Skocz do zawartości
IGNOROWANY

springi Eibach + amortyzatory Koni STR.T


browaros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

panowie mogę prosić o opinię chodzi mi o zestaw z linku: http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-2wd-sportowe-zawieszenie-koni-30-30-i4938264461.html

obecnie jeżdżę na 1BA i straszna koza z przodu no i przód wyżej niż tył. Chcę to na wiosnę obniżyć. Czy podany zestaw spełni moje oczekiwania, nie chcę żeby było za twardo bo jeżdżę dość dużo.

Na chwilę obecną na lato 225/45/17 kiedyś może 18cali.

Nada się ten zestaw?
Może ktoś z forum sprzedaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, dużo ludzi chciałoby znać opinie :D ja sam czaje sie na koni strt. w jednym z ostatnich tematow jeden z kolegów napisał, że montuje takie w ten weekend. Ja jeżdżę na Eibachu + bilstein b4 sport i czuje że potrzeba innych amorków i czekam na opinie innych, żeby też wrzucić koni :) ale sam eibach bardzo przyjemny i miękki, na codzień jak najbardziej, na pewno miętszy od ori s-line 1be czy to 1bv, w podpisie masz zdjęcie jak siadło moje autko na 17"

Edytowane przez Ans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienisz amorki to wszystko się zmieni :wink:

Odnośnie zestawu Koni, to brać bo cena dobra :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? ;)

Ewentualnie gdyby d*pa była niżej niż przód to te wspomniane w innym temacie podkładki z ASO można wrzucać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wrzuciłem do siebie amory Koni, juz wczesniej mialem springi eibacha....pierwsze wrażenia z przejechanych 80 Km są mega, jeździłem już na 1BE i na gwincie w B5, na chwilę obecną na tym mi się jeździ najlepiej. Co do trzymania się drogi zauważyłem znaczną poprawę w stosunku do 1BA czy 1BE, amorki ciut twardsze jak 1BE, ale nie jedzie się jak taczką. Nie testowałem granic ich możliwości bo jak narazie mam założone zimowe 16". Podejrzewam, że na 18" będą dawać radę absolutnie. W porównaniu do gwintu MTS o wiele lepiej na koleinach, nie ma efektu piłeczki ping-pongowej. Na chwilę obecną polecam, zobaczymy jak będą się sprawować po 60 kkm.


tak wyglądała na 1BA + springi Eibach

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37a7535d0e4be168.html][IMG]http://images69.fotosik.pl/552/37a7535d0e4be168m.jpg[/IMG][/URL]

37a7535d0e4be168m.jpg



Aktualnie przód ciut niżej bo koni ma niżej oparcie sprężyny jakies 5mm



Dla porównania na 16" i na 1BA wyglądała tak 903f056a968980f7med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: dzięki za informacje! Cóż chyba warto szukać na wiosnę tego i spróbować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? ;)

Bo kolega Ans pisał że Eibach jest bardzo miękki, dlatego odpisałem że po zmianie amorków na dedykowane pod Eibacha wszystko się zmieni. Kolega wyżej opisał swoje odczucia. Twardość zawieszenia zmienia się amorkiem, przykład 1BE i 1BV (sprężyna jest ta sama), nie wspominając o lepszych amortyzatorach czy zawieszeniach gwintowanych gdzie jest regulacja twardości właśnie na amorku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? ;)

Bo kolega Ans pisał że Eibach jest bardzo miękki, dlatego odpisałem że po zmianie amorków na dedykowane pod Eibacha wszystko się zmieni. Kolega wyżej opisał swoje odczucia. Twardość zawieszenia zmienia się amorkiem, przykład 1BE i 1BV (sprężyna jest ta sama), nie wspominając o lepszych amortyzatorach czy zawieszeniach gwintowanych gdzie jest regulacja twardości właśnie na amorku.

Dokładnie :) pamietam jak dawno dawno temu jak mialem pierwsze auto kombinowałem z zawieszeniem, wsadziłem weiteca na serie amor, bylo nisko, twardawo i dobijalo strasznie, nie bylo przyjemnie, zalozylem amorki supersporta i auto zrobilo sie kosmiczne, nie bylo twarde, a sprężyste, przestało skakać na wybojach (ping pong) w ogole na +

tym tez rozni sie seria od dedykowanych ;) jak widać tutaj właduje chyba koni

czekam na dalsze relacje z użytkowania na PL drogach, bo takich mi brakowało :D

Edytowane przez Ans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede mial do sprzedania koni str.t po znikomym przebiegu info priv, amorki bardziej komfortowe, wpadl w rece gwint h&r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdj Audica KamisG na zestawie koni + eibach jak mniemam pro kit 30/30 wygląda jakby d*pa była niżej,a ponoć przód siadł niżej, wiec :eusathink: Mam nadzieje, że Kamil jeszcze tu wpadnie i rozwieje wątpliwości a nawet nam pomierzy odległości od nadkola do ziemi :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na zdj Audica KamisG na zestawie koni + eibach jak mniemam pro kit 30/30 wygląda jakby d*pa była niżej,a ponoć przód siadł niżej, wiec Mam nadzieje, że Kamil jeszcze tu wpadnie i rozwieje wątpliwości a nawet nam pomierzy odległości od nadkola do ziemi


Na samych springach przód i tył stały równo, co zależnie jak auto stało mogło powodować takie złudzenie że tyłek leży. Teraz jest lepiej bo koni ma niżej osadzenie sprężyny. Jakoś na dniach porobię zdjęcia. Postaram się też porobić zdjęcia z miarą to może wszystko wyjaśni.

Zdjęcie nr 1 które wrzuciłem to sam Eibach, zdjecie nr 2 seria , na koni nie robiłem jeszcze foto, postaram się nadgonić zaległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tylko czekać teraz na foto jak to się prezentuje.

A przed chwilą znalazłem coś takiego, cena myślę że dobra.. ma ktoś , skusił się na to zawieszenie?

http://apshop.pl/pl/11074-zawieszenie-kit-ze-sta%C5%82ym-obni%C5%BCeniem-ap.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wie ktoś może czy do sprężyn 1BV nadadzą się te amorki koni, czy zmieni się wysokość? Bo wiem że amory z 1BV maja niżej talerz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadać się nada, ale jak to siądzie to nikt nie wie, za dużo jest zmiennych w takich zestawach i może być różnica do + - 1-2cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomaszstn, no właśnie dlatego chciałbym dobrać takie amortyzatory, żeby nie wymieniać sprężyn, a wysokość żeby nie poszła w górę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomaszstn, no właśnie dlatego chciałbym dobrać takie amortyzatory, żeby nie wymieniać sprężyn, a wysokość żeby nie poszła w górę

To moze kup oryginalne i nie bedziesz miał problemu . Cena 407 zł za sztukę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz tą cenę? Ktoś pisał że 450zł za 1BE a o BV nie było mowy, tak czy siak jakby nie było dużo drożej to też brałbym ori 1BV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz tą cenę? Ktoś pisał że 450zł za 1BE a o BV nie było mowy, tak czy siak jakby nie było dużo drożej to też brałbym ori 1BV.

Cena 407 zł za amortyzator 1BE , a za 1BV 583 zł

Edytowane przez marcinch001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...