Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana glowicy


marek89

Rekomendowane odpowiedzi

witam... mam duuuuzy problem :facepalm: po parokrotnej wymianie uszczelniaczy na pd caly czas wtryski sie zapowietrzaja :( mam do zrobienia za tydzien 1900km do polski i nie wiem czy dojade??? doradzcie co robic zmienic ta glowice czy ryzykowac i jechac i czy te gniazda pompek moga sie w tym czasie tak wytrzec ze stane? dodam ze nie przybywa mi oleju poprostu odpalam i lapie jak by na 2 cylindry a po 4 sek juz jest oki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oleju nie przybywa , to jedź , co jakiś czas kontroluj poziom oleju :)

martwie sie tylko tym zeby gniazda droga calkowicie nie padly;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz pewność że silnik zapowietrza Ci się przed pompowtryski? nie masz gdzieś czasem wycieku paliwa przy pompie tandemowej (paliwowej ) tak mi się wydaje prosto myśląc że jak masz wyrobione gniazda PD to musi ci lecieć paliwo do oleju bo gdzie by ono uciekało skoro się zapowietrzyły? gniazda mogą być wyrobione lekko i nie zauważasz wzrostu oleju bo może go silnik przepalić, ja bym obstawiał że masz coś nie tak z pompą tandemową która leje albo nie trzyma paliwa cofa się ono i temu się zapowietrza sprawdź szczelność całego układu jak ok to dawaj po PL na święta i nic sie nie martw. Dodam że mi jak padły gniazda PD, zauważyłem pewnego razu że oleju mi przybyło wymieniłem na nowy, szału w kilometrach nie zrobiłem a olej bardzo szybko wzrósł wiec wymieniłem uszczelnienia ale nic nie pomogło dopiero tulejowanie uratowało sprawę. Pozdrawiam daj znać co uznałeś

mam pewnosc ze pd bo po wymianie uszczelniaczy sie poprawia ale niestety nie na dlugo;/raz tak mi padly oringi ze po odpaleniu po chwili sam gasnol i swiata nie bylo widac tak dymil...;/tez mnie dziwi to ze oleju nie przybywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim wypadku to tym autem ja bym pojechał tylko do garażu, podwiń rękawy i głowice zmieniaj... ale nadal nie rozumiem co by miały zniszczone oringi do dymienia silnika? jeśli dymi to pompki siadają a nie oringi (chyba ).

Edytowane przez marsko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie oringów obowiazkowo trzeba "zdrapać" ostre krawędzie, które się porobiły od oderzeń wtryskiwaczy o powierzchnie głowicy. Jesli tego nie zrobisz to będziesz wymieniał uszczelnienia non stop.

oki narazie pali jako tako nie na wszystkie gary ale oki ryzykuje i jade. dzwonilem do mojego mechanika do polski i juz czeka glowica z 1.9 tdi;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica mechanik mowil ze wszystkie uszczelki firmy victor reinz czy to dobry wybór? Może ktoś z Was wie kto produkuje uszczelke glowicy dla ASO? Bo za uszczelkę pod głowice chcą 260zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...