Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy problemy z odpalaniem


macio1993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam duży problem z odpalaniem mojej a4 2.5 tdi (150 km) autko kreci i nie chce zapalić.
Z autkiem byłem już u 2 mechaników i żaden nie potrafi mi powiedzieć co jest nie tak.
Czytałem wiele wątków na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi . Wiec może ktoś z was może będzie w stanie podpowiedzieć co jest nie tak?
Problem ciągnie się od 3 miesięcy i będę pisał w punktach co było robione bo trochę tego jest :

*pierwszy raz jak samochód nie chciał odpalić to puściły śruby pierwszego koła od wałków rozrządu i pompa wtryskowa przestawiła się o 4 ząbki. Zostało to poskładane i ustawione tak jak powinno być.

*pojeździłem 2 tygodnie i wykrzywił się napinacz rozrządu, spadł pasek na którym wisi pompa i dwa wałki. Zostało to zrobione i autko jeździło.

*Samochodem pojeździłem tydzień i znowu nie chciał odpalić, komputer wskazał na pompę wtryskowa zawiozłem do sprawdzenie i naprawy. Po naprawie pompa została zamontowana razem z nowym filtrem i przewodami. samochód odpalał i jeździł tak jak powinien.

*Długo się nie nacieszyłem bo po dwóch dniach samochód znów nie chciał odpalić, mechanik sprawdził pompkę paliwa i twierdzi ze jest sprawna. Po odpaleniu samochodu(na plaka) zaświeciła się kontrolka (żółta sprężynka), po podłączeniu do komputera wyszło ze to czujnik poziomu paliwa.
Aha w samochodzie miałem zamontowane zaworki zwrotne które mechanik zdemontował, przy filtrze paliwa na każdy wężyk, czyli w sumie 4 z czego jeden jest jakiś elektryczny był na powrocie za filtrem. Mechanik rozkłada ręce i nie wie jaka jest przyczyna że samochód raz od pala a raz nie.
Dzisaj zabrałem samochód od mechanika i nie wiem co mam zrobić.
Teraz autko odpala ale dopóki wszystkie kontrolki nie zgasną to samochód nie zakręci, a jak zgasną i silnik kreci to trzeba dusić pedał gazu żeby odpalił.

Już nie wiem co mam zrobić żeby moja niunia odpalała tak jak się należy, po prostu ręce mi już opadają.
Proszę nie pisać ze „poszukaj było wiele takich tematów”, bo czytałem chyba tysiące tematów i odpowiedzi nie znalazłem .
Więc zwracam się do was o pomoc może ktoś się już z tym spotkał albo wie od czego może tak się dziać.

Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


*Długo się nie nacieszyłem bo po dwóch dniach samochód znów nie chciał odpalić, mechanik sprawdził pompkę paliwa i twierdzi ze jest sprawna. Po odpaleniu samochodu(na plaka) zaświeciła się kontrolka (żółta sprężynka), po podłączeniu do komputera wyszło ze to czujnik poziomu paliwa.

Jeśli bak jest zalany powyżej 2/3 baku to pompka w baku nie pracuję. Pompkę paliwa załącza czujnik poziomu paliwa. Zrobiłeś z nim porządek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze za to sie nie zabrałem ale jak wyjechałem od mechaniaka to zatankowałem ja do pełna. To jak dobrze rozumiem, jesli w baku jest wiecej niz 2/3 to pompka nie pompuje tylko pompa vp pobiera paliwo tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...