kmieciu10 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam! Mam problem ze swoją eSą - silnik BBK, po podłączeniu VAG wyskakują błedy ( błąd zaworu klapy w kanale dolotowym - przerwa w obwodzie oraz 3 błędy sond lambda ) Sondy spowodowane są prawdopodobnie brakiem katów lub instalacją LPG, czy jest możliwość usunięcia tych błędów na stałe? Dodam, że auto po skasowaniu błędów wyraźnie lepiej ciągnie od dołu. Czytałem na forum o gruszce w kolektorze ssącym, czy błąd zaworu klapy oznacza wymianę kolektora ( z moich info gruszka jest dostępna tylko z całym kolektorem) ? Poleci ktoś ewentualnie warsztat w centralnej Polsce, który sprawnie to zrobi? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cin 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Moim zdaniem to wina zaworu sterujacego gruszka, podaj dokładnie co to za bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmieciu10 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Podaję wszystkie 3 błędy: 17924 - zawór klapy w kanale dolotowym - przerwa w obwodzie 16544 - sonda lambda 2 rząd 2 - sygnał nieprawidłowy 18032 - lampka kontrolna emisji spalin - aktywacja przez sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 gruszkę łatwo zdemontować i sprawdzić dmuchając w nią ustami. Jak jest nieszczelna to do wymiany - nowa do kupienia tylko z kolektorem za ładne kilka klocków. Ale możesz popytać sprzedawców na alledrogo co sprzedaja uzywane kolektory, czy samej gruszki nie puszczą... mi się udało ;--). Ale patrząc po błędzach, to raczej szwankuje ten elektromagnetyczny zawór.... wymienić się go nie da.. a ten z sond lambda to nie wiem... ale jesli nie masz katów, to zeby sie permanentnie pozbyc bledow z tym zwiazanych trzeba programowo wywalić drugie sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmieciu10 0 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dzięki bardzo za info. w takim razie pozostało mi poszukać używki kolektora bo czy to zawór czy gruszka to jednak jest to osprzęt kolektora, który jest niewymienny. Na alledrogo ciężko znaleźć kompletny kolektor do BBK, czy ewentualnie pasuje jakiś z innego silnika? Skoro zawór jest niewymienny to warto popytać bo w ASO to koszt 6000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się