Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blad kata i koncowy tlumik


Magicbattle

Rekomendowane odpowiedzi

siemanko. czeka mnie wymiana koncowego tlumika w 2.0 alt z 2001 roku. nigdzie na necie nie moge znalesc zamiennikow nowych bo uzywek nie chce. macie gdzies firme co ma takowy tlumik. i druga sprawa co jakis czas na vagu pojawia sie blad sondy kata nie pamietam nr bledu. czy to moze byc spowodowane dziurawym tlumikiem koncowym czy raczej kat jest zajeb*ny olejem??

bedzie skutek uboczny po wybiciu resztek katalizatora w postaci nieprawidlowej pracy silnika falowania obrotow czy wiekszego spalania. nie pamietam czy mam dwie sondy ale chyba tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzyniaku raczej masz dwie sondy, pzez dziurawy tłumik końcowy nie bedzie błedu walić , raczej przez kata, samo wybebeszenie jego nic nie da trzeba by wtedy wyłaczyć druga sonde z ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tez cos czytalem o wylaczeniu sondy. a jak by dac tuleje odsadzajaca (emulator) aby sonda byla bardziej wysunieta zda to egzamin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zastosowaniu tulei błąd może nie wyskakiwać, ale jak kat jest zapchany to przepływ spalin nadal będzie utrudniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W alt nie da się wyłączyć sondy w ECU, pozostaje albo szukać dobrego kata - używanego lub wstawienie emulatora.

W moim 1.8T emulator dobrze działa, nie ma błędów a kat wybebeszony ma środek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba kata wypruje i jeszcze pare groszy bedzie na emulator. da ktos linka do tego zebym wiedzial jaki kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wywaleniu kata może być nieprzyjemny dzwięk

E tam, u mnie nie ma różnicy.Trochę wyraźniej słuchać turbinę, ale to przyjemny dźwięk

W alt raczej nie będzie różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nikt się nie odważył bo nie wiadomo jaki dźwięk zostanie. Też muszę coś z tym zrobić bo wyskakuje mi błąd i nie chcę pozbyć się samego błędu przez zastosowanie tulei tylko jego przyczyny czyli kat ko wybicia albo do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kata sie wybije to napewnobedzie walic bledembo bedzie duzy przeplyw spalin tak mi sie wydaje. a to nikt nie wywalal kata w ALT jeszcze?? ja mam w 1.8T tez kata wyprutego i zostala ori pucha, tylko turbine slychac nic wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do sondy to swego czasu w 3.0 asn teżnie dało rady wyłączyć a teraz nie problem dla tunera ,ciekawe jak w alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W alt podobnie jak asn da sie usunąć w ecu. koszt ok 300 zł. więc nie ma tragedi. kata lepeij zastąp rurką lub strumienicą bo będzie warczeć jak pollonez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watpie zeby dzwiek sie zmienil nie jedno auto slyszalem na ori puszcze z wybitym katem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watpie zeby dzwiek sie zmienil nie jedno auto slyszalem na ori puszcze z wybitym katem

witam panowie ja powiem tak słychac inne brzmienie po wybebeszeniu kata alt ale do przeżycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...