Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF notlauf z błędem 19765 przeładowana turbina + szmery


mikrus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów i zaczynam kolejny pewnie już temat związany z przeładowaną turbiną (Charge Pressure Control: Positive Deviation). Chętnie poznam Wasze wskazówki do poniższych logów z grupy 003 i 011 w BS i DYN. Mam nadzieję, że na początek wystarczy ;)

003 BS

011 BS

003 dynamic

011 dynamic

Wiem, że wyniki nie są ciekawe, turbo chyba dwukrotnie podczas dynamicznego testu przestawało ciagnąć. Obserwowałem też ruch cięgna z gruchy i skok wydaje się w spory.

Dodam, że auto mam od miesiąca a problem ze świstami z turbiny i błędem zaczął się po wymianie oleju, wszystkich filtrów i uszczelnieniu pompy tandemowej (wyciek oleju). W międzyczasie obniżyła siętemperatura na dworze. A olej dalej wycieka, ale gdzieś niżej..

Edytowane przez mikrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzic jakie podcisnienie robi pompa tandemowa?A te wycieki to moze z EGR?

Edytowane przez daro80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozebraniu zacinającej się turbiny okazało się, że dostawał się do niej olej i ma uszkodzone elementy. Jutro jadę po zregenerowaną turbinę z turbo-oscar.pl na wymianę i dam znać co i jak.


Czas na update: ponad 2 tygodnie póżniej i ponad 1000zł mniej temat został załatwiony na dobre. Turbina po regeneracji śmiga bez zarzutu, zawór N75 wymieniony na nowy (od Pierburga) i wyczyszczony EGR.

Dla porównania załączam nowe logi w tych samych zakresach.

003 BS

011 BS

003 dynamic

011 dynamic

Off top: dzisiaj dodatkowo wymieniłem side crash sensor i pozbyłem się wrednej kontrolki od airbag :) Zostało jeszcze podgrzewanie tylnej szyby/lusterek, ale to już temat na inny dział..

Edytowane przez mikrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam ten problem w a4b6 1.9 tdi 130 

Ostatnio zonka troche deptala po miescie i nagle auto stracilo moc ale po zgaszeniu i odpaleniu wrocilo wszystko do normy dzis podpielem pod kompa i wyskoczyl blad . jakies podpowiedzi od czego zaczac ? 

 

 

20190212_184053.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, EmilU napisał:

jakies podpowiedzi od czego zaczac ? 

U Ciebie jest odwrotna sytuacja, bo przeładowuje. 

Zrób log dynamiczny 003+008+011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

U Ciebie jest odwrotna sytuacja, bo przeładowuje. 

Zrób log dynamiczny 003+008+011

Jakieś podpowiedzi jak zrobic te logi ? Auto musi byc nagrzane do 90 ? Mozesz mi podlinkowac jak to zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem twoj poradnik na forum i na dniach zrobie logi jak znajde chwile  i wstawie na stronke :)

A jeszcze 1 pytanko . Moge robic 3 na raz? Czy lepiej osobno i zrobic 3 kursy z pedalem w podlodze zeby bylo dokladniej ? 

?

 

Edytowane przez EmilU
Edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów. Osobiście też miałem problem w poprzednim AVF z przeładowaniem turbo. Auto wjechało do kolegi na garaż gdzie wyjęliśmy turbo, rozkręciliśmy, po stwierdzeniu że nie ma wycieków oleju została gruntownie wyczyszczona strona gorąca wręcz wypolerowana. Wszystko poskładane, nowe uszczelki między turbo i wydechem oraz przy okazji na kolektorze wylotowym jak i dolotowym. Robiłem to 2,5 roku temu i auto dalej śmiga bezawaryjnie (jest w posiadaniu szwagra). Zabieg w miarę prosty, choć niektóre śruby były oporne. Zajęło mi to na spokojnie 2 popołudnia. No i uwaga na przewód zasilający olejem turbo, ten od góry  - łatwo go ukręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, maciejhildek1982 napisał:

Witam Kolegów. Osobiście też miałem problem w poprzednim AVF z przeładowaniem turbo. Auto wjechało do kolegi na garaż gdzie wyjęliśmy turbo, rozkręciliśmy, po stwierdzeniu że nie ma wycieków oleju została gruntownie wyczyszczona strona gorąca wręcz wypolerowana. Wszystko poskładane, nowe uszczelki między turbo i wydechem oraz przy okazji na kolektorze wylotowym jak i dolotowym. Robiłem to 2,5 roku temu i auto dalej śmiga bezawaryjnie (jest w posiadaniu szwagra). Zabieg w miarę prosty, choć niektóre śruby były oporne. Zajęło mi to na spokojnie 2 popołudnia. No i uwaga na przewód zasilający olejem turbo, ten od góry  - łatwo go ukręcić.

U mnie slychac takie jakby szorowanie jak schodzi z obrotow na zimnym bardziej slychac ale jak juz sie auto nagrzeje to ptawie nie slychac tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze walne pytanko . Chcialbym sprawdzic ogolnie silnik . Napiszcie mi jakie logi statyczne i dynamiczne robic ? Chcialbym tez sprawdzic egr ! Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...