Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mega problem


Litai

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam mega problem z samochodem, którego nikt nie potrafi rozwiązać.

Mianowicie samochód po serwisie u BartS'a - zrobione parę rzeczy.

Teraz w aucie wymieniona turbosprężarka, przewód zasilający turbo w olej, DV'ka, olej, filtr oleju, filtr powietrza, płyn chłodniczy.

Samochód ma buta ale tutaj zaczyna się problem. Po krótce opiszę.

Jak jechałem do Bartka to na wysokich obrotach samochód szarpał (2800+).

Bartek zrobił swoje i też Mu szarpał na wysokich i miał tendencje do gwałtownego podwyższania obrotów podczas jazdy.

Bartek zasugerował turbosprężarkę, ponieważ w wężach do dolotu i IC był olej (spora ilość). Turbo faktycznie do wymiany, co zostało zrobione.

Zanim wymieniliśmy turbo - stojąc samochodem na światłach, pozycja D i wciśnięty hamulec > samochód podbija sobie obroty do 1500 (falowanie) a prędkościomierz lata aż do 50 km/h - ja stoję w miejscu.

Myśleliśmy, że to przez turbo itp. Wszystko zrobione.

Dzisiaj jazda testowa i to samo, nawet na P się dwa razy zdarzyło, że auto podrzuciło obroty do 1500 i prędkość do 70 km/h a ja w miejscu.

Jak jechaliśmy to obroty poszły do końca obrotomierza więc szybki zgas na kluczyku i na bok.

Dodam, że na P jak przycisnę gazu to tak od 2800 obrotów skrzynia odblokowuje wrzucanie biegów (efekt jakby wciśnięcia pedału hamulca).

Szukaliśmy pod maską czy coś gdzieś źle nie działa i znalazłem przerwany przewód który idzie to tego zaworka (nie wiem co to jest).

Przewód

http://zapodaj.net/e91dbfccd34b7.jpg.html

Zawór

http://zapodaj.net/75668528991b3.jpg.html

Będę wdzięczny za choćby minimalną pomoc, bo nie mam pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on w trójnik pod kolektorem ssącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz zawór który odpowietrza skrzynie korbową - on siedzi w takim trójniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym elegancko chodzi. Delikatnie sie zagrzeje i juz zaczyna blokowac skrzynie i swiruje wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego .

Dokładnie ten srebrny. Inaczej zawór kombi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam dwa filmiki przedstawiające zachowanie skrzyni w momencie zwiększania obrotów na postoju - skrzynia w pozycji P bez wciśniętego hamulca.

https://www.youtube.com/watch?v=Kv3QVr8pAHU&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=cXP_CZDepTY&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...