Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI - modernizacja silnika


markas83

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

silniki 2.0 TFSI maja duzy apetyt na olej. Wszedzie mozna znalezc informacje, ze dotyczy to jednostek do 2011 roku.

Ktos z Was moze wie, czy naprawa tej "usterki" nastapila dopiero w modelach po faceliftingu (od 2012) czy od jakiegos konkretnego miesiaca 2011 roku?

A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki?

2.0 to CNCD; 1.8 to CJEB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze ktos jest w stanie podac model silnika, ktory juz nie ma te usterki?

2.0 to CNCD; 1.8 to CJEB.

Dzieki wielkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 10-2011 jest ok. Wcześniej też poprawili ale nie do końca było dobrze. Ale mówię o silniku a nie o dacie produkcji auta która nijak się ma do silnika. Np auto z 2012 roku może mieć silnik z 03-2011 a a wtedy klops.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Np auto z 2012 roku może mieć silnik z 03-2011 a a wtedy klops.

Raczej nie mozliwe. Produkcja jest tak zorganizowana, ze w PL nawet filozofom sie o tym nie snilo. :decayed: Czesci sa na biezaco na tasme dostarczane. :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe bo widziałem na własne oczy w audi a5 z 2012 roku był silnik z chyba 04-2011 daje słowo. Reasumując lepiej to sprawdzić i mieć pewność na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to co widziałeś nie podlega dyskusji. Ja wiem tylko ze w Ingolstadt czy w Monachium(BMW) nie ma magazynów, auta zjeżdżają co 3 min z taśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to co widziałeś nie podlega dyskusji. Ja wiem tylko ze w Ingolstadt czy w Monachium(BMW) nie ma magazynów, auta zjeżdżają co 3 min z taśmy.

Pracuje w BMW i niestety nie jest tak że na bieżąco są części montowane.Nawet dziś na częściach miałem date 11.2014 im bardziej nietuzinkowe auto tym części mogą być starsze.

Edytowane przez kiker19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to co widziałem i mi opowiadano podczas zwiedzania obu fabryk. Kazdy sobie może sprawdzić porównując datę na briefie z data na pokrywie rozrządu :)

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie. Lepiej sprawdzić i spać spokojnie. Nawet świadomość że data jest ta która ma być pomaga.

A tak na marginesie Giga-st zwróć uwagę na szyby w samochodzie. Rocznik 2012 szyby 2011.

Edytowane przez andy-vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby z poprzedniego roku są w autach składanych w styczniu. Końcem grudnia jest zwykle dwa tygodnie przerwy świątecznej.

Ale dyskutujemy tutaj o silniku. W moich ostatnich dwóch autach różnica w dacie produkcji auta i produkcji silnika była najwyżej kilkudniowa. Nawet wymieniony silnik był wyprodukowany bodajże 27.03., a wymieniany był na początku kwietnia. Także teoria o kilkumiesięcznej rozbieżności w produkcji samochodu i motoru wydaje mi się mało prawdopodobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby z poprzedniego roku są w autach składanych w styczniu. Końcem grudnia jest zwykle dwa tygodnie przerwy świątecznej.

Ale dyskutujemy tutaj o silniku. W moich ostatnich dwóch autach różnica w dacie produkcji auta i produkcji silnika była najwyżej kilkudniowa. Nawet wymieniony silnik był wyprodukowany bodajże 27.03., a wymieniany był na początku kwietnia. Także teoria o kilkumiesięcznej rozbieżności w produkcji samochodu i motoru wydaje mi się mało prawdopodobna.

Znów dam przykład BMW ;) Przysyłają nam silniki np N63 Alpina (zawsze cała paleta jest czyli min 4 szt), a robimy średnio 1 szt na 1-2 mc, czyli cała paleta bedzie wyczyszczona za min pół roku.

wiec motor jest u nas od stycznia ( nie wiadomo kiedy on juz był składany i ile stoi) a w czerwcu dopiero zejdzie 4 szt z tej palety. wiec motor jest styczeń a auto wyprodukowane czerwiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz o autach nietypowych. Seryjne auta w koncernie vw sa produkowane w systemie kanban ( pierwsza czesc na linii produkcyjnej - pierwsza montowana do pojazdu )

Koncern nie magazynuje czesci na dluzsza mete bo to sa koszty... wymaga sie od dostawcow dostarczania czesci na okreslona " godzine " a z szybami sie zgodze. Miesieczne szyby nowego roku sa szrotowane lub wysylane do cassel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...