Temperatura płynu chłodniczego

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć wszystkim,

    W moim 2.4 zauważyłem, że po nagrzaniu wskazówka temp. płynu chłodniczego przesunięta jest bardzo, ale to bardzo minimalnie w prawo... (nie stoi idealnie w pionie).

    Sprawdzając w VAG-COM to po zwykłej jeździe temperatura to czasem 92 stopnie - nie powinna przypadkiem zejść do tych 90 stopni?

    Czy problem jest z chłodzeniem? (płynu mam wystarczająco).

    Co jeszcze ewentualnie mógłbym sprawdzić, czy olać i jeździć?

    Z góry dzięki za sugestie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jest okej , zdaje Ci się że jest przesunięta. Przy tej temp otwiera się termostat. Ewentualnie sprawdź jeszcze w klimatroniku. Ale dla mnie wsystko wporzadku :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za odpowiedź.

    Może głupie pytanie, ale jak sprawdzić jeszcze w klimatroniku ? :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Gdzieś na forum pisze ja mam przedlifta wiec nie ogarniam

    :grin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A swoją drogą to jak powinna być dopuszczana prawidłowa temepratura? Czy 98~ stopni z obu czujników temperatury (G2 i G62) to powinna być niepokojaca temperatura?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    w upalne dni moze dosc nawet do 110

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam co prawde A4 B6 z 2.4 v6 BDV i temp caly czas oscyluje w granicach 98 stopni. Wejdzie na 100 włącza sie wentylator spada na 99 i sie wyłącza. I