Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciagłe stukanie w silniku 2.0 TFSI


DANON17

Rekomendowane odpowiedzi

Poprostu brak mi już sił i pieniedzy .

Posiadam 2,0 tfsi audi CAEB 155 kW

1 .brał olej - zrobiłem \ tloki pierścienie nowe turbo - sprawe załatwiły

2 pojeżdziłem i trochę i pojawiły się dziwnie stuki a raczej szuranie dziwny stukot .

mechanik powiedział : do wymiany łąńcuch

zamówiłem u dilera wszystko 3 łańcuchy dwa mnapinacze siedem śliizgaczy wszystkie nowe śruby wariator itp . niesamowite koszty

rozrzad wymieniłem błąd przestawienia wału względem wałków zniknął .

ale tylko błąd a dziwna praca stukanie pozostało .

Mechanik powiedzieł nic innego nie pozostało tylko uszkodzone wtryskiwacze oraz popychacz pompy fsi bardzo głośno pracują i to cała przyczyna

wymieniłem odrazu wszystkie wtryskiwacze wraz z listwą oraz ten popychacz wtryskową lecz problem stukania pozostał .

Pojawił się następny problem czujnik położenia klap w kolektorze ssącym . Trzeba wymienić kolektor wraz z czujnikiem .

wymieniłem kompletny kolektor wraz z wakui sensorem klap z czujnikami prosto od dilera koszt 1600 zł .

błąd zniknął ale stukot pozostał .

Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu jak poprostu słyszę jakby klapy w kolektorze zapóżno sie otwierały i z tego powstaje dziwny warkot .

postanowiłem trochę porobić sam.

Zablokowałem klapy w położeniu całkowitego otwarcia i warkot zmniejszył się 90% jest bardzo mało słyszalny .

ale wiem że jest to żadne rozwiązanie ponieważ nie działa to tak jak powinno .

proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu

Glosnosc, czy czestotliwosc narasta?

Ja p.., nie taniej by bylo silnik wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym .

wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów .

nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje .

Edytowane przez DANON17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pokrzywili zaworów? Jak ci ten mechanior tyle wymienił, to powinien wiedzieć co robi?...

Mi klekotało (tylko) na wolnych obrotach. Wymienili cale wnętrzności skrzyni, a okazało się ze to kolo zamachowe z tym podwójnym sprzęgłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu

Glosnosc, czy czestotliwosc narasta?

Ja p.., nie taniej by bylo silnik wymienic?

stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym .

wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów .

nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje

na chwilę obecną mysle że wymiana silnika pochłoneła by mniej szukam silnika na allegro jest pare ale jest troche drogi może znacie kogoś co ma do sprzedania

na chwilę obecną mysle ze sam słupek bo ospprzet już mam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez proszę o nagranie tego. Mam ten sam motor to porównam i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tez proszę o nagranie tego. Mam ten sam motor to porównam i zobaczymy

moze ty swoje daj zobaczymy jak to u Ciebie wyglada ..

Edytowane przez Boras27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ja mam ci dać? O co ci chodzi

Sorry zle zrozumiałem twojego posta myslałem ze masz ten sam problem...

u mnie taki dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=pOdaEj-3lPg

Edytowane przez Boras27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten warkot nie jest równomierny , tak jakby faluje, ja bym powiedział że to bardzo podobny dźwięk do rozwalonego łożyska choć z tego filmiku wynika że dźwięk jakby z tyłu silnika dochodził :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zbiorniku jest pompa podająca paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.

636201450.png

620133240.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może faktycznie łożyska na pompie się wysypały :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie na rozpoznaniu usterki oczywiście za samo rozpoznanie zapłaciłem 530 zł i naj chętniej to wymienili by mi rozrząd bo stwierdzili ze to może być rozrząd ale pewni nie są albo właśnie pompa ale pewności nie maja hahaha ... czy się stoi czy się leży 530 się należy :)

Edytowane przez Boras27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie tak powiedz ze płacisz za wymianę rozrządu ale tylko wtedy jak wraz z wymianą znika twoja zgłoszona usterka. I zobaczysz co ci partacze powiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten warkot nie jest równomierny , tak jakby faluje, ja bym powiedział że to bardzo podobny dźwięk do rozwalonego łożyska choć z tego filmiku wynika że dźwięk jakby z tyłu silnika dochodził :eusathink:

mi to tak wygląda na jakąś rolkę najlepiej sciągnąć pasek i krecić rolkami .

ogólnie ci powiem że twój silnik jak wynika z tego linku chodzi troche głośno .

ale ponoć to normalne w 2,0 tfsi .

Ja odnośnie mojego silnika już dałem rade z głośną pracą ,.

Powiem jedno wymiana samego rozrządu nic nie daje dalej głośna praca zostaje mmmmm może trochę cichnie .

w moim silniku doszedłem sam

Wymiana kompletnego wałka rozrzadu wraz z nastawnikiem pomogła wreszcie chodzi jak normalna benzyna .

Dalej nie umiem rozwiązać problemu z warkotem podczas dodawania gazu wiem na 90 procent gdzie tkwi problem za mała dawka powietrza i za pużne otwarcie klap w kolektorze .

lecz ie wiem jak to wyregulować . czy też ustawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...