Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ADR 1.8, 96r] po wyjmianie panewek nie ma POWERA !!!


bulinek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymienilem panewki na korbowodach boo i tutaj ciekawostka upierdzielila sie śruba mocujaca korpus panewki (czy jakos tak) , remoncik niedrogi na szczescie :) w aucie super cicho ... ale qrde nie ma takiego powera jak przedtem, moze trzeba go podlaczyc do VAGA i ustawic wszystko, w momencie obr okolo 3500 jest malutka przerwa sek i auto dalej gna (jednak jest taka mala przerwa), wydaje mi sie ze jest top zwiazane z regulacja wszystkiego a szczegolnie wtryskow itd ...

Macie moze jakies porady ?

(auto gna jak gnalo ponad 200km/h ale przed remontem jadac okolo 160 mialem jeszcze ze 4 cm luzu na pedale a teraz musze wcisnac do kity zeby zaczal sie bujac .... jeszcze nie wiem jak spalanie czy sie podwyzszylo czy nie ... acha i wymienialem tez przewody wysokiego nap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TURBOPABLO

Ja bym Ci proponował podjechać do ASO Audi.Wezmą VAS'a pojadą na próbę i będą wiedzieć.Brak mocy i takie przerwy(dziury) kiedy przyspieszasz sugerują,że to przepływomierz.

Pozdrawiam.

P.S. sprawdź jeszcze wszystkie wężyki od podciśnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, co cie sklonilo do wymiany panewek? Jakie efekty miales podczas jazdy? Pytam bo moj 1.8 przy jakis 3.5 k obrotow strasznie wyje szukam przyczyn i nic, nie sa to tlumiki, troche podejrzewalem uszczelke pod kolektorem wydechowym ale chyba nic nie przepuszca. A ty wspomniales ze po naprawe jest cicho az milo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, co cie sklonilo do wymiany panewek? Jakie efekty miales podczas jazdy? Pytam bo moj 1.8 przy jakis 3.5 k obrotow strasznie wyje szukam przyczyn i nic, nie sa to tlumiki, troche podejrzewalem uszczelke pod kolektorem wydechowym ale chyba nic nie przepuszca. A ty wspomniales ze po naprawe jest cicho az milo.

od poczatku jak go nabylem slyszlem cos w pewnej granicy obrotow np 3 tys km dobiegalo cos z silnika po przekroczeniu byla cisza i gdy byly wolniejsze obroty tez nie docieralo nic z silnika, ale po przejechaniu okolo 15000 km, zaczelo dawac sie we znaki niezaleznie od obrotow i w sumie przy ruszaniu bylo najgorzej ... tylko tyle ze u mnie byl ewenement bo urwala sie w koncu sroba od spodu ktora laczy panewke z korbowodem - zmeczenie materialu. Teraz faktycznie jest GIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...