Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski


tomas4371

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie wymieniam wlasnie rorzad i podpinalem u kumpla pod VCDS-a i mowil ze pompowtrysk na 2 cylindrze leje wlasnie odkrecilem pokrywe i sprawdilem ze maja oznaczenie BG jakimi innymi można zastąpic ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Twój kumpel to chyba jakiś jasnowidz, jak przez VCDS-a postawił taką diagnozę :decayed:

Napisz dokładniej co go do tego skłoniło, może chociaż jakiegoś screena , albo loga pokażesz :naughty:

Może być kilka przyczyn , że parametry na danym cylindrze odbiegają od normy, winę pompki zostaw sobie na później, jak już inne wyeliminujesz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu nie miescil sie w tolerancji tzn lał chodzi mi tylko o to jakie mozna wlozyc zamiast BG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mieścił w tolerancji, to wcale nie znaczy że lał, więcej, to wcale nie musi być wina pompowtrysku :hi:

W necie znalazłem odpowiedniki z końcówką oznaczenia: AN,AK,BD, ale ciężko je zweryfikować :naughty:

Jakie masz oznaczenie literowe motorówki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX a co do pompowtrysku to wszystkie na odpalonym cos pokazywaly zmieniala sie wartosc a ten na 2 cylindrze stal w miejscu ponad norma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na początek wymień uszczelniacze na pompkach, a przy okazji ten z korekcją poza normą zamień miejscami z najlepszym.

Jeżeli ta wysoka korekcja pójdzie na inny cylinder razem z pompką z drugiego cylindra, to wtedy będziesz pewny że to wina pompki :)

Ale jest spora szansa że po tej operacji wszystko wróci do normy :hi:

Jeżeli natomiast wysoka korekcja pmimo zamiany pompek pozostanie na drugim cylindrze, to problem jest z kompresją na nim :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrsob1 jaki jest koszt uszczelniaczy na pompkach?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Ostatnio mechanik stwierdził że 1 pompka leje i będzie trzeba zmienić uszczelniacze pompowtryskow podał cenę 300 zł za jeden uszczelniacz. Jak go spytałem o co chodzi i dlaczego tak drogo to powiedział ze trzeba do uszczelniaczy doliczyć komplet tzw przekladek wtryskow. Mówił też ze taka czynność powinno się powtarzać co 100tys km Jak mam na to zareagować? Prawda to?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że oringi na pompkach trzeba wymieniac co jakiś czas to prawda, bo łatwego życia to one nie maja. Ale cena ze te uszczelnienia to jakaś z kosmosu jest, zestaw na jedną pompke kosztuje w granicach 30-35 zł w zależności od sklepu co daje max 150 zł na wszytkie 4 pompki, ale żeby aż 300 zł?? to te uszczelnienia chyba pozłacane muszą być:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300-400 PLN to uszczelniacze razem z robotą za wszystkie cztery pompki :hi:

Może coś źle zrozumiałeś, a jak nie to na szczaw z takim ździercą :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem dobrze. Powiedział ze najdroższe są w tym wszystkim tzw przekładki wtryskow i w sumie cena za jeden wtrysk wychodzi 300zl. O co mu chodziło z tymi przekladkami?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że zwyczajnie chce Cię naciągnąć :whistling: a ile chce za robotę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przekładka" cieżko zrozumieć o co mu konkretnie chodziło. Ale ja bym sobie dał spokój z tym mechanikiem, chyba ze chce Ci używaną pompkę kupić i to miał na myśli mowiąc przekładka:)

Edytowane przez djmesiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie na jakiej podstawie stwierdził ze pompka leje. Uszczelniacze 120+ KW wyjdzie ok 140-150 + robota 150-200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"przekładka" - może chodziło o podkładki ? ale te znowu tyle nie kosztują. Wiem że ktoś coś z tym kombinował ale nie pamiętam czy to chodziło o PD/VP/CR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróty które wymieniłes to technologie podawania paliwa, w silniku AVF jest PD

VP - pompa wtryskowa

PD - pompowtrysk

CR - common rail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w vagu pokazało korekcję +1.8 na pierwszym wtrysku. Najlepsze jest to ze nie wymienił uszczelki bo musiał by wtedy te uszczelniacze za 300zl każdy robić heh

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bo w vagu pokazało korekcję +1.8 na pierwszym wtrysku.

Jak się nie mieścił w tolerancji, to wcale nie znaczy że lał, więcej, to wcale nie musi być wina pompowtrysku :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...