Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprężyn przód 1BA na 1BE?


Kuba A4

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie amorki polecacie do 1BE ORI uzywki czy cos innego?

Witaj,

Z używkami amorami możesz różnie trafić, także nie ryzykowałbym.

Ja na Twoim miejscu szukałbym dedykowane ori albo Billsteina

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wątek to to samo, Panowie czytajcie trochę. Ktoś już gdzieś tu pisał że ori można wyrwać w okolicach 450 zł więc nawet sam nie szukałbym niczego innego. W każdym razie powinien być o skróconym skoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyrwałem 1BV w bardzo dobrym stanie, ale będę niedługo sprzedawal i przetestuje airride na przyszly sezon :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktos na forum mial amory 1BE oraz bilstein b6? jak wypada porownanie? lepiej kupic ori 1be czy b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam 1BE a we wcześniejszym aucie miałem B6 i jest dużo twardsze. 1BE jest w porównaniu z B6 jest bardzo komfortowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie sprężyn najważniejsza jest kategoria wagowa jak do 1.9 wsadzimy springi z 2.4, 2.5, lub 3.0 to przód będzie dużo wyżej niż na zwykłych 1BA, źle dobrane sprężyny i tyle w tym temacie, nie ma co szukać winowajcy. Tutaj jest wszystko opisane http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Teraz mam 1BE a we wcześniejszym aucie miałem B6 i jest dużo twardsze. 1BE jest w porównaniu z B6 jest bardzo komfortowe.

tak a wlasciwosci prowadzenia?

i czy poza tym to byly te same auta?1be i b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to były inne auta. Dla mnie B6 są za twarde. Testowane na Toledo 1M. 1BE w A4 B6 jest dla mnie idealne gdyż lubię mieć trochę komfortu na nierónych drogach a nie jeździć jak wozem drabiniastym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale to i tak bez sensu...dla przykladu przewiozlem ostatnio znachora glebowanej hondy i mowie mu ze mam eibach -30 i mowi ze niemozliwe bo auto miekkie jak kapec.

W roznych modelach samochodow ch-ka zawieszenia jest inna i tak samo inne sa zamienniki amortyzatorow.

Od innego rowniez slyszalem ze jezdzi w audi a4 b6 na 18 calach + EIBACH -30 + biltein b6 i nawet nie czuje nierownosci na drodze i uskokow porownujach do fabrycznego zawieszenia lol wtf??? :wink:

Z kolei na forum octavia wyczytalem jak gosc zakladal rowniez rozne amorki (ori, kyb, bilstein b4/6) i ocenil bilstein b6 jako fenomenalne i komfortowe...

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w B6 ale pamiętam jak zmieniałem springi w B5.

Ori miałem zawias 1BE. Na zimę założyłem springi od 1BA nie zmieniając amorków i auto poszło do góry.

Później założyłem standardowe nowe amorki na sprężynach 1BE. Auto stało tak jak na oryginalnym komplecie 1BE (sprężyny i amortyzatory).

Jeździłem tak 4 lata i tłumienie nigdy nie było niższe jak 75%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...