Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala na zimnym AJM


msuchecki90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od paru dni borykam sie z problemem auto odpalało codziennie dobrze w niedziele (w cieplym garażu auto stoi ) odpalił i zgasł , kręciłem go z 8 razy aż odpuściłem uznałem że nie ma sensu , vag nie pokazał bledów . postanowiłem odpalić go na plaka i odpalił . Objaw był taki jak by sie zapowietrzył, po 8 godzinach znowu to samo znowu plak i odpalił od strzała, następnego dnia zostawiłem go na górce, tyłem do góry, po 8 godzinach odpalił, choć miał zawahanie, moim zdaniem ewidentnie się zapowietrza wycieków brak, błędów na vagu brak, obstawiam pompę vacum, może mi ktoś pomóc z góry dziękuje , silnik ma najechane 120tys ( był wymieniany), podzespoły silnika około 350 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może paliwo się cofa? Nie wiem jak tu jest z trzymaniem czy na pompie czy na zaworku zwrotny, ale warto zajrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie te same objawy w borze ajm i wymieniłem vacum na bosha nowa uszczelka i to samo później całe przewody paliwowe i to samo na koniec set w baku i też to samo i tak pól roku jeździłem wykończyłem rozrusznik i wtedy pojawił się nowy objaw kopcenie na niebiesko dalej brak błędów pojeździłem tydzień i zawiozłem do mechanika który naprawia tylko vaga i diagnoza wtrysk leje i od tego momentu mój samochód nawet po trzech dniach postoju na mrozie pali od obrotu. To był mój przypadek ale ty na początek kup w sklepie ten trójnik co jest na filtrze paliwa bo wiem ze często tam też sie zapowietrza i sprawdź czy działa pompka w baku(i czy wogule taką masz) choć to wątpię bo nawet z uszkodzoną pompka a sprawnym silnikiem będzie normalnie odpalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pompkę w baku mam , pierwsze co to ja sprawdziłem działa , podaje paliwo po przekreceniu kluczyka , w wrzesniu podczas wymiany silnika zawiozłem pompki na sprawdzenei wyszły idealnie ale skasowali mnie wtedy 400 zł , czy za pomocą vaga sprawdze stan pompek ??


Kolego Tyrath z tego co czytałem zaworek zwrotny jest w pompie ale różne fora rożne opowieści , chciałem zamontować zaworek zwrotny ale podobniesz to mi nic nie da , dlatego pytam was o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie ze tak jeżeli go masz to potrzebujesz sprawdziś grupe 013 018 023 i tak w 13 parametry musisz mieć najlepiej w minusie ale od +-2,8 w 18 same zera ale po prze gazowaniu do ok 3 tyś obr powinny wskoczyć 4 a w 23 też najlepiej w minusie ale +- 30 tylko że tak jak mówię ja przez pól roku miałem dobre logi a samochód dalej nie zapalał i dopiero po pól roku zaczęło pierdzielić w logach. Może tez tak być ze wtrysk został żle ustawiony i wtedy będzie zapowietrzac układ. Masz czytaj

http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/

zaworek nic nie da testowałem a a zawór całego układu znajduje sie w vacum

Edytowane przez Piwo to moje paliwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie wrzucam logi , proszę a analize grupa 18 wyszła ok tak jak powinna , z góry dziękuje za pomoc , dziś odpalił znowu bez problemu , link z logami http://ifotos.pl/z/wxwswhx


Niestety dzisiaj też nie odpalił z rana dopiero plak go wspomógł , koledzy może ktoś zobaczyć na te logi ??

Edytowane przez msuchecki90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...