marek89 0 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 witam... mam duuuuzy problem po parokrotnej wymianie uszczelniaczy na pd caly czas wtryski sie zapowietrzaja mam do zrobienia za tydzien 1900km do polski i nie wiem czy dojade??? doradzcie co robic zmienic ta glowice czy ryzykowac i jechac i czy te gniazda pompek moga sie w tym czasie tak wytrzec ze stane? dodam ze nie przybywa mi oleju poprostu odpalam i lapie jak by na 2 cylindry a po 4 sek juz jest oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju Edytowane 14 Grudnia 2014 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju martwie sie tylko tym zeby gniazda droga calkowicie nie padly;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marsko 1 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś mam pewnosc ze pd bo po wymianie uszczelniaczy sie poprawia ale niestety nie na dlugo;/raz tak mi padly oringi ze po odpaleniu po chwili sam gasnol i swiata nie bylo widac tak dymil...;/tez mnie dziwi to ze oleju nie przybywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marsko 1 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) w takim wypadku to tym autem ja bym pojechał tylko do garażu, podwiń rękawy i głowice zmieniaj... ale nadal nie rozumiem co by miały zniszczone oringi do dymienia silnika? jeśli dymi to pompki siadają a nie oringi (chyba ). Edytowane 15 Grudnia 2014 przez marsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89 0 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop. oki narazie pali jako tako nie na wszystkie gary ale oki ryzykuje i jade. dzwonilem do mojego mechanika do polski i juz czeka glowica z 1.9 tdi;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceko 0 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Koledzy czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica mechanik mowil ze wszystkie uszczelki firmy victor reinz czy to dobry wybór? Może ktoś z Was wie kto produkuje uszczelke glowicy dla ASO? Bo za uszczelkę pod głowice chcą 260zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się