Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś byłby w stanie pomóc przy skompletowaniu i zrobieniu dsmic w B7? Oczywiście nie za darmo Jestem z Warmii i Mazur. Dojade jak coś na przeróbkę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chce skompletować części:

Intercooler od 2,0tfsi + uchwyt do niego

Kierownica powietrza, ja mam bez pakietu S-line. Mam kupić 8E0117336H czy 8E0121284J?

Teraz pytanie, czy ktoś mógłby podać numery gumowych węży, które muszę zakupić? Muszę brać od 2,0TFSI, czy to nie ma znaczenia?

 

 

p.s. Kupiłem intercooler od 2,0tfsi prawy (goły), kupiłem kierownicę prawą z końcówką 336C, kupiłem uchwyt z końcówką 814B. Brakuje mi węży, bardzo proszę bardziej doświadczonych kolegów o poradę, które konkretnie mam kupić.

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy mam pytanie czy prawy IC z bex podejdzie do Passata B5 FL 1.8t AWT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest wszystko tylko nie ma jednej gumy w uchwycie przez co moze lekko telepac...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie ma dokupię lub dorobię coś, czy jeszcze mam coś dokupić ?

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po montażu zestawu z BEX`a. Post #368 zawiera wykaz części. Wszystko pasuje bez rzeźby. Jest ciasno bez ściągania pasa, robiłem bez kanału i podnoszenia auta. Przy okazji proponuje wyczyścić fabryczny IC  :decayed:

SAI zostawione, uchwyt przykręca się do bloku silnika, są otwory.

Mała uwaga - prawa kierownica powietrza z końcówką C do zderzaka zwykłego, z końcówką N do zderzaka S-Line.

 

P.S.

Wężyka idącego do DV nie zmieniałem na dłuższy, luźno da się ułożyć "stary".

 

Edytowane przez rosati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już dawno po modach w cabrio, lampę i filtr my wyjmowali, resztę wchodzi bez problemu od góry, co do kierownicy to nawet nie wiem jaką miałem ale do SLINE podeszło, ja SAI wywaliłem i cały ten zawór ustrojstwo, zaślepki gotowe na alledrogo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrzuciłem zderzak i obie lampy bo czyściłem też lewy IC. Filtra nie ruszałem. Nie jest bardzo przystępnie ale dramatu też nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2019 o 08:54, morelo napisał:

Ja już dawno po modach w cabrio, lampę i filtr my wyjmowali, resztę wchodzi bez problemu od góry, co do kierownicy to nawet nie wiem jaką miałem ale do SLINE podeszło, ja SAI wywaliłem i cały ten zawór ustrojstwo, zaślepki gotowe na alledrogo:)

Hej. kiedyś myślałem żeby zakładać fmic ale w cabrio jest podobno mniej miejsca i ten z Częstochowy nie pasuje. Do garażu przed wakacjami wpadła nowa zabawka :) to audi musi być  trochę po taniości :)   .

    Były jakieś problemy przy zakładaniu ?  ? szukam IC z BEX cały kpl. ale ceny z d*py ...wołają po 800zł za prawy w kpl. Muszę szukać może coś się trafi .

            Obecnie mi turbo umiera, będzie hybryda,  to przy okazji też bym dał 2gi IC. Narazie jest program na 208KM wymieniony dolot, caly wydech przelot, wyprogramowana sonda i pompa Sai , wtryski z BEX, porządne świece, nawet fajnie to jeździ A jak u Ciebie ???

 Zobaczymy może się uda znaleźć IC i ruszyć z tematem.  

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Mariox37 Tak w cabrioo ciasno ale wkładają te FMIC  ja jednak poszedłem w DSMIC i tak zostawię, 0 rezania obecnie mam 240KM ale w planach okolice 270KM jedni się śmieją inni pukają w głowę już niebawem pokaże kreski i logi:) dodatkowo w przyszłym roku planuje moje autorskie rozwiązanie rury łączącej dwa IC (ta od dołu) zamiast rury takiej byle jakiej, będzie Chłodnica rurowa o pojemności rury i wydajne chłodzenie np freonem, zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie:)

Co do chłodnicy z bex 0 problemu ja kupiłem komplet nawet sai było kwota 700zł, tylko wypłucz posprawdzaj, umiera turbo dzwoń do TC-turbo P&P robią hybrydy na 300+ kasa ta sama co u PERUN czy GVG a turbo ma zapas i mniej grzeje powietrze.

Do sprawdzenia szczelności dolotu, węży takie ustrojstwo sobie zrobiłem.

IMG_20190921_145005.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo juz założone z total turbo, hybryda wpadla :) + nowe przewody olejowe, rozrząd paski, pompa wspomagania, uszczelnienie, sprawdzenie smoka, czujnik poziomu oleju, ogólnie duży przegląd auta $ ?. Wtryski mam z bam, czekam na fmic jednak, tip zamówiony, wydechy puste, kat off, sai off, 2 sonda off. Zobaczę co z tego wyjdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mariox37 napisał:

Turbo juz założone z total turbo, hybryda wpadla :) + nowe przewody olejowe, rozrząd paski, pompa wspomagania, uszczelnienie, sprawdzenie smoka, czujnik poziomu oleju, ogólnie duży przegląd auta $ ?. Wtryski mam z bam, czekam na fmic jednak, tip zamówiony, wydechy puste, kat off, sai off, 2 sonda off. Zobaczę co z tego wyjdzie. 

Czy kolega mógł by zrobić relacje foto z montażu FMIC w cabrio to rzadkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Bartez80 fajnie to ogarnął i ja będę się posilkowal tymi fotkami od niego :) jak będzie trzeba wytne z połowę tej belki :)

Może po świętach będzie montaż :D  wszystkie graty już mam :banan: . IC to 550/240 Turbo juz oczywiście dmucha. Ale na starym programie więc bardzo delikatne śmigam. 

 

 

Screenshot_20191224_021259.jpg

Screenshot_20191224_021112.jpg

IMG_20191224_021047.jpg

IMG_20191224_021330.jpg

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wszystko juz założone, tip, IC, wtryski i nawet Oil Catch :)ale nie wiem czy drugi raz bym się zdecydował na centralny w cabrio. Dużo roboty z wycinaniem belki zderzaka, kratek a nawet halogena :). 

  Zdecydowałem się na centralny bo okazyjnie kupiłem z rurami kpl. W cabrio jednak powinno się robić rury u fachowca i wszytko spawać bo miejsca bardzo malo. Tak jak to robił kolega Bartez80 prawa rura powinna iść odrazu do góry żeby wszedł halogen, te gotowe rury są za długie i za bardzo wychodzą do przodu. Tak czy siak jestem zadowolony z roboty choć się trochę naje... lem przy tym. 

   Późnej dodam fotkę i sprawdzę jaka tem. Teraz panuje w dolocie. 

IMG_20200106_140813.jpg

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy prawy IC w BEX da się zdjąć/wymienić jak ktoś tu pisał bez zdejmowania zderzaka (tylko reflektor i ślizg i euroosłona? Bo mam wrażenie że jest tam nieszczelność. Podpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie jak jest w BEX ale ja montowałem prawy A4 Cabrio i zderzaka nie ruszałem, tylko filtr, reflektor oraz osłona z dołu plus kratka zderzaka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. za szybki feedback. Czy masz może wiedzę czy wersja UK intercoolera nada się do EU, bo tych angielskich mam pod "dostatkiem" :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...