Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania przy przyspieszaniu oraz na postoju w trybie D - multitronic


michalmendak.mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Jestem z Wami od dzisiaj i niestety od razu potrzebuję pomocy...

Problem dotyczy dziwnych wibracji odczuwalnych we wnętrzu podczas przyspieszania. Najbardziej są one odczuwalne gdy przyspieszam mając pedał gazu wciśnięty mniej więcej w połowie w zakresie prędkości 40 - 90 km/h, od razu zaznaczę, że przy bardzo delikatnym przyspieszaniu wibracje raczej nie występują lub są tak małe, że wręcz nieodczuwalne, analogicznie tak samo jest gdy przyspieszam bardzo dynamicznie, auto jedzie płynnie do przodu. Istotnym jest, że podczas tych wibracji nie ma żadnych niepokojących objawów z obrotami silnika. Dodatkowy objaw, które zbiegł się w czasie z wibracjami podczas jazdy to "trzęsienie plastików" po zatrzymaniu się, stojąc np. na czerwonym świetle z nogą na hamulcu w trybie "D", dziwne jest to, że gdy zwolnię bieg z D na N i wrócę znów na D to auto pracuje normalnie bez żadnych drgań.

Moje przypuszczenia to jakaś część zawieszenia skrzyni, bądź ewentualnie przegub wewnętrzny, tylko on z kolei nie może mieć wpływu na wibracje auta na postoju.

Proszę Was o pomoc!

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć nazywam się Rafał i mam ten sam problem, pisałem już kiedyś na ten temat i nikt mi nie udzielił odpowiedzi. Jeżdżę już z tym rok i na razie spoko, ale wczoraj pojawiły się takie dwa dosyć mocne szarpnięcia przy ruszaniu. Mam nadzieje że mi ta skrzynia nie padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do mechanika. Ja jutro wstawiam auto. Wymieniam obie polosie i dwumas, żeby nie było wątpliwości. U mnie jest szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach i tłucze przy opalaniu na ciepłym. Wiec dwumas na 100%, polosie profilaktycznie

Już po robocie. Oba przeguby wewnętrzne pokiereszowane i dwumas był w opłakanym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do mechanika. Ja jutro wstawiam auto. Wymieniam obie polosie i dwumas, żeby nie było wątpliwości. U mnie jest szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach i tłucze przy opalaniu na ciepłym. Wiec dwumas na 100%, polosie profilaktycznie

Już po robocie. Oba przeguby wewnętrzne pokiereszowane i dwumas był w opłakanym stanie.

Kolego przy jakim przebiegu wymieniłeś ten dwumas ? Pytam bo kazdy pisze ze dwumas pada ja mam 210k i narzazie nic , tak ze sie zastanawiam czy poprzedni wlasciciel juz wymienial...

Edytowane przez Maszczyk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liczniku jest 240 tys. Dość ciekawy przebieg zakładając że auto ostatni raz był w serwisie w listopadzie 2013 z przebiegiem 285tys :-) chwilę później kupiła go kobieta od której ja kupiłem, ona zrobiła nim 15tys więc zakładam ze coś koło 300tys będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Jestem z Wami od dzisiaj i niestety od razu potrzebuję pomocy...

Problem dotyczy dziwnych wibracji odczuwalnych we wnętrzu podczas przyspieszania. Najbardziej są one odczuwalne gdy przyspieszam mając pedał gazu wciśnięty mniej więcej w połowie w zakresie prędkości 40 - 90 km/h, od razu zaznaczę, że przy bardzo delikatnym przyspieszaniu wibracje raczej nie występują lub są tak małe, że wręcz nieodczuwalne, analogicznie tak samo jest gdy przyspieszam bardzo dynamicznie, auto jedzie płynnie do przodu. Istotnym jest, że podczas tych wibracji nie ma żadnych niepokojących objawów z obrotami silnika. Dodatkowy objaw, które zbiegł się w czasie z wibracjami podczas jazdy to "trzęsienie plastików" po zatrzymaniu się, stojąc np. na czerwonym świetle z nogą na hamulcu w trybie "D", dziwne jest to, że gdy zwolnię bieg z D na N i wrócę znów na D to auto pracuje normalnie bez żadnych drgań.

Moje przypuszczenia to jakaś część zawieszenia skrzyni, bądź ewentualnie przegub wewnętrzny, tylko on z kolei nie może mieć wpływu na wibracje auta na postoju.

Proszę Was o pomoc!

Witam, czy udalo Ci sie rozwiazac ten problem? Ja juz trace nadzieje. Mam te same objawy. Kolo dwumasowe raczej daje objawy, kiedy nie jest obciazone, chyba...?

Daj znac, prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu? U mnie skrzynia swierzo po kompletnym remoncie oprócz przegubów i dalej czuć wibracje na D lub R podczas postoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytowane przez Bartłomiej Staszczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nagrałem wczoraj filmik jak jechałem autem  , i nie wiem czy tak słychać dobrze ale przy tym towarzyszą jeszcze drgania w aucie .. czy to może być dwumasa czy się kończy skrzynia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...