Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AEB wymiana silnika mały problem ...


gemboy05

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . padł mi silnik w mojej małej wariatce. zakupiłem nowy silnik tez AEB tyle ze z automata i jest roznica wału korbowego od strony sprzegła dokładni nie jestem w stanie zamontowac łozyska igiełkowego prowadzacego wałek sprzegłowy bo inna srednica jest w manualu inna w automacie . moze ktos z was przerabiał taki problem . prosze o porade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem to na wale z automatu coś siedzi co trzeba zdjąć. podobno da radę ściągaczem do łożysk. 2. Skręcanie manuala z silnikem.

- Wykręcamy dookoła wszystkie śruby łączące silnik ze skrzynią – ładnie nam wszystko powinno się rozłąćzyć. Przy silniku zostaje jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne, które należy odkręcić przez szparę od strony silnika, ustawiając po kolei śruby w dostępnym miejscu obracając wałem silnika (są 3). Wywalamy sprzęgło.
- wykręcamy koło zamachowe autoamtu wraz z podkładkami.
- przykładamy koło dwumasowe do silnika i ..... nie pasuje. Wszystkiemu jest winien trzpień wbity w wał, który centruje sprzęgło hydrokinetyczne. Pozbyłem sie tego nacinając go kątówką z 4- ech stron oraz użyciu młotka i przecinaka Wyszedł jak mażenie i teraz wszystko pasuje
- ustawiamy tarcze i docisk i skręcamy skrzynię z silnikem.
- rozrusznik będzie potrzebował nowej śruby z zakrętką. Automat miał gwint a tutaj jest przelot i potrzebna zakrętka.
- zestaw skręcony i gotowy do montażu. chwila szukania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie skreciłem i jest prawie wszystko git wczoraj chodziło super dzis rano zaczął chodzic na 3 garki i mam słaba iskre na pierwszym cylindrze podmieniałem swiece cewki i dalej nie ma dobrej iskry nawet napiecie na kostkach wszystkich takie samo chyba wizyta u elektryka mnie czeka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien wzmacniacz zaplonu, ten który jest na obudowie filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak psize DEV, to norma.99% przypadkow to ten modul ktory i w moim silniku padl...nie ejst drogi bo nowy juz za 100-wke kupisz wiec nie baw sie w uzywki

najlepeij podmien cewe i swiczke z pracujacego garu i masz czarno na bialym czy nadal tam nie ma iskry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...