tysięcy??? Szacun;) Edytowane 17 Grudnia 2014 przez marekg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się