rudy51 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam Jestem nowy na forum, witam wszytkich Mam problem z moim Audi A4 B6 2002 1.9 TDI 130 KM a mianowicie: podczas jazdy z małą prędkościa ok. 50 -60 km/h na 3 lub 4 biegu zaczyna mi sama kierownica skrecać w prawo lewo, nie są to duże ruchy, nie portafię nawet jej utrzymać bo zaczyna coraz mocniej kręcić. Za pierwszym razem przyspieszylem i po chwili ustało, dzisiaj natomiast zatrzymałem się i gdy ruszyłem ponownie dalej to wróciło, zatrzymałem się jeszcze raz, wyszełem z auta, popatrzyłem gdy zaczołem jechać wszysto było ok, ostatni raz miałem taką sytuację jakiś miesiąc temu i znwou dzisiaj. Proszę o pomoc bo nie wiem co to może być PS jeżeli chodzi o kod silnika i napęd to nie wiem gdzie to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Zbieżność, końcówki drążków kierowniczych do sprawdzenia. Powodem może być też uszkodzona opona/felga. Zamień je stronami i zobacz czy coś się zmieni. W najgorszym razie auto powypadkowe i krzywa buda. Wlepkę z wyposażeniem auta masz pod tylną kanapą, pod siedziskiem lub w kole zapasowym. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez cptolgierd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 mialem taki problem w oplu. tylko ze tam bylo elektryczne wspomagania ,wystarczylo czujnik kata skretu przesunac i problem z glowy.u ciebie jest hydrauliczne wpomagania,czujnik tez masz w kolumnie kierowonicy.mozliwe ze to on swiruje.najlepiej podnies przod auta tak by kola sie oderwaly,kiere ustaw na wprost.odpal i zoabzc czy wtedy ci skreci sama kierownica.jesli tak to czujnik do regulacji lub wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Co ma czujnik w kierownicy do wspomagania hydraulicznego które jest czysto mechaniczne, może być problem maglownicą skoro kierownica sama się skręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się