eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 czyli tak jak podejrzewałem, wgl świeci się u was check engine podczas zapłonu? bo wiem, ze taka kontrolka jest ale w życiu się u mnie nie zapaliła. Sprawdze jeszcze ten przewód a jak nie to sprawie sobie na gwiazdkę full fisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W AFNie nie ma check engine W wypadku poważnej awari silnika (pompa ) Zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych A w sumie w przedliftach kontrolka od swiec jest na osobnych przewodach ( nie bierze plusa i masy z licznika ) wiec uszkodzenie zegarów bym wykluczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Kurde to muszę szukać tych przewodów w takim razie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W AFNie nie ma check engine W wypadku poważnej awari silnika (pompa ) Zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych A w sumie w przedliftach kontrolka od swiec jest na osobnych przewodach ( nie bierze plusa i masy z licznika ) wiec uszkodzenie zegarów bym wykluczył. dokladnie tak jest w rocznikach 95-96 takze licznik zostaw w spokoju, a zajmij sie oprawka i kabelkami ktore ida bezposrednio do zarowki, chociaz wydaje mi sie ze problemem bedzie to ze pewnie nie jest podlaczone, kostka sie wypiela lub cos w tym stylu.... wystarczy ze ktos cos robil przy liczniku (wyciagal go) i bardzo latwo zeby ona wyskoczyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ale Panowie, do żarówki nie idą żadne przewody, jest ona na dwóch blaszkach miedzianych które się wkręca w licznik, kostki są wpięte( mam dwie, niebieska i biała) na 100% bo sam sprawdzałem, sam wpinałem. I podkreślam, jest w 100% sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 96 to chyba powinna byc zolta i niebieska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Skoro masz rok 96 to musisz mieć tak jak napisałem 2 przewody z oprawką wsadzoną w licznik .Chyba ze ktoś licznik zmieniał. Bo u mnie kostki mam żółta niebieska i dorezana czerwona do fisa. Taki kolego masz licznik ? chodzi o zegarek zwłaszcza Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Bartollo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 to lec po sciezce plusowe . dojdziesz do kostki. patrz gdzie sciezka przechodzi w pin kostki.od kostki masz kabel do przekaznika(to go przeswietlaj).minus prosciej sprawdzic bo robisz to przy zarowce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zgadza się, mój błąd, niebieska i żółta kostka. Obie są podłączone i nie ma żadnych luzów, i obok kostek mam wycięcia w liczniku gdzie są żaróweczki. tak to wygląda. zdjęcie poglądowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 szukaj kabelkow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 No to będę musiał przeszukać chyba całą tą żółtą kostkę bo chyba tam jest zasilanie lewej strony licznika, mam racje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja bym na twoim miejscu wogole nie ruszal kostek, szukaj dwóch kabelkow zakonczonych mala wtyczka lub oprawka zarowki, poszukaj dobrze za licznikiem czy sie gdzies nie zawieruszyla lub nie wpadla glebiej za licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 No dobra, ale do czego byłaby taka wtyczka, skoro inne żarówki świecą bez niej? a nie różnią się od tej od świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Wyciąg licznik włącz zapłon i patrz czy coś się tam nie świeci w czeluściach deski Wszystkie inne żaróweczki kontrolek biorą plus i mase z licznika a od świec jest osobny obwód Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Bartollo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 aaaaaaaaa, no to wszystko jasne! dzięki panowie, poszukam jej w takim razie, pewnie gdzieś będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Znalazłeś te przewody? U mnie po wyciagnieciu licznika, zarowka jest na osobnym obwodzie... wyglada to tak jakby ktos przy tym grzebał. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 grzebala fabryka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Przemcio, a czy jeden kabel od tej żarówki idzie do skrzynki bezpieczników, i tam obwód jest zabezpieczany bezpiecznikiem? Pisze że u mnie jest to zrobione czysto amatorsko, tak to wygląda, końcówka żarówki przy łączeniach jest owinięta taśmą izolacyjną. W gnieździe "blaszki" bezpiecznika włożone tak że gdy wyjąłem bezpiecznik i chciałem włożyć go z powrotem to po prostu się wysuwały z drugiej strony puszki Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się