Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silniki 1.8 TFSI LIFT 2012-2015 opinie


syndroom

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.06.2018 o 17:17, damian19886 napisał:

W serii powinno być przynajmniej 170km.

miałem silnik CJED  zdławiony serja 144 km i 280 Nm to te same silniki tylko program inny.

Edytowane przez black dragon 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a co możecie powiedzieć o skrzyniach automatycznych w 1.8 tfsi 170 km. Awaryjne czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie przymierzam się do zakupu nowej maszyny typu audi a5 po liftie 1,8 TFSI 170km .Moje pytanie samochód ma wlotu 231 500 km czy jest czego się bać jeśli chodzi o przebieg taki wysoki dodam że samochód pochodzi z programu Audi Select: plus jest to oferta samochodów używanych. Proszę o waszą opinię dzięki z góry pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎18‎.‎06‎.‎2018 o 17:17, damian19886 napisał:

W serii powinno być przynajmniej 170km.

Nie bierzesz pod uwage pogody, filtrow, bledow pomiarowych, ma byc minimum 170 I kropka. Skoro podniesli moc tak wysoko tzn ze wszystko bylo ok.. powinien palic 5.5 litra btw..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za silnik 1.8 177koni? to rozwinięcie 170 koni?

widzę je w autach 2015 rok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RALF76 napisał:

co to za silnik 1.8 177koni? to rozwinięcie 170 koni?

widzę je w autach 2015 rok...

To tak jakby nowsza wersja silnija 1.8 tfsi cjeb 170km. Nie pamiętan jego oznaczenia, moment jest tak sam jak w cjeb 170. Myślę że osiągi będą identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w posiadaniu 1.8 TFSI CJEB. Jeżeli chodzi o moment i moc to bardzo dobrze się odpycha. Kupowałem z przebiegiem 170kkm i zacząłem od rozrządu ale nie był mocno wyciągnięty, na napinaczu połowa zakresu. Większym problemem okazało się wypadanie zapłonu na 1 cylindrze spowodowane zużyciem dźwigienki zaworowej, a dokładnie duży luz na rolce. Po wymianie całego kompletu silnik cyka jak zegarek.

Jak zauważycie nierówną pracę silnika na biegu jałowym to radzę tego nie ignorować bo później będzie tylko gorzej i drożej :)

Także śmiem twierdzić, że to jest słaby punkt tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2019 o 10:39, koloboro napisał:

Jestem w posiadaniu 1.8 TFSI CJEB. Jeżeli chodzi o moment i moc to bardzo dobrze się odpycha. Kupowałem z przebiegiem 170kkm i zacząłem od rozrządu ale nie był mocno wyciągnięty, na napinaczu połowa zakresu. Większym problemem okazało się wypadanie zapłonu na 1 cylindrze spowodowane zużyciem dźwigienki zaworowej, a dokładnie duży luz na rolce. Po wymianie całego kompletu silnik cyka jak zegarek.

Jak zauważycie nierówną pracę silnika na biegu jałowym to radzę tego nie ignorować bo później będzie tylko gorzej i drożej :)

Także śmiem twierdzić, że to jest słaby punkt tego silnika.

miałeś jakiś błąd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów.

Mam pytanie odnośnie silnika 1.8 TFSI 170 KM z przebiegiem przebiegiem 230 tysięcy.

Czy powinienem się obawiać takiego przebiegu? 

Pewnie będzie trzeba sprawdźic rozrząd a raczej już wymienić.

Czy te 230 tysięcy to dużo na ten silnik? 

Silnik sprężony z automatem S-tronic

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój kod silnika według naklejki przy kole zapasowym to CJEB a według naklejki na plastikowej osłonie rozrządu jest naklejka z CJE, który kod jest prawidłowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Odswieżę trochę temat. Mam pytanie do posiadaczy audi z silnikiem CJEB. Niedowno zostałem szczęsliwym posiadaczem audi A4 z silnikiem CJEB (przebieg 170k km). Wybrałem ten model ze względu na to, że według krążących opini jest to silnik, który nie konsumuje nadmiernie oleju. Wg książeczki serwisowej olej był wymieniany w trybie long life (co 30k km). Ja po kupnie powymieniałem filtry i olej. Wlałem valvoline 5w30. Po przejechaniu 1600 km musiałem dolać 600 ml oleju. Wydaję mi się, że to dużo i niepokoi mnie to. 

 

Jak tam jest u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich serdecznie , właśnie  zapisałem się do klubu :) , szukam dobrych i mądrych rad i wydaje mi się że trafiłem na odpowiednia stronę na której mogę uzyskać dobre wskazówki przed zakupem tego auta. Jestem przed zakupem auta, i bardzo się zastanawiam nad  audi a4 bo widzę ze jestem w tym zasięgu, mam środki do 50 tys czy warto kupować te auto z silnikiem 1.8 TFSI czy jednak 2.0 TFSI , jakie są częste usterki tych aut ??, czy zawieszenie jest konieczne do wymiany z autem od przebiegu 150tys.km, czy faktycznie te auta posiadają łańcuszki czy jednak paski rozrządu ?? czy jest duża awaryjność tych aut. Nigdy nie zastanowiłem się nad Audi ale widząc ceny wszystkich pozostałych marek samochodów Audi odstawia je w tyle i to Bardzo. Jakby ktoś był taki miły bardzo proszę o opinie jaki motor warto kupować i czy to będzie dobry zakup za ta kwotę pieniędzy.

 

ps. może ktoś z was miałby do sprzedania jakieś audi??

 

Pozdrawiam serdecznie z uszanowaniem Wojciech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...