Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprezyny obnizajace -35 lub -40


hasik1978

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie chce obnizyc auto jakies -35 albo -40 jaki jest komfort jazdy zmienia sie? Na poczatek chce zalozyc jakies sprezyny.. Do tego planuje zalozyc jakies 17 na oponie 205/50 albo 215/45. Ktos cos jakies zdjecia ma jak by to wszystko wygladalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie chce obnizyc auto jakies -35 albo -40 jaki jest komfort jazdy zmienia sie? Na poczatek chce zalozyc jakies sprezyny.. Do tego planuje zalozyc jakies 17 na oponie 205/50 albo 215/45. Ktos cos jakies zdjecia ma jak by to wszystko wygladalo?

Witam. Kilka dni temu kupiłe avanta na 17 225 z zawieszeniem na oko -40. Jazda jest koszmarem (Łódź i okolice). Wczesniej smigalem A4 z 1BE i 1BA komfort bardzo dobry. W tym awdi zmienie lada moment zawieszenie na ori 1BE. Z mojego punktu widzenia mamy za kiepskie drogi na tak niskie zawieszenie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibach pro kit ma podobno bardzo dobry komfort , praktycznie jak seria, obniża o -30mm . Kupiłem go lecz zakładam dopiero na wiosnę. Wiele osób na forum go ma stąd to pewne info :)

A kolega barhaj89 może miec jakiś twardy zawias dlatego ma złe odczucia . Różne firmy springow różny komfort :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo sprężyny trzeba kupować firmowe, oczywiście są twardsze i miększe a Eibach rzeczywiście jest jak seryjny 1BA, ja przynajmniej nie zauważyłem większej różnicy. Pamiętajmy o tym że też musi pracować z dobrym amorkiem bo w przeciwnym wypadku też mogą być różne odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, każdy patrzy na pieniądze i chce wydać jak najmniej. Wg mnie nie warto się w to bawić, nie masz na razie więcej a te co masz w aucie jeszcze trochę wytrzymają to dozbieraj i kup dobre, jak wiesz że nie masz na to kasy i nie nazbierasz, nie rób wcale. Jeździłem kiedyś w B5 na MTS-ie i strasznie miękki, nie dawał sobie rady. Poczytaj trochę tematów i będziesz wiedział co kto zakłada i jakie są odczucia po zmianie. Ile ludzi tyle opinii ale poniżej Bilsteina czy Sachs bym nie schodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ile ludzi tyle opinii ale poniżej Bilsteina czy Sachs bym nie schodził.

jakie modele masz na mysli do eibachów pro kit do b5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilstein B6, B8, a w tańszej wersji Sachs tylko numerów nie znam, nigdy nim się nie interesowałem. Odpowiednik Bilsteina B4 do sportowego zawieszenia ale ktoś porównywał i rzeczywiście ma znacznie krótszy skok, można by było spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a same spreżynki bez amorow jak by wsadzic do A4 sedana to bedzie troche nizej? nie chce amorow wyrzucic bo sa nowe a gwinta nie chce bo nie da sie tym jezdzic tylko sie zastanawiam nad sprezynami samymi nie ucierpia na tym amortyzatory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bilstein B6, B8, a w tańszej wersji Sachs tylko numerów nie znam, nigdy nim się nie interesowałem. Odpowiednik Bilsteina B4 do sportowego zawieszenia ale ktoś porównywał i rzeczywiście ma znacznie krótszy skok, można by było spróbować.

musze w takim razie obczaić te sachsy :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich obserwacji wynika, że sprężyny obniżające współpracują dobrze tylko z amorami do tego przystosowanymi. Jak ktoś kupi same sprężyny a amory zostawi seryjne lub 1be to będzie kaszana. Ja miałem weiteca założonego przez miesiąc i było piekielnie twardo a do tego skakałem jak pingpong bo amory nie dawaly rady.

więc nie sugerujcie sie tym, że ktoś pisze "seryjne amorki dadzą rade". Jeździć to może i będzie ale nie polecam nikomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs 170 811 jest do zawieszenia wzmocnionego sprawdzałem ostatnio w katalogu Sachsa, do zawieszenia sportowego jest Sachs 170 813 to takie małe sprostowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachs 170 811 jest do zawieszenia wzmocnionego sprawdzałem ostatnio w katalogu Sachsa, do zawieszenia sportowego jest Sachs 170 813 to takie małe sprostowanie :)

Na to wychodzi że masz rację, ale kolega porównywał ten z 11 na końcu, ciekawe jak się ma do tego ten z 13, też będzie krótszy? Jak ktoś kupi to mógłby sprawdzić jak wypada w porównaniu do 1BA i napisać tu w wątku, będzie dla potomnych, jakaś tańsza alternatywa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam musiałem zaoszczędzić i wybrałem MTS'y cena nie jest zabójcza, a jak szybko padną to wezmę te sachsy 813 ;)

Tak pozatym ciekawe czym sie ma zawieszenie wzmocnione do sportowego ? Chodzi o twardość amortyzatorów ?

Byłem dziś w sklepie z częściami i spytałem o te Sachsy sportowe 170 813 i mają u mnie po 210 zł sztuka na przód :)

Edytowane przez nike166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam oj tam oj :) przetestuje i zdam swoją opinię :) Jak będą słabe to je wywale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...