Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę logów


pepo99

Rekomendowane odpowiedzi

witam

prosiłbym o analizę logów. są to moje pierwsze logi także mam nadzieję że nic nie pomieszałem i jest to zrobione w miarę dobrze :wink:

Logi statyczne połączyły mi się z BS.

DYNAMICZNE:
Dziękuję
Edytowane przez pepo99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa jak stary możesz wymienić

dawka jałowa i statyczny kąt może być…

turbo trochę ospale wstaje i przeładowuje na wysokich obr ale tyle też może być…

zrób resztę logów, szczególnie 004d :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o proszę nareszcie ktoś odpowiedział na moją prośbę :banan: . filtr paliwa jak i olej został wczoraj wymieniony. turbo było czyszczone zanim robiłem logi a nadal przeładowuje. na razie nie wchodzi w notlauf także spoko. resztę logów zrobię jutro.

ciahciah dzięki za zainteresowanie :thumbup1:


kolejne logi zrobione przed chwilką.

DYNAMICZNE:

Ktoś jeszcze ma jakieś opinie na temat kondycji mojego AFN-a? Wszelkie sugestie mile widziane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dla siebie czy wężyk idacy do map sensora w ecu nie jest zaolejony też moze być powodem przeładowania i nie napisałeś czykasz kkatalizator jesli tak to wydlub ze środka zostaw puszke reszte sprzedaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że mam katalizator bo ja nic nie dłubałem w nim.raz się już do niego przymierzałem ale nie umiałem odkręcić śrub za katem tak więc odpuściłem. Mówisz że może być olej w tym wężyku? Jutro sprawdzę.

a więc tak, wczoraj sprawdzałem ten wężyk jak i resztę węży i nie było w nich oleju. przy okazji, że miałem chwilę to wydłubałem kata. :banan: sprawa dosyć prosta ale włożyć z powrotem kata razem z kawałkiem wydechu bez kanału to jest jakaś masakra :facepalm: pewnie jest jakiś patent, ale ja go nie znam :wink: suma sumarum misja zakończyła się powodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w trakcie logów dynamicznych pedał gazu zawsze musi być max do dechy i logi robisz najlepiej od 1000obr, od biedy jak bardzo buczy można od 1500obr ale z takich logów już wiele ważnych parametrów się nie odczyta, jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić by auto nabrało wigoru jak za młodych lat bo teraz jest ospałe ale tak w sumie wszystko pracuje prawidłowo, auto w pełni sprawne

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info odnośnie tego gazu i obrotów będę musiał o tym pamiętać przy następnym logowaniu. A co masz dokładnie na myśli pisząc "jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić"?

no więc wczoraj wracając z trasy znowu wszedł mi samochód parę razy w tryb awaryjny. mam już po prostu tego dosyć. w kółko jedno i to samo :kwasny: niby auto zdrowe, a ciągle problemy z tym turbo :facepalm: dzisiaj podłączyłem kompa żeby zobaczyć co za błędy wyskoczyły.

oto one:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 CE
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06325
2 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd przeplywki i przeładowania turbiny jak mozesz zrób jeszcze raz trzy logi grupy 3,8,11, i bedzie wszystko wiadomo w pierwszym poście co wrzuciles logi masz Przeładowanie turbiny dobrze że pozbyłeś się kata tylko pytanie czy lopatki w turbo już nie są zawalone sądzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie są zawalone bo były czyszczone jakiś miesiąc temu. także nie wiem czemu znowu przeładowuje :facepalm: co do przepływki to mam winowajce, przecięty przewód na grodzi w sumie to nie na grodzi tylko na tym wybrzuszeniu gdzie jest mocowanie amorków. widocznie jak wkładałem katalizator musiałem przyhaczyć i go lekko naciąć :facepalm: jutro to polutuję skasuje błędy zrobię jeszcze raz logi które napisałeś i zobaczymy czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...