Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Emejcz napisał:

No dokładnie na to wygląda.

Ja kupiłem 8E0117336J, bo taką podał kolega w opisie, ale trzeba było wziąć tą drugą to by pasowała bez problemu. 
Ogólnie docięcie to nie problem, tylko dodatkowa strata czasu jak zakładało się plug&play.

No jak mam inny zderzak niż twój to proste że potrzebuję inną kierownicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jest to wcale takie oczywiste, dlatego opisałem dla potomnych, bo pewnie nie jedna osoba tego nie zauważy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Emejcz napisał:

No nie jest to wcale takie oczywiste, dlatego opisałem dla potomnych, bo pewnie nie jedna osoba tego nie zauważy.

Przewijało się w kilku tematach, w tym chyba również.

Kierownice powietrza są inne w zależności od tego, czy zderzak zwykły, czy S-Line.

W ETCE oznaczenia są różne, zależy jaki front.

Edytowane przez rosati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2019 o 20:45, cysiek18 napisał:

Pompę wiadomo out. W dziurę po rurze w filtrze powietrza korek od pepsi :) Rurkę od pompy do góry (przykręcona do turbo) też out. Dalej idzie metalową przykręconą do pokrywy. Tą rurę zostawiłem. Dalej krótkim łącznikiem ta metalowa rura jest połączona z zaworem kombinowanym. Łącznik wyrzuciłem, zawór odkręciłem i odrysowałem. Dorobiłem aluminiową zaślepkę, podłożyłem pod nią ori uszczelkę spod zaworu i przykręciłem. I to wszystko, wtyczkę zaizolować i do tunera na wyłączenie. Albo tak jak ja, jak się pojawi check to szybko elm327 + Torque i kasowanie do następnego razu :D

Elegancko siadło według Twojego poradnika :) Miałem problem tylko z rurą od turbo, bo nie chciała za chiny się obrócić. No i strasznie mało miejsca na IC i miałem problem włożyć na miejsce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest szansa bez kanału na przeniesienie SAI w miejsce z BEX? Mam cały komplet tylko podchodzę do tematu jak pies do jeża, bo nie wiem czy sięgnę przymocować SAI skoro ona tak bardziej pod silnik wchodzi i od góry średnio to widzę.

Drugie pytanie, czy wężyk idący do dv trzeba wymienić czy można sztukować, jeśli można to jak go najsensowniej przedłużyć? Mam w komplecie ucięty przewód i mógłbym przedłużyć tylko zastanawiam się jak. Taka złączka byłaby ok?

https://allegro.pl/oferta/lacznik-zlaczka-przewodu-paliw-przelewu-3mm-jakosc-7134534424

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko do mądrzejszych. Już dawno mam dsmic, ale jedna rzecz mnie denerwuje. Prawą kierownicę mam chyba od B6, nie pamiętam nr. Jaka szła prawa do b7 na zwykły zderzak? Chodzi mi o to że w lewej mam na dole takie przetłoczenie i wku.... mnie że nie są symetryczne. Po nr które wyżej są napisane na zdjęciach nie widzę takiego przetłoczenia. Były różne? 

IMG_20190403_155824.jpg

IMG_20190403_155817.jpg

Edytowane przez grubcio1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2018 o 23:47, Misieqq7 napisał:

 

Ja montowal z  bexa cały zestaw do b7 i  kierowca powietrza pasuje bez problemu .

jaki to ma być Dłuższy wężyk do podciśnienia zaworu DV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ondraszek83 napisał:

jaki to ma być Dłuższy wężyk do podciśnienia zaworu DV?

przy montażu prawego ic z bexa zawór dv zmienia swoje położenie i potrzeba dłuższy wężyk, który nim steruje.

to jest cienki wężyk idący od dv do zaworu sterującego czy jakoś tak się to nazywa pod kolektor ssący.

po otworzeniu maski i ściągnięciu pokrywy widać go na samym przodzie, idzie obok pokrywy rozrządu  .

ja nie dałem rady, bez sciągania kolektora ssącego odczepić go spod kolektora,  bo te ori opaski mocno trzymają, więc go przeciąłem  w połowie i włożyłem plastikową rurkę łącząc z nowym wężykiem w stronę dv.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Misieqq7 napisał:

przy montażu prawego ic z bexa zawór dv zmienia swoje położenie i potrzeba dłuższy wężyk, który nim steruje.

