Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1.8 turbo 180 km


mateusz001mw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co sądzicie o podniesieniu mocy w a4 b5 1.8 turbo 180 km quattro wspomnę o założonym LPG i przebieg trochę duży ale za to oryg. Jest warto coś grzebać czy przy tym przebiegu i LPG to niezdrowe dla silnika? Pozdrawiam

Edytowane przez mateusz001mw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by najpierw zdiagnozowac czy silnik jest zdrowy, jesli jest to przebieg nie stanowi problemu. inna sprawa to to w jakie moce celujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisał kolega wyżej. Zdrowy motorek, jest kasa to czemu nie. Mocy przybywaj. A ile -- to zależy od grubości portfela. Bo tak naprawdę to tylko on ogranicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie kilka lat.
wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB
doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik i turbo zdrowe. Powiem szczerze że sam program około 200 koni Narazie by starczyło reszta musi poczekać Narazie tylko stać mnie na program heh.

Ie wiadomo też jak LPG jest wysterowane do jakiej mocy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie kilka lat.

wiem bo mialem 212kM w seryjnym AEB

doładowanie 1.3-1.4 bara 178g/s

Dev na serii ??? Bez wtrysków od bexa i DP?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalna seria, na starym to znaczy jeszcze starszym forum wrzucałem logi

dwóch Kolegów z forum (wypowiadaja sie nawet w tym temacie) potwierdzi to co pisze

niestety program "poszedł" razem z autem, żałuje że go nie skopiowałem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak turbo slabe to takiej mocy się nie osiągnie, aeb /ajl w 90% mają popekane turbiny i rozklekotane wg-ty i więcej jak 180-190km się nie zrobi , a igielek to miałem moze ze 3 sztuki , reszta to padalce które nie chcą przekroczyć 150g/s

+210koni jest realne w aeb jak najbardziej , ale trzeba mieć dobry silnik i turbo po regeneracji :)

I tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co na to układ paliwowy???? Wtryski zapętlają już przy około 5 tys obr z hakiem na takim setupie ... u mnie wychodziło koło 200 koni i AFR było jeszcze dobre... Na wykresie z hamowni ładnie widać co się dzieje jak wtryski zaczynają zapętlać.... wysterowane z mbc więc turbo ile było w stanie tyle pompowało. Koni mogło wpaść trochę więcej bo później odkryłem nieszczelność na wtryskiwaczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo jeździłeś z nogą w podłodze???? Jeżeli tak to AFR musiało być dobre bo inaczej by potopił instrument :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami sie jezdzilo dosyc ostro do tego był jeszcze junkers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...