Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T AWT


?ukkasz

Rekomendowane odpowiedzi

Szukać dziur przede wszystkim. Dolot wydech, weżę turbo itp. 

od 5:45 jest fajny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny i przydatny filmik, dzięki bardzo:naughty:

Zrobiłem też u siebie  na LPG bo chciałem sprawdzić wystrojenie, możecie ocenić?

trochę zubaża gdzieś około 4rpm, można tu korektą po obrotach coś zrobić?

odczyt 032: 0.0 i -6-7

po logach wyskoczył błąd: pełne otwarcie wtryskiwaczy 1i4.

http://vaglog.pl/log-020_118_Hi9MR.html

http://vaglog.pl/log-031_033_15MARVn.html

Edytowane przez marecki1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie może mi też ktoś pomoże w analizie logów. Pozdrawiam

http://vaglogi.pl/log-001_06DxXjG.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_9gke56.html

http://vaglogi.pl/log-002_C3t62.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_EX8M48.html

http://vaglogi.pl/log-003_aO23M5r.html

 

http://vaglogi.pl/log-004_y6jUz.html

 

http://vaglogi.pl/log-006_4ub9S.html

http://vaglogi.pl/log-000_cT14C.html

Dzisiaj zrobię logi do których bardziej się przyłożę. Zrobię 003 + 020, 002 + 033, 115 + 118. Jeśli muszę jeszcze jakieś zrobić to proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AnciK_ZG napisał:

Dzisiaj zrobię logi do których bardziej się przyłożę. Zrobię 003 + 020, 002 + 033, 115 + 118. J

Logi robi się do odcinki i kasuj błędy wcześniej nawet jak ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam oto teoretyczne poprawione logi. Dzisiaj również wystąpił błąd przedstawiony na zdjęciu. Zrobiłem też zdjęcie czujnika który może być za niego odpowiedzialny...

http://vaglogi.pl/log-030_032_033_G2fZqM.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_3F779SO.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_9ERmo.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_9p6nB8.html

 
http://vaglogi.pl/log-115_118_b4g72E.html
   

received_1772987476104219.jpeg

IMG_20180717_135943.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto masz po programie. Turbo nie trzyma doładowania od 5100 obr. Może to być za "ostry" program jak na to seryjne turbo (o ile masz takie) i do tego skwar w dolocie więc może i przez to. Cały czas masz ubogą mieszankę. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam co masz na myśli skwar w dolocie to że intercoler jest zepsuty albo ma dziurę? Auto jest niby fabryczne, program podejrzewam też... nic więcej nie wiem no i jest to automat. Jutro będę miał ten zaworek co jest na zdjęciu i wymieniony jeden przewód od blow(tak mi powiedział mechanior) który idzie z turbo do kolektora ssącego. Tyle moi drodzy .... ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, AnciK_ZG napisał:

Auto jest niby fabryczne, program podejrzewam też... nic więcej nie wiem no i jest to automat

Kolego program na pewno nie jest fabryczny, bo w żadnej serii 1.8t sterownik nie żąda 1bara doładowania tylko 0,5-0,6 max. Skwar czyli to, że jest bardzo gorąco, niewystarczające chłodzenie ale to norma przy fabrycznym coolerze, po programie i przy kilku jazdach do odcinki.

Jak ogarniesz to co pisałeś to powtórz log 2+33, kasując wcześniej błędy.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam słowa kolegi - moja seria AWT w tipie ( konfiguracja identyczna , te same kody skrzyń nawet mamy ) w serii miała 0.5 bar doładowania max 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ... zaworek wymieniony, wężyk też. Oto logi...

Dodam że auto lepiej reaguje na gaz, tylko przy wkręcaniu się na obroty dalej jakby przerywał na jakąś chwilę, nie wiem co to może być... błędów nie ma żadnych ...

http://vaglogi.pl/log-115_118_F774PrP.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_0oJA709.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_6YH7m.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jest bardzo uboga mieszanka. Log 115 i 118 było dalej pociągnąć, bo nie widać co później z turbo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Przemo ... powiedz mi gdzie mam dalej szukać? Loga od turbo nie dałem rady zrobić kwestia bezpieczeństwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też spore spalanie stukowe. Pytanie kiedy świece wymieniane. Samochód po programie więc może i był strojony na paliwie 98. To co można sprawdzić to szczelność dolotu kompresorem i ciśnienie paliwa, bo to może mieć wpływ na korekty sondy na "ubogo". Przepływka też może trochę zaniżać ale nie na tyle żeby cały czas leciały korekty +25%. To jest czysta benzyna ? Błędy kasowane przed logami?

Możliwe, że też jest wina kiepskiego programu ale to trzeba by wgrać seryjny soft (ten sobie zgrać) i zobaczyć co pokażą logi na serii. Uprzedzę pytanie i vagiem softu nie można zgrać ?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymieniałem na jesień zrobione na nich jakieś 10 000km. Auto to czysta benzyna. Błędy skasowane i żadne nie występują. Sprawdzę ciśnienie pompy paliwa bo stawiam na nią, włączmy 3 bieg gaz do końca a passat nic ...moja skoda felicia 1.9D lepiej reaguje na gaz. Passat zachowuje się jak by miał 100KM. Mój mechanik twierdzi że nieszczelności w dolocie nie ma ... Miałem czyszczoną tydzień temu przepustnice, może trzeba zrobić jej adaptację? Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie trzyma ciśnienia, jesli nie ma nieszczelności(wolałbym sam sprawdzić niż ufać mechanikowi) to przepływka też do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Łukasz. Jutro lub we wtorek sprawdzimy ciśnienie na pompie... dlaczego napisałeś że przepływka również jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam oto nowe logi jeśli może ktoś powiedzieć czy jest jakaś poprawa to będę wdzięczny:

http://vaglogi.pl/log-003_020_5sc1ZZ.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_FHShDUV.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_52kgT6.html

dodam tylko że logi robione naprawdę nie dokładnie, typowo podglądowe. Wymieniłem pompę paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej, bo korekty już nie są po +25 ale nadal coś go trochę boli.

Co z logiem 115+118?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 115+118 zrobię jutro ... Jest lepiej bo w końcu coś się zbiera... Nie jest idealnie bo dalej przerywa wstaje w miarę dobrze ale to dalej nie jest to... przy 1600 obrotów dajesz mu w dechę a on tak jakby nic przy 2000 jest już lepiej... Powiem tak dwie cewki ma NGK 48005 (sam kupowałem w lato 2017)  jedną BOSCH 0 986 221 024 (mechanik kupił jakieś tydzień lub dwa przed wymianą NGK) oraz BERU ZSE 043 (ta była wymieniana w październiku 2016). Świece wymieniłem w październiku 2017. Przemo powiedz mi gdzie szukać wtryski? Wiem że muszę zmierzyć ciśnienie na pompie paliwa, mimo że jest nowa i tak muszę ją sprawdzić, ale dalej nie wiem. Jeśli to nie pomorze to sprawdzę podciśnienia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tego brakującego loga. Taki urok tych silników, że nie jadą poniżej 2tys. zwlaszcza od trzeciego biegu. To nie diesel :p Można pomyśleć o podmianie przeplywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...