Booster 10 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) Auto trochę w obecnej chwili zimuje, a mi się bardo nudzi i kombinuje co by tu zmodzić jeszcze na przyszły sezon Postanowiłem przejść z śrub na szpilki tak jak fabrycznie ma większość japońców, dla mnie to duże ułatwienie podczas zmiany kompletu kół, a zmieniam je w sezonie bardzo często. A więc do sedna: potrzebne nam będą szpilki tzw dwugwint, M14x1,5 nakrętki M14x1,5 najlepiej przelotowe klej do gwintów ( loctite lub cx-80 ) ja wybrałem CX-80 niebieski - średnio mocny ( z możliwością demontażu ) dwie zwykłe nakrętki M14x1,5 do skontrowania wd-40 do przeczyszczenia gwintów w piaście klucz dynamometryczny ja wybrałem aluminiowe, anodowane nakrętki firmy BLOX szpilki M14x1,5 o całkowitej długości 80mm, w połączeniu z nakrętkami przelotowymi mam możliwość stosowania różnej grubości dystansów pod różne et felg oczyszczamy gwint w piaście i nanosimy klej na gwint szpilki kontrujemy dwie nakrętki na szpilce i dokręcamy ją kluczem dynamometrycznym z siłą około 120Nm finish tak komponują się z nakrętkami BLOX oczywiście dla maniaków dobrze wyglądający kół jest całą gama nakrętek do wyboru Edytowane 13 Grudnia 2014 przez Booster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Super sprawa, jaki koszt całego zestawu na cztery koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 komplet szpilek i nakrętek to około 400pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 No fajnie fajnie... tylko czemu tylne hamulce taki śmietnik?:-) wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 tył seria bo ciągle szukam co najmniej 300mm na tył, 288 mnie nie urządza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wszystko jasne :-) przód 345? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 przód tarcza 345 na zacisku od S6 C6 360mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 No i git :-) ma klepniecie taki zestawik w porównaniu do ori... Co tam ciekawego masz na masce??? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineK_sl 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Gdzie dorwałeś te nakrętki? Nigdzie nie moge ich znaleźć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Gdzie dorwałeś te nakrętki? Nigdzie nie moge ich znaleźć ... z takim gwintem dostępne są jedynie na zamówienie, można jeszcze zamontować szpilki z gwintem M14x1,5->M12x1,5 w takim układzie masz łatwiej dostępne nakrętki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineK_sl 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A jest możliwość ich zamówienia ? Byłbym wdzieczny za namiary gdzie mógłbym takie zamówić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 http://bloxracing.com/shop/index.php?route=common/home Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Postanowiłem przejść z śrub na szpilki tak jak fabrycznie ma większość japońców Właśnie ćwiczę nad tym samym tematem - chciałbym mieć szpilki, by ułatwić sobie zakładanie kół, a przy okazji, by to elegancko wyglądało, a nawet zabezpieczało koła, bo są na różne klucze Ale dostać fajne-tuningowe nakrętki M14 to wyczyn. można jeszcze zamontować szpilki z gwintem M14x1,5->M12x1,5 w takim układzie masz łatwiej dostępne nakrętki Nad tym rozmyślam, ale powiedz, masz wiedzę jak będzie z wytrzymałością? Szpilek M14->M12 też nie widzę do kupienia, pozostaje dotoczyć.. Co sądzisz? Edytowane 9 Lutego 2016 przez Grz3si3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skejcior 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 też był bym chętny na takie szpilki ...m14 na m12...ale tego nie ma ,? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 też był bym chętny na takie szpilki ...m14 na m12...ale tego nie ma ,? No słabo dostać.. Jak już znajdziesz fajne nakrętki M14 to pojawia się kolejna przeszkoda - zobacz, że większość nakrętek (od chiny po markowe) jest na stożek.. A np. felgi które ja posiadam i pewnie większość jest pod śruby o gnieździe kulistym/sferycznym. Także zawsze pod górkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się