Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła


przemek1259

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, dzisiaj tak z nudów jak jechałem samochodem to rozpędziłem się do ok 50km/h wrzuciłem luz i tak się toczyłem z puszczonym pedałem sprzęgła po dodaniu gazu i puszczeniu obroty same się podnoszą i to bardzo z ok 2 do 3 tysięcy albo i więcej, miałem nagrać to telefonem ale nie miałem możliwości, coś musi to być związane jakieś opóźnienia w reakcji występują tylko czego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dlaczego, tylko nie przyjmujesz do wiadomości [emoji848]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dlaczego, tylko nie przyjmujesz do wiadomości [emoji848]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka


A Ty wiesz ??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizujmy ponownie fakty:
W starszych konstrukcjach za pracę wolnych obrotów odpowiadał silnik krokowy. Odkąd zastosowano cewki zapłonowe i zmienne fazy rozrządu zmieniające czas otwarcia i zamknięcia zaworów pozwalając wykorzystać maksymalny moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów zastosowano inny układ zasilania wolnych obrotów, bardziej precyzyjny.
W skład jego wchodzi:
-przepływomierz z oczywistego powodu,
-zawór odpowietrznika baku przez filtr węglowy,
-Eżektor który wdg etki pełni funkcję pompy
-Zaworki kierunkowe czuwajace by powietrze nie cofało się
-Zbiornik powietrza dodatkowego, steruje nim tzw kierownica powietrza. Oferuje dodatkowe wsparcie dla wyposażenia silnika w powietrze bogatsze o opary ze zbiornika paliwa
-Czujnik temperatury powietrza dolotowego
Inżynierowie trochę skomplikowali sprawę kosztem wydajności, cóż postęp technologiczny....
Możesz odłączyć wszystkie czujniki po kolei i oszukać silnik do wydajności z lat 90 z 2.0 l, tylko po co? Powinieneś szukać przyczyny problemów
Nieszczelność dolotu po odpaleniu objawiała się podwyzszonymi obrotami powyżej 1tys obrotów i czasem lekkim falowaniem, sonda szerokopasmowa i sprawne wtryski czuwają i wykonują szybką korektę. Na wezyku z regulatora ciśnienia paliwa wakuometr powinien wskazać 0.2 bar, po rozgrzaniu na wolnych.
Podnoszące obroty po odjeciu gazu czyli zamknięciu przepustnicy wskazują na błąd w jednym z powyższych. Więcej razy już się nie udzielę w tym wątku, myślę że nie ma sensu. Życzę powodzenia
Pozdrawiam serdecznie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie problem wolno spadających obrotów został wyeliminowany po wymianie ezektora wraz całym oprzyrzadowaniem koszt ok 300zł sam Ezektor na allegro ok 80 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza.
Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała.
Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza.
Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała.
Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika [emoji4]
No i u mnie też to nic nie dało [emoji848]


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TyDraniu napisał:

A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza.
Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała.
Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika :)

U mnie też nie pomogło. Dolot mam szczelny i już nie wiem gdzie szukać przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie pomogło. Dolot mam szczelny i już nie wiem gdzie szukać przyczyny

Mam kilka pytań do osób z problemami, pomimo nowych zestawów podcisnien:

1 Ile obrotów na ssaniu?

2 Jakie świece?

3 Ile max pokazuje przepływka?

4 Jakieś błędy w bloku 16 kodu gotowości?

56c4d41a75bfa26aac53e31f3273fb10.jpg

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka nowa bosch, świece denso iridium pover ( jedna elektroda), obroty i błędy sprawdzę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka nowa bosch, świece denso iridium pover ( jedna elektroda), obroty i błędy sprawdzę 
Dobrze jeszcze włączyć kanał 14-16 podczas owego wolnego opadania obrotów. Jedna z moich cewek nadmiernie się nagrzewała, co było widać po pokrywie. Polecam temat Kamila i diagnostykę https://a4-klub.pl/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. 

Zauważyłem, że pedał gazu coś słabo odbija i się zastanawiam czy może mieć to związek z wolnym opadniem obrotów przy zmianie biegów. 

Co Wy na to? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest już wszystko dobrze tak jak pisałem że po wymianie tych podciśnień nic nie pomogło a okazało się że teraz wszystko jest dobrze ale przez to że zawsze jeździłem na LPG podbijało obroty przez to że mapa gazu była wcześniej źle ustawiona ( ustawiana na tych nieszczelnościach itp) jak na benzynie jest wszystko dobrze to wystarczy wyregulować gaz i będzie wszystko dobrze, więc wymiana podciśnień pomaga. :D:D :D :D :D w ogóle inna jazda samochodem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie i u mnie był uszkodzony  zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po whmianie jak ręką odjął.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michal751 - gorzej, że u mnie na benzynie cały czas jest źle.
Dobrze jest tylko jak silnik jest zimny, przez kilka minut.


@jacek70 - Twój silnik to 1,8T, myślałem, że ta przypadłość to domena 2.0 ALT.
Jaki numer części? 06B103235Q ?
Jeśli tak, to to wymieniłem jako pierwszą część podczas nieudanych prób uleczenia leniwych obrotów i nic się nie zmieniło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś opanował temat wolno opadających obrotów ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie pytanie z innej beczki...
Czy ktoś z Was myślał albo próbował aktualizować sterownik silnika (ECU)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2018 o 14:48, k232 napisał:

Ktoś opanował temat wolno opadających obrotów ? ?

Ci co opanowali już tu nie wrócili. Wrócą jak coś się spieprzy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...