Dev 1474 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) http://vaglog.com/log_198480.html druga czesc logów, pierwsza spaprane http://vaglog.com/log_198479.html http://vaglog.com/log_198478.html Edytowane 31 Grudnia 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Za mało paliwa lub coś ze świecami - cewkami, szczególnie 2,3,4 cylinder Jakaś nieszczelność bo ciśnienie nie osiągnięte tak jak powinno, przepływka też za mało pokazuje lub lewe powietrze. Może też być wysłużona turbina Sonda też wskazuje na ubogą mieszankę, winna może pompa paliwa Edytowane 31 Grudnia 2014 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Mocno ubogo.. Pierwsze co to szczelność do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Szczelność ok ( próba nadcisnienia 1 Bar) ,niewielka pianeczka na ezektorze (uszczelniono) pod wtryskami i łaczniku(usunięto) w mojej ocenie nie ma to wpływu na póżne wstawanie turbiny, ciśnienie paliwa 4 (Bar).Kat sprawdzony pod katem stopienia i pęknięc ok. DV sprawny ,Slady większej ilosci oleju w doładowaniu (troszke zużywa oleju),sprawdzony grzybek szczelny korpus turbiny bez sladów pęknięc a mocy dalej nie ma .Pytanie co dalej robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Odepnij wtyczke od n75 i daj loga 115, po za tym ta przeplywka bedzie do wymiany , choc na slabo ladujace turbo ona nie pomoze. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 wtyczka od N75 odpieta test drogowy i mół jak ch.... logów nie zrobiłem z uwagi brak dostepu do VCDS. Jednak jak zdjołem przewód od puszki podcisnienia moc była ale od ok.2800 rp, czyli bez zmian. Jak podmienie przepływomierz to napiszę co i jak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Szkoda że nie miałes jak zrobić loga podczas tych testów, po zdjeciu przewodu z gruszki auto przełądowało czy jechało normalnie do końca tylko lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) zrób jeszcze raz logi a zwłaszca z bloku 115 tylko zloguj go osobno .w jednym z logów podejrzanie wyglonda zachowanie DV co moze byc spowodowane uszkodzonym DV lub n249 co bedzei powodowało pózne wstawnie turbo i słabe wskanie przepływki .logi były robione na PB czy na LPG Edytowane 11 Stycznia 2015 przez german81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 przewód od puszki zacisnołem więc zebrał sie od 2800 rpm i po ok 4 sek tryb awaryjny. Logi robione na Pb i kasowana za każdym razem pamieć usterek .Dv sprawdzana organoleptycznie nie przycina się i jest podciśnieniowo sprawna .Jechałem nawet na zdjętym podciśnieniu z Dv i turbina dalej póżno wstawała . Zrobiłem sobie podgląd podciśnienia wakuometrem i to co mam w jeżdzie to jest na wakuometrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Sprawdź czy spaliny nie uciekają przez WG. Załóż sprężynę która pomoże gruszce utrzymać WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 podciśnienia z DV nie zciągaj bo DV będzie puszczało do tip-a a najlepiej to podepnij DV pod kolektor ssący jak w AEB-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 spaliny nie uciekają przez WG sprawdziłem to sciągając katalizator . Natomiast jutro DV podłącze tak jak w AEB . Dam znać co i jak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 jak sciagałes kata to jaki miał kolor w srodku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 kat koloru białego lub biało szary? coś w tym stylu. blok 32 (Pb) pierwsza pozycja - 0.18% druga 8.0% po ok 80 km jazdy co to oznacza? Błędów brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Trochę ubogo Skoro szczelność ok, to pozostaje brak paliwa.Wstawanie turba to już inna sprawa, może luz na wirniku. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Przepływomierz wymień na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) przepływka podmieniona o bfb przedwymianą test drogowy i bfb ciągnie od dołu a mój nie.Tak wiec pozostaje tylko turbina i tak podciąga olej to trzeba szukać kasy i regenerować. Turbina sprawdzona jest luz na wirniku osiowy ok 2mm tak więc turbo leci do regeneracji .Jak coś to dam znać (troszke póżniej bo kasę trzeba szykować). Turbo zregenerowane i zamontowano ,jest lepiej ale d*py nie urywa . Z racji na zużycie oleju wyjmę kata i wykonam test drogowy . Póżniej do sprawdzenia przepływka ,dam znać co i jak .Kat odpiety przeplywka zamieniona i silnik nie ma pelnej mocy .Jeszcze raz sprawdze cisnienie paliwa podczas jazdy i zrobie logi . Edytowane 28 Marca 2015 przez krzysius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) poniżej logi kolegi krzysius grupy 003, 115, 001 zrobione dwa razy bo za pierwszym razem notlauf DYNAMICZNE: Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210706.html Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_210707.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_210708.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_210705.html Edytowane 28 Marca 2015 przez elmer80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Drugi log tryb awaryjny, dlaczego tak ubogo Trzeci turbina wstaje dobrze Czwarty znowu ubogo i za mały przepływ, albo coś z pompą lub z filtrem paliwa Edytowane 28 Marca 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 no własnie jest ubogo a ponadto na benzynie wypada zapłon na 1 cylindrze na gazie jest ok czyli coś z zasilaniem paliwem!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się