Skocz do zawartości
IGNOROWANY

temperatura płynu


masterhex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie wiem że tematy z termostatem czujnikami wałkowane są od dawien dawna i wystarczy szukać i czytac lecz nie znalzłem odpowiedzi

Pacjent A4 b5 1.9 TDI 110km AFN niedawno około miesiąc temu wymieniony rozrząd wraz z pompa wody czujnikiem tem oraz termostatem płyn chłodniczy wymieniony wcześniej nie nagrzewał się tzn raz pokazywał 70 stopni raz wogóle 60 i nic więcej a czaasami 80 dlatego termostat oraz inne części zostały wymienione a i zaślepiony jest EGR. Teraz po wymianie auto strasznie opornie łapie temp tzn po przejechaniu około 15 km powietrze z nagrzewnicy leci prawidłowe ciepłe ale wskazania na zegarach "żadne" tzn 60 stopni i nic więcej wył auto np na 30 minut i po ponownym wł auta tem na licznikach czasami pokaże 70 / 80 stopni po czym po chwili spada do 60 i zaczyna powoli dochodzić do 90 i potem trzyma ale taka sytuacja jest żadko przewaznie wogóle nie podnosi sie z 60 stopni na klimatroniku wskazania takie same jak na zegarach wczoraj jadąc 15 km nie zagrzał się po 30 minutach wł auto przejechałem 40 km i było ok zagrzał się i trzymał ale po około 6 godzinach wracałem znowu 40 km bez wył i lipa wskazania na zegarach jak i na klimatroniku 30 stopni co mnie zdziwiło bardzo dzisiaj kade do aso kupić nowy czujnik i termostat . a może wy panowie maćie jakieś inne pomsły ?? pod kompa nie umiem podpiąć bo nie mam dostepu ale dzisia mi przyjdzie skaner VAG505 Mini ale watpie żebym coś zdziałał tym sprzętem dlatego prosze was o pomoc

Edytowane przez masterhex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat i czujnik oryginalne?

Edytowane przez Grztom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie wiem czy mechanik montował ori czy zamienniki wiem że wymieniał termostat chyba ale nie jestem pewien na wahlera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś samemu sobie wymienić ten termostat i czujnik bys wiedział co wkładasz:D No albo do mnie skoczyć to niedaleko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jechałem rano do krakowa przed po 20 km zagrzał się odziwo normalnie temp otoczenia było + 10 po około 40km spadła temp do 60 na klimatroniku kanał 49 pokazało 30 a na 51 90 potem po około 10 km podniosła sie normalnie do 90 na zegarach na klimatroniku 88 kanał 49 a na kanale 51 dalej 90 i juz było ok do samego krakowa potem po około 6 godzinach ruszyłem spowrotem do Raciborza temp nirmalnie podniosła się do 90 stopni i trzymała aż do domu i sam już nie wiem co jest z tym grane czy mam dobry termostat i czujnik i poprostu gdy temp otoczenia jest poniżej +5 to ciężkooo łapie temperature (zaślepiony EGR) a jak jest powyżej +5 to łapie normalnie sam już jestem głupi z tego

a ja mam napisane że jestem z Raciborza a faktycznie jestem z Rybnika tzn od niedawna mieszkam w raciborzu w rybniku jestem co chwile :P

Edytowane przez masterhex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanie, po wymianie termostatu i czujnika G62 upłynęło ponad 4 miesiące było ok , nagle wskazówka temperatury wzrasta bardzo szybko do 90C i utrzymuje się, po wyłączeniu samochodu włącza się wentylator na około 2 minuty, po sprawdzeniu wag, wyskoczył błąd czujnika, więc kupiłem nowy po wymianie nie osiąga 90C ( 60-75C), a wag pokazuje 90 czyli byłoby ok. w czym tkwi problem ? ( 1.9 TDI,110 koni)

Edytowane przez jaro15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupiłem już dwa czujniki i też niby oryginał a na zegarach wskazówka nawet nie drgnie i tez nie wiem w czym problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie wiem że tematy z termostatem czujnikami wałkowane są od dawien dawna i wystarczy szukać i czytac lecz nie znalzłem odpowiedzi

Pacjent A4 b5 1.9 TDI 110km AFN niedawno około miesiąc temu wymieniony rozrząd wraz z pompa wody czujnikiem tem oraz termostatem płyn chłodniczy wymieniony wcześniej nie nagrzewał się tzn raz pokazywał 70 stopni raz wogóle 60 i nic więcej a czaasami 80 dlatego termostat oraz inne części zostały wymienione a i zaślepiony jest EGR. Teraz po wymianie auto strasznie opornie łapie temp tzn po przejechaniu około 15 km powietrze z nagrzewnicy leci prawidłowe ciepłe ale wskazania na zegarach "żadne" tzn 60 stopni i nic więcej wył auto np na 30 minut i po ponownym wł auta tem na licznikach czasami pokaże 70 / 80 stopni po czym po chwili spada do 60 i zaczyna powoli dochodzić do 90 i potem trzyma ale taka sytuacja jest żadko przewaznie wogóle nie podnosi sie z 60 stopni na klimatroniku wskazania takie same jak na zegarach wczoraj jadąc 15 km nie zagrzał się po 30 minutach wł auto przejechałem 40 km i było ok zagrzał się i trzymał ale po około 6 godzinach wracałem znowu 40 km bez wył i lipa wskazania na zegarach jak i na klimatroniku 30 stopni co mnie zdziwiło bardzo dzisiaj kade do aso kupić nowy czujnik i termostat . a może wy panowie maćie jakieś inne pomsły ?? pod kompa nie umiem podpiąć bo nie mam dostepu ale dzisia mi przyjdzie skaner VAG505 Mini ale watpie żebym coś zdziałał tym sprzętem dlatego prosze was o pomoc

kolego sprubój przestawić kąt wtrysku z ok 50 na ok 70,paliwo dłużej sie spala i lepiej zaskakuje jak jest zimno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...