to jest cienki wężyk idący od dv do zaworu sterującego czy jakoś tak się to nazywa pod kolektor ssący.

po otworzeniu maski i ściągnięciu pokrywy widać go na samym przodzie, idzie obok pokrywy rozrządu  .

ja nie dałem rady, bez sciągania kolektora ssącego odczepić go spod kolektora,  bo te ori opaski mocno trzymają, więc go przeciąłem  w połowie i włożyłem plastikową rurkę łącząc z nowym wężykiem w stronę dv.. 

i to montowałeś w a4 B7 ic z bexa? 

rezonator nie przeszkadzał w montażu? 

jak zamontować te przewody?

jeden do turbo drugi do rury w pasie przednim , i jeszcze wąż do dv i tyle?

demontując pompę sai w b7 zaślepiam otwór w filtrze i zaślepka tam gdzie zwór, a co z tymi metalowymi rurkami obok pokrywy zaworów? demontuje i jak je zaslepiam?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w b7.

Ja nie miałem tego rezonatora czy jak to się tam nazywa .

Tak jak pisałeś jeden do turbo jeden w pas przedni i dv.

Po sai zaślepiłem w.filtrze i po zaworze zaślepka  poszła a rurki te zostawiłem w niczym to nie.przeszkadza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Misieqq7 napisał:

Tak w b7.

Ja nie miałem tego rezonatora czy jak to się tam nazywa .

Tak jak pisałeś jeden do turbo jeden w pas przedni i dv.

Po sai zaślepiłem w.filtrze i po zaworze zaślepka  poszła a rurki te zostawiłem w niczym to nie.przeszkadza 

ale tej rurki nie trzeba zaślepić? bo zostaje wtedy rurka ta od tych metalowych ? 

 

Edytowane przez ondraszek83
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, ondraszek83 napisał:

ale tej rurki nie trzeba zaślepić? bo zostaje wtedy rurka ta od tych metalowych

nie bo to jest rurka od sai do kombi zaworu, więc jak wywalisz sai i zaślepisz zawór to rurka zostaje bez użyteczna. Jak chcesz to możesz zdementować ale ja się nie bawiałem bo tam idzie osłona termiczna od turbo chyba i nie ruszałem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Misieqq7 napisał:

nie bo to jest rurka od sai do kombi zaworu, więc jak wywalisz sai i zaślepisz zawór to rurka zostaje bez użyteczna. Jak chcesz to możesz zdementować ale ja się nie bawiałem bo tam idzie osłona termiczna od turbo chyba i nie ruszałem tego.

czyli zostawiłeś te metalowe rurki i nie zaślepiałeś ich? a w zimie jak brak sai nie było problemów? masz kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostawiam i może od spodu taśmą  dałem tak o żeby dziury nie było;D

wtedy jeszcze miałem kata ale oprócz błędu  sai, nic się nie działo;p

starsze wersje 1.8t nie miały sai i jeździły;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Misieqq7 napisał:

zostawiam i może od spodu taśmą  dałem tak o żeby dziury nie było;D

wtedy jeszcze miałem kata ale oprócz błędu  sai, nic się nie działo;p

starsze wersje 1.8t nie miały sai i jeździły;D

ok dzięki za info ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2015 o 19:10, bongod napisał:

Hehehe zrobiłem małą żeźbę i dv jest w tym miejscu co był i trójnik został :) . Do czego w takim razie ten zbiornik ciśnienia? :)

http://vaglog.pl/log_207175.html przy 0 stopni .

montowałeś prawy ic z bexa do a4 b7 1.8T BFB?

jak to w koncu podpiąc ?? trójnik zostawiłes , i co ze zbiornikiem cisnienia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padało pytanie ale bez odpowiedzi. Czy da radę zamontować IC z 2.0 tfsi do B6 bez większych przeróbek z uchwytem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padły odpowiedzi tylko najwyraźniej nie każdemu chce się je przeczytać, w tym wątku jest opis montażu takiego zestawu, a odpowiedź  na pytanie w drugim zdaniu: https://a4-klub.pl/topic/307345-montaż-prawego-intercoolera-bex/?do=findComment&comment=5298737.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daniok: kolega cysiek18 montował w B7. JA pytam o montaż w B6 - nie mam pojęcia czy otwory w B6 będą pasować na ten wieszak z IC 2.0 TFSI - stąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...