Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap zaciskow na 320mm


d4eeee

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba mierzyc

Ok, dzięki.

Jutro pomierzę i wówczas będzie decyzja.

Wolałbym na zasadzie p&p, ale posprawdzam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev posiadasz jakies zestawy do pogonienia?

i jak cenowo to wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili tylko przody 320mm

1200zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozpoznac zaciski 320 z a6 c5 od a4 b7 3.0 tdi ?bo mam felgi na zime biedrony 16" i wiem ze wejda tylko te z a4 b7 ale nie wiem jak je rozroznic zeby nie kupic z a6 c5

Edytowane przez kisielek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy swapie hebli z 312 na 320 osłony tarcz podejdą stare czy trzeba większe? To samo pytanie odnośnie tyłu. Zastanawiam się nad swapem, ale nurtuje mnie kwestia czy stare heble 312 i 255 są do późniejszej odsprzedaży bo nie chciałbym żeby leżały w garażu rok czy więcej czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy swapie hebli z 312 na 320 osłony tarcz podejdą stare czy trzeba większe? To samo pytanie odnośnie tyłu. Zastanawiam się nad swapem, ale nurtuje mnie kwestia czy stare heble 312 i 255 są do późniejszej odsprzedaży bo nie chciałbym żeby leżały w garażu rok czy więcej czasu...

Nie trzeba zmieniać osłon .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu też? bo z tyłu widać że osołony są bardzo blisko tarcz i przy swapie z 255 na 288 to raczej nie wejdzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył zmieniasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 312 i 245, chciałbym zmienić na 320 na przód i nie wiem co z tyłem tzn. obowiązkowo 288 czy wystarczy zmienić na 255 i będzie ok i się na razie nie stresować...? :) Bo z tymi 288 trochę deficyt... Dzięki z góry.

Nikt nie wspomoże dobrym słowem...?

Edytowane przez sebamol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo)

z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo)

z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało... :)

lezy i czeka u mnie tylko bez osłon :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przygotowyje fure do zmiany z multi na q manual i pytanie moje brzmi czy s4b6 4.2v8 bez problemu założę zaciski tarcze do a4b6 1.8t jaki w s4 był rozmiar tarcz przodu i tyłu? dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przygotowyje fure do zmiany z multi na q manual i pytanie moje brzmi czy s4b6 4.2v8 bez problemu założę zaciski tarcze do a4b6 1.8t jaki w s4 był rozmiar tarcz przodu i tyłu? dziękuję

założysz bez problemu, 345 przód i 300 tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo)

z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało... :)

lezy i czeka u mnie tylko bez osłon :naughty:

a osłony w aso - 245 zeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...