Ksiadz 2 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie, szybkie pytanie. Jak najlepiej sprawdzic, na szybko chodniczke oleju, czy przepuszcza, czy jest uszkodzona? Z góry dziekuje i pozdrawiam! Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Ksiadz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Tak na szybko to powietrzem, tylko że będzie chlapało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Czyli zamknąć obwód wieżami pod cisnienie i do banki z wodą? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Ksiadz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Woda poszła w olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Na aucie olej do układu chłodzenia. Wyjalem chłodniczke zamknąłem obwód, trojnikiem i wrzuciłem do banki z wodą. Pod trójnik powietrze. Żadne banki się nie robią, znaczy ze chlodniczka dobra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wychodzi że szczelna jeszcze tylko czy drożna. (pewnie tak) ale sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jest drobna, bo tak wszystko chula. Tu tylko kwestia była czy uszczelka pod głowica czy właśnie chlodniczka, ale za często chlodniczka nie pada chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jak olej do układu chłodzenia to głowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 No właśnie nie byliśmy pewni, przypuszczenie ze chlodniczka, wiec chciałem sprawdzić. 2.8 benzyna, autko stare. Jak zobaczyłem filtr oleju, chyba nigdy nie zmieniany, z którym walczyłem 5 minut by wykręcić to stwierdziłem że uszczelka. Ale czemu nie sprawdzić chlodniczki skoro łatwo. Czyli tak jak sprawdziłem chłodniczke to potwierdza ze jest ona dobra i to uszczelka? Można sprawdzić ta chłodniczke? Czy się mylę i trzeba inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Wyciagnij ja z auta zapodaj z 5-6 barów i od razu bedzie wiadomo co nie halo. kup od razu nowy oring pomiędzy chlodnice a podstawe, jest charakterystyczny z dwoma oczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Tak sprawdziłem, zero bąbelkow, wiec chlodniczka cała. Dzięki za pomoc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się