Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi BEX, mógłby ktos zerknąc ?


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Na gazie silnik pracuje dobrze a na benzynie "popukuje" .Ciśnieinie paliwa zmierzone statycznie trzyma 4(Bar) no może spada do 3.95 (Bar) .Zamieniłem cewki i świece miejscami lecz dalej mam wypadanie zapłonu 1 cyl. W poniedziałek zamienię wtryski miejscami i dam znać .Ale mocy brakuje i na benzynie i na gazie z tym ,że na gazie jest lepiej( nie ma wypadania zapłonów )

Edytowane przez krzysius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak gaz dostrojony po sondzie to bd dobrze a na pb zle ale i tak po kilku dniach sie gaz rozjezdza mam takie same objawy u siebie i llogi tez podobne jeszcze musze sprawdzic z tymi wtryskami czy rozpylaja db

zrobiłeś już te audi ? Co było ? mam to samo i mechanik sprawdzał i mówi że ciężki temat jak wszystko sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem jakość i ilość rozpylanego paliwa .1 cyl150(ml) 2 cyl180(ml) 3cyl(180) 4 cyl180(ml) ELSA pokazuje ,że musi wynosic ok 135(ml)+-10(ml). Pierwszy był zatkany czymś co przypominało grafit jednak po oczyszczeniu nadaje się tylko do wymiany (jest nieszczelny) .Co do jakości rozpylania to są ok. Ma ktoś do sprzedania jeden wtrysk 06a906031ba ?. Wywala mi ubogą mieszankę więc jak mam rozumieć to wszystko norma ELSA pokazuje ok 135 (ml) a u mnie jest ok 200(ml) skąd uboga?. tak jak pisałem wcześniej turbo ,szczelność dolotu ,przepływka , ciśnienie paliwa ,cewki,świece ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pewnie nie te wtryski opisane w elsie

Wtryski widziałem na allegro po 28zł.

Trzeba np szukać od A3 silnik AUQ lub skody RS wtedy cena tańsza.

Ostatnio kupiłem od skody listwę i 4 wtryski za 100zł

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany powodem całej zadymy był uszkodzony wtryskiwacz cyl1 . problem z uboga mieszanką też należy do przeszłości. Po 80 km jazdy na benzynie blok 32 ok 1.53% moc jest wiec dzięki wszystkim!!!.Elsa ma nieprawidłowe dane dot. ilosci przeplywu paliwa ale to szczegół. pzdr krzysiek

Edytowane przez krzysius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie ten 1 wtrysk rozpylał troche czy był całkowicie zalepiony ? Bo moje patrzyłem rozpylają wszystkie tak samo taka delikatna mgiełka i nie wiem czy czyścic je czy to nie to. Wszystko sprawdzane przepływka, szczelnośc, ciśnienie na luzie ok 4 bar jak daje gazu na postoju to może do 3,5 spadnie. a korekta long 13 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić wtryski to musisz zmierzyć ilość paliwa jaka przelatuje przez każdy wtrysk z osobna. Czyli jakieś menzurki pod wtryski i kręcisz. Mogą być literatki :-)

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te np 180 ml to musi w jakim czasie wylecieć albo po jlu cyklach ? jak na wagu w test włącze to tez poleci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa na krótko zasilasz 12(V) ,wyjmujesz listwę z wtryskami zapinasz dorobiona kostkę na wtryskiwacz i podłączasz do akumulatora na 30 sek ma wypluć 180 (ml) 1 wtryskiwacz .Lub dzwoń w rozsądnych godzinach 604410588 krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam logi z bexa mógłby ktoś zerknąć z tym że robiłem na obdeleven i mogę na meila wysłać komus. Chodzi mi o to że wydaje mi się że jest słaby. I jak. Rano odpale zimnego to. Trzęsie przez 1-2 minuty.

  Błędów nie ma. 

Świece cewki nowe. 

Filtry nowe. Logi robiłem max but na 3 od 1200 do odcinki. 

Z tego co przejrzałem to sonda pokazuje przy max bucie ubogo. 

chart.csv chart (1).csv

Edytowane przez pako7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś logowałem jeszcze raz. zmieniłem świece na  nowe, cewki drugie.

Turbo wstaje  dobrze i pompuje tyle ile jest zadane w kompie.

- czasy wtrysku max 16.

- przepływka od 8 g/s do 153 g/s przy 6800obr.  porównywałem z innymi  logami 1.8 t tutaj na forum i wskazania te same nie ma wahań rośnie równo..

- stukowe sie pokazuje  najwięcej przy 4800obr jest po 3,75 KW czasem wchodzi na max 6kw.

- jest ubogo od 3000 obr jest już +4,7%  i rożnie do +25% przy odcince.

 

Sprawdzony nagar  jest brak.

Sprawdzone wtryski  każdy rozpyla równo.

nowe świece

nowe cewki

filtry. nowe.

DV sprawdzony.

Błędów brak.

 Czy to może być przyczyną zużyty napinacz i łańcuch ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te logi, bo z takiego pisania to nic nie widać konkretnie, tylko rób je parami 2+33, 115+118 i 3+20.

Dolot sprawdzany kompresorem na szczelność? Na 98 jeździsz?

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zrobiłem logi prosze o ocene.

 

3+20

LOG.MALONETUNING.COM

 

115+118

 

LOG.MALONETUNING.COM

 

2+3

LOG.MALONETUNING.COM

 

 

zimny 3+20

LOG.MALONETUNING.COM

 

2+3 zimny

LOG.MALONETUNING.COM

 

Edytowane przez pako7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2+ 33 max na pb

LOG.MALONETUNING.COM

2+33 pb wolne

LOG.MALONETUNING.COM

 

2+33 lpg

LOG.MALONETUNING.COM

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...