Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie podczas przyspieszania pod obciążeniem


wolverinexxx

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie po kilku dniach obserwacji i dzisiejszej trasie muszę niestety przyznać ze dalej  szarpie lecz tylko na gazie. Na benzynie ustało szarpanie. 

Sprawdze czy lpg nie wyrzuca błędów i co z sonda dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego instalacja LPg do sprawdzenia. Wtryski do czyszczenia, kalibracja wtrysków, kalibracja dawki(sterownik). ja też miałem podobnie. u mnie po poprawieniu zapłonu  problem tyczy się teraz  głównie przeładowania turbo. też szarpie ale juz inaczej . (czekam na zamówiony  Zawór ) sprawdź jak nie sprawdzzałeś cewki multimetrem jak pisałem.

 

Edytowane przez janek_80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na gazie niech sprawdza szczelnosc reduktora ja tak mialem tak sie rozszczelnil ze szarpal tak ze nie dalo sie jechac a jak przeloczylem na bene to dopiero po wypaleniu gazu w przewodach jakies 15 km dopiero wracalo do normy przez co na poczatlu myslalem ze to jednak w silniku problem jeszcze u mnie uszczelka pokrywy puszczala olej na swiece to tez to samo bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, odkopuje temat gdyż nie znalazlem rozwiazania w moim przypadku,

Audi A4 B7 1.8t 2007r

Szarpanie pojawia się dopiero kiedy auto jest calkowicie nagrzane, wczesniej auto ma moc i w zaden sposób nie przerywa, mechanik stwierdzil ze swiece są w porządku natomiast do wymiany byla cewka na pierwszym cylindrze. Została wymieniona lecz problem pozostał, sytuacja pojawia sie zarówno na benzynie jak i na gazie, gdzie szukac problemu, nie mam komputera zeby sie wpiąć i odczytac bledy, moze ktos mial podobną sytuacje?

dodam że cewki wydaja sie w porządku bo odpinalem kazdą z osobna na pracujacym silniku, przy zadnej auto nie gaslo tylko zaczynalo cięzej pracowac.

Edytowane przez Musial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem mozna zdiagnozować podczas jazdy wystarczy vagiem sprawdzić na którym cylindrze wypada zapłon, ewentualnie inne parametry inaczej to bedzię błądzenie po omacku, napisz skąd dokładnie jestes może znajdzie sie ktos z vagiem i wiedzą co sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w stanie polecić jakiegos fachowca niedaleko Radomska(łódzkie), ktory bylby w stanie wykonac diagnostyke i poradzić sobie z taka sytuacją? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Musial napisał(a):

Jest ktoś w stanie polecić jakiegos fachowca niedaleko Radomska(łódzkie), ktory bylby w stanie wykonac diagnostyke i poradzić sobie z taka sytuacją? 

A zobacz z jakiej lokalizacji jest kolega @Łukasz13 który odpisał na twój post :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Musial napisał(a):

Jest ktoś w stanie polecić jakiegos fachowca niedaleko Radomska(łódzkie), ktory bylby w stanie wykonac diagnostyke i poradzić sobie z taka sytuacją? 

Jak wyżej, umów się z kolegą @Łukasz13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy przyjechal podpiął kompa i mam takie błędy, co to moze oznaczac? gdzie szukac problemu? czujnik zmiennych faz czy czujnik wałka? moze zle ustawiony rozrząd?

ACCE2BBA-9201-48F6-BEFB-4470DBAF110B.jpeg

19F16A3D-6036-4087-B75D-381949A61C0B.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Uszkodzona wiązka.

wiązka cewek? jak sprawdzic czy to napewno ona? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukać przerwanych kabli. Trzeba znaleźć schemat i sprawdzać poszczególne piny we wtyczkach aż do ECU, czy przewodzą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ze odpisuje dopiero teraz, sytuacja opanowana, winowajca były zwykle swiece, wlozone NGK PRF6Q i smiga jak szalona, nie ma tych charakterystycznych szarpnięć przy gwaltownym dodawaniu gazu, natomiast problem z checkiem nadal wystepuje, raz na jakis czas potrafi sam z siebie zniknąc by za 2/3 dni znowu sie pojawic, odnawian temat ze wzgledu na to by podpytac czemu winne moze byc cięższe odpalanie po jezdzie na gazie, gdy gasze auto na benzynie to zawsze odpala od "strzala" natomiast po gaszeniu go na gazie zawsze musi dluzej pokręcić zanim odpali, glównie wtedy wyrzuca bład silnika. sterownik gazu? reduktor? zbyt bogata mieszanka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bład jest od zmiennej fazy czyli napinacz łancucha, nie ma to raczej nic wspolnego z odpalaniem, problemy z gazem mogą jak najbardziej powodować kiepskie odpalanie, ale przez forum to nikt raczej ci nie powie co jest nie tak, trzeba zrobić logi, podejrzeć parametry itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie podobny problem szarpie między 2000 a 3000 obrotów przy mocnym depnięciu gazu. Dzieje się tak nIMG_20231212_195846.thumb.jpg.4ff24ac43f84d0ebf256966bbf68f9e1.jpga LPG. 

Wywala mi błąd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...