Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap zaciskow na 320mm


d4eeee

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm pisałem do ludzi i każdy pisze że ta felga która pochodzi z A6 C6 ma  13.09cm od środka otworu centrujacego do kanty czyli wewnętrznej części felgi więc nie ma szans żeby podeszła chyba że trzeba jednak wyfrezować zaciski z jarzmami pozdro już z tego nic nie czaję...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Pukol napisał:

Hmm pisałem do ludzi i każdy pisze że ta felga która pochodzi z A6 C6 ma  13.09cm od środka otworu centrujacego do kanty czyli wewnętrznej części felgi więc nie ma szans żeby podeszła chyba że trzeba jednak wyfrezować zaciski z jarzmami pozdro już z tego nic nie czaję...

widzę że masz strasznie dużo wolnego czasu który lubisz marnować albo z powodu jakis glupich felg nie mozesz spac w nocy

zrób to co Ci pisalem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Dev napisał:

widzę że masz strasznie dużo wolnego czasu który lubisz marnować albo z powodu jakis glupich felg nie mozesz spac w nocy

zrób to co Ci pisalem 

Daj spokoj chlopak nie wie ocb.

Ma kilka kol co zakryja to ale woli dalej meczyc.

Takie czasy jak ja chcialem sprzedac swoje 16 co przyjma 320 to ludziki psioczyli wiec zostawilem je sobie i poszly do vw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam grono znalazłem  takie oto czy o takie chodzi ? Bo wzór mi się nawet podoba     http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627176691

Edytowane przez Pukol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2018 o 13:56, Pukol napisał:

Witam grono znalazłem  takie oto czy o takie chodzi ? Bo wzór mi się nawet podoba     http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627176691

i kupiłeś i weszł

 

ja właśnie wróciłem wq.. z garażu bo zakładałem 320 i sie okazało że felga nie wejdzie.

 

A fela to 17" z B8 ET45.... dramat. a zimowe mam jak w linku i jestem ciekawy czy też problem. chociaż zima ma et42 to może stykną te 3mm....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Założyłem kompletny swap z a6 c6 do b6. Po wielokrotnym odpowietrzaniu pedal jest ciągle miękki. 

Układ nie jest zapowietrzony, bo pedal nie twardnieje ani nie idzie w podłogę, tylko jest ciągle tak samo miękki. 

Czy te tarcze z c6 maja jakąś inną wysokość i odsadzenie i nie powinny być w b6 i stąd ten problem? 

Wszystko ładnie pięknie hamuje, tyle że pedal hamulca nie jest tak zaj*ebisty jak przed wymiana 

992a0ad1c2c3c10c52799ef151591faf.0.jpg

4e0373b5a4ced2a417e9b6f8b74df596.0.jpg

6cedb515175fc8a80fa2c27752e1db11.0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilnowales płynu w zbiorniczku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dev napisał:

Pilnowales płynu w zbiorniczku ?

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

Edytowane przez Pozioo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne. ja u siebie robiąc przód na 320mm czekając na kolege do pomocy przy odpowietrzaniu odkreciłem lekko odpowietrznik i po chwili płyn poszedł. pozniej ze 3 razy przepuściłem i hamulce brzytwa:)

po tygodniu robiłem  tył na 288mm i tu tak super nie było. odpowietrzałem 3 razy w odstępach paru dni zanim zaczęło ładnie hamować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pozioo napisał:

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

jak masz stare klocki i tarcze to musisz poczekac az sie dotrą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

jak masz stare klocki i tarcze to musisz poczekac az sie dotrą

Zrobiłem już z tysiąc kilometrów + kilka razy hamowalem go ze 150-160 do zera żeby to też trochę rozgrzać i minimalna poprawa tylko. Wcześniej tylko dotknąłem pedal i się lądowało na kierownicy a teraz, tak jak pisałem, miękki i niżej bierze. No nic

, jeszcze spróbuję może z raz odpowietrzyc teraz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Pozioo napisał:

Zrobiłem już z tysiąc kilometrów + kilka razy hamowalem go ze 150-160 do zera żeby to też trochę rozgrzać i minimalna poprawa tylko. Wcześniej tylko dotknąłem pedal i się lądowało na kierownicy a teraz, tak jak pisałem, miękki i niżej bierze. No nic

, jeszcze spróbuję może z raz odpowietrzyc teraz 

Rozbierz to jeszcze raz i sprawdź co nie halo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2019 o 16:57, Pozioo napisał:

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

Tak, a potem jeszcze raz normalnie z wężykiem i słoikiem z płynem, Odpowietrzałeś wszystkie koła po wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2019 o 14:39, Pozioo napisał:

Witam. Założyłem kompletny swap z a6 c6 do b6. Po wielokrotnym odpowietrzaniu pedal jest ciągle miękki. 

Układ nie jest zapowietrzony, bo pedal nie twardnieje ani nie idzie w podłogę, tylko jest ciągle tak samo miękki. 

Czy te tarcze z c6 maja jakąś inną wysokość i odsadzenie i nie powinny być w b6 i stąd ten problem? 

Wszystko ładnie pięknie hamuje, tyle że pedal hamulca nie jest tak zaj*ebisty jak przed wymiana 

992a0ad1c2c3c10c52799ef151591faf.0.jpg

4e0373b5a4ced2a417e9b6f8b74df596.0.jpg

6cedb515175fc8a80fa2c27752e1db11.0.jpg

To swap z c5. Z C6 niestety tarcze by nie pasowały do B6. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...