maliniakmm 0 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 od dłuższego czasu miałem problem z nierówną pracą silnika oraz problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym silniku . rozwiązanie pierwszego problemu - jeden z wtrysków padł, drugi problem - nowy aku okazał się rozładowany - wystarczyło 15h pod prostownikiem. teraz autko śmiga aż miło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 jak zdiagnozowałeś lejący wtrysk? Vagiem czy metodą prób i błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakmm 0 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 po pierwsze miałem już wcześniej wymieniane 2 wtryski , więc wiedziałem jak zachowuje się auto z tą dolegliwością , a po drugie diagnoza błędów - błąd związany z 3-cylindrem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golabek3105 0 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam posiadam 2,0 alt autko i mam taki problem że jak silnik po przejechaniu kilkunastu km i zgaszeniu mam problem z odpaleniem. Po 10s dudłania odpala i zapala mi się kontrolka EPC . Jak silnik ostygnie wszystko jest Ok. Może ktoś pomóc z góry dzięki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Sprawdz bledy , skoro zapala sie EPC to napewno cos bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhu 0 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Kolego rozwiązałes moze problem z odpalaniem i kontrolką epc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipak 3 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 miałem wczoraj podobnie zrobiłem w trasie z 60km , auto postało z godzinę chcę odpalić a tu kręce i nie idzie , odpalilło może za 3 razem dobra jakos powoli zajechałem spowrotem do domu. Cały czas się paliła właśnie EPC . Podpiełem pod VAG no i wyskoczyły błędy : 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)zwarcie do innego wyjścia16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnałuobwód przerwany Po skasowaniu próbowałem odpalić z 5 razy i nic. Dzisiaj rano znowu podłączyłem pod komputer i był tylko błąd 16706. Skasowałem no i auto odpaliło normalnie i nie ma kontrolki. Trochę to dziwne , mieliście podobnie? Chciałem sprawdzić ten czujnik ale z góry raczej nic nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się