Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN Brak mocy przy 3000 tys obr , logi do oceny


Lukasz8729

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam nastepujący problem, od jakiegoś czasu walcze ze spadkiem mocy rozłancza turbo, najdziwniejsze jest to,że czasem dzieje się tak przy 100/h a czasem przy 130/h sprawdzałem cięgno gruszki i porusza sie swobodnie , turbina była rozbierana i czyszczona, wymieniony czujnik g72(ten w rurze od ic) nie wiem czego złapać się w dalszej kolejności, wężyki od podciśnienia sprawdzone... co mnie ciekawi z tego co widze po logach jest zbyt duże ciśnienie i tutaj pytanie czy to może sie brać od tego iż Tata podczas czyszczenia turbo przestawił zderzak przy turbo ? niby ustawił tak jak było wczesniej ale wiadomo,że nigdy dokładnie tego nie zrobi ? dodam, że ciśnienie przed n75 mam 0,9 a za n75 jest 0,5 to normalne? prosze o jakieś wskazówki ....

http://vaglog.pl/log_198735.html

http://vaglog.pl/log_198736.html

http://vaglog.pl/log_198737.html

http://vaglog.pl/log_198740.html

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli turbo czyste, dzwigienka chodzi bez problemów w pełnym zakresie pracy to albo zawór N75 albo wężyki podciśnienia są do wymiany albo gruszka przy turbinie już podziękowała. Spróbuj zamienić zaworki z N18 są takie same.

Edytowane przez MASA81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli turbo czyste, dzwigienka chodzi bez problemów w pełnym zakresie pracy to albo zawór N75 albo wężyki podciśnienia są do wymiany albo gruszka przy turbinie już podziękowała. Spróbuj zamienić zaworki z N18 są takie same.

no właśnie zaworki były zamieniane i było to samo,pytanie czy nie padły obydwa...no i co myslisz z tym zderzakiem przy turbo? czytałem po różnych forach i różnie piszą, jedni,że może to mieć wpływ na takie zachowanie inni,że nie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to jest zderzak turbiny jeżeli była przestawiana ta regulacja od dzwigienki co steruje geometrią łopatek to mogą być takie objawy ale napisałeś ze tata ustawił z powrotem tak jak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób 011 basic setting

poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

jak problemu szybko nie ogarniesz turbo padnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz zrób to:

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze, każdy log robisz osobno, jak tylko auto wpadnie w tryb aw daj mu chwile ostygnąć, gaś zapalaj i dopiero rób następnego loga):
001 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw
003
004 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw
008 ten na tą chwile możesz nie robić albo zrobić do momentu jak turbo zacznie syczeć tak by nie wpadło w aw
010
011
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
019
-basic setting:
000 20s
003 20s
004 20s
011 20s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...