RomanK 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Trzeba mierzyc Ok, dzięki. Jutro pomierzę i wówczas będzie decyzja. Wolałbym na zasadzie p&p, ale posprawdzam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 dev posiadasz jakies zestawy do pogonienia? i jak cenowo to wyglada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 W tej chwili tylko przody 320mm 1200zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 To poczekam az bd komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Jaka cena samych klocków i tarcz 320? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisielek123 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) jak rozpoznac zaciski 320 z a6 c5 od a4 b7 3.0 tdi ?bo mam felgi na zime biedrony 16" i wiem ze wejda tylko te z a4 b7 ale nie wiem jak je rozroznic zeby nie kupic z a6 c5 Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez kisielek123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Czy zaciski 320 od A5 będą pasowały do B7 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Beda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Przy swapie hebli z 312 na 320 osłony tarcz podejdą stare czy trzeba większe? To samo pytanie odnośnie tyłu. Zastanawiam się nad swapem, ale nurtuje mnie kwestia czy stare heble 312 i 255 są do późniejszej odsprzedaży bo nie chciałbym żeby leżały w garażu rok czy więcej czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Przy swapie hebli z 312 na 320 osłony tarcz podejdą stare czy trzeba większe? To samo pytanie odnośnie tyłu. Zastanawiam się nad swapem, ale nurtuje mnie kwestia czy stare heble 312 i 255 są do późniejszej odsprzedaży bo nie chciałbym żeby leżały w garażu rok czy więcej czasu... Nie trzeba zmieniać osłon . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Z tyłu też? bo z tyłu widać że osołony są bardzo blisko tarcz i przy swapie z 255 na 288 to raczej nie wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Tył zmieniasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Mam 312 i 245, chciałbym zmienić na 320 na przód i nie wiem co z tyłem tzn. obowiązkowo 288 czy wystarczy zmienić na 255 i będzie ok i się na razie nie stresować...? Bo z tymi 288 trochę deficyt... Dzięki z góry. Nikt nie wspomoże dobrym słowem...? Edytowane 5 Maja 2016 przez sebamol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo) z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo) z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało... lezy i czeka u mnie tylko bez osłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek83 0 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam przygotowyje fure do zmiany z multi na q manual i pytanie moje brzmi czy s4b6 4.2v8 bez problemu założę zaciski tarcze do a4b6 1.8t jaki w s4 był rozmiar tarcz przodu i tyłu? dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom4275 2 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam przygotowyje fure do zmiany z multi na q manual i pytanie moje brzmi czy s4b6 4.2v8 bez problemu założę zaciski tarcze do a4b6 1.8t jaki w s4 był rozmiar tarcz przodu i tyłu? dziękuję założysz bez problemu, 345 przód i 300 tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 wkładaj 288 i nie patrz na $$$$$ (dobre słowo) z tym deficytem to raczej chodziło, że tych zestawów 288 jest mało... lezy i czeka u mnie tylko bez osłon a osłony w aso - 245 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się