macio1993 0 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam mam duży problem z odpalaniem mojej a4 2.5 tdi (150 km) autko kreci i nie chce zapalić.Z autkiem byłem już u 2 mechaników i żaden nie potrafi mi powiedzieć co jest nie tak.Czytałem wiele wątków na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi . Wiec może ktoś z was może będzie w stanie podpowiedzieć co jest nie tak?Problem ciągnie się od 3 miesięcy i będę pisał w punktach co było robione bo trochę tego jest : *pierwszy raz jak samochód nie chciał odpalić to puściły śruby pierwszego koła od wałków rozrządu i pompa wtryskowa przestawiła się o 4 ząbki. Zostało to poskładane i ustawione tak jak powinno być. *pojeździłem 2 tygodnie i wykrzywił się napinacz rozrządu, spadł pasek na którym wisi pompa i dwa wałki. Zostało to zrobione i autko jeździło. *Samochodem pojeździłem tydzień i znowu nie chciał odpalić, komputer wskazał na pompę wtryskowa zawiozłem do sprawdzenie i naprawy. Po naprawie pompa została zamontowana razem z nowym filtrem i przewodami. samochód odpalał i jeździł tak jak powinien. *Długo się nie nacieszyłem bo po dwóch dniach samochód znów nie chciał odpalić, mechanik sprawdził pompkę paliwa i twierdzi ze jest sprawna. Po odpaleniu samochodu(na plaka) zaświeciła się kontrolka (żółta sprężynka), po podłączeniu do komputera wyszło ze to czujnik poziomu paliwa.Aha w samochodzie miałem zamontowane zaworki zwrotne które mechanik zdemontował, przy filtrze paliwa na każdy wężyk, czyli w sumie 4 z czego jeden jest jakiś elektryczny był na powrocie za filtrem. Mechanik rozkłada ręce i nie wie jaka jest przyczyna że samochód raz od pala a raz nie.Dzisaj zabrałem samochód od mechanika i nie wiem co mam zrobić.Teraz autko odpala ale dopóki wszystkie kontrolki nie zgasną to samochód nie zakręci, a jak zgasną i silnik kreci to trzeba dusić pedał gazu żeby odpalił. Już nie wiem co mam zrobić żeby moja niunia odpalała tak jak się należy, po prostu ręce mi już opadają.Proszę nie pisać ze „poszukaj było wiele takich tematów”, bo czytałem chyba tysiące tematów i odpowiedzi nie znalazłem .Więc zwracam się do was o pomoc może ktoś się już z tym spotkał albo wie od czego może tak się dziać.Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_1821 1 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 *Długo się nie nacieszyłem bo po dwóch dniach samochód znów nie chciał odpalić, mechanik sprawdził pompkę paliwa i twierdzi ze jest sprawna. Po odpaleniu samochodu(na plaka) zaświeciła się kontrolka (żółta sprężynka), po podłączeniu do komputera wyszło ze to czujnik poziomu paliwa. Jeśli bak jest zalany powyżej 2/3 baku to pompka w baku nie pracuję. Pompkę paliwa załącza czujnik poziomu paliwa. Zrobiłeś z nim porządek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio1993 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jeszcze za to sie nie zabrałem ale jak wyjechałem od mechaniaka to zatankowałem ja do pełna. To jak dobrze rozumiem, jesli w baku jest wiecej niz 2/3 to pompka nie pompuje tylko pompa vp pobiera paliwo tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost rider3 0 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Tak dokładnie. Paliwo samo wlewa sie do komory spiętrzającej i pompka wtedy nie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Jak masz błąd na Vagu?bo masz na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się