Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak możliwości otwarcia samochodu


Knurak

Rekomendowane odpowiedzi

Nie działa pilot, co nie znaczy, że również nie zadziała kluczyk w stacyjce.

Żeby się przekonać czy moduł komfortu widzi kluczyk(pilota), np. po wymianie baterii, upadku itd. można sprawdzić obserwując przycisk awaryjnych, kropkę na włączniku świateł i ew. blokadę tylnych szyb.

Gdy samochód jest uśpiony(wygaszone wszystko), ew. odczekujemy chwilę aż pogaśnie...naciskamy jakikolwiek przycisk na pilocie, jeśli auto "widzi" naszego pilota to zostanie wybudzone oświecając podane wyżej diody.

Wtedy pozostanie tylko ponowne zestrojenie kluczyka wkładając go stacyjki. Przekręcając w pozycję ON naciskamy przycisk otwierania i wyciągamy.

Procedura ponownego strojenia opisana jest w książeczce obsługi...to tak na marginesie gdyby ktoś chciał w przyszłości zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało sie otworzyć szybę drutem :) Dzięki Nobii za podpowiedź, niby wszystko proste, ale przez 3 dni myślało nad tym ok 8 osób w tym dwóch "specjaistów od otwierania" i nikt nie zauważył korby z tyłu :) Po włożeniu do stacyjki obydwa kluczyki się zakodowały, zamek wymontowany jutro zawiozę go do gościa, który może go oczyści, lub naprawi w miarę możliwości. Wiecie może skąd się może brać taki probem z tymi pilotami, że się rozkodowują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby proste, ale nerwy robią swoje, a ja autka otwieram kilka lat i cały czas się czegoś uczę. To właśnie tacy specjaliści byli u Ciebie, jak jade do takiego auta typu audi, passat, vw, skoda (te same zamki, rygle) a właściciel nie wie czy działa zamek (bardzo często) to pierwsze co patrze czy jest korba :) rzadko, ale czasem jest. Kilka minut i otwarte, dużo szybciej niż przez zamek, a czas na kliencie robi największe wrażenie. Dobrze, że wymontowałeś gość rozłoży, wyczyści, może odblokuje byś miał tą samą :)

co do pilotów jeśli rozkodowały Ci się dwa jednocześnie to coś w autku się zresetowało, dużo przyczyn może być i trzeba szukać np przy renault często przez wilgoć, wode, natomiast najtrudniej rozkodować bmw, klemy odpinane, aku wyjmowane z pilota i d*pa nadal otwierał/zamykał - tyle Ci moge z doświadczenia, audi prawie wcale nie mam klientów do "zakodowania" pilota

Snt frm iP usng Tptlk

Edytowane przez nobii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź styki baterii w pilocie. Czasem po upadku, chwilowe rozłączenie powoduje utratę kodowania. Wtedy właśnie sposób opisany przez mnie pokaże czy pilot jest widziany.

Miałem tak u siebie. Po dogięciu blaszki problem ustał. Wymiana baterii nic nie dała

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamek okazał się zepsuty, ktoś tam dłubał na tyle mocno, że cały do wyrzucenia. Dorobienie nowego zamka do kluczyka kosztowało 150 zł. Wszystko śmiga jak powinno :)

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady.

Pozdrawiam :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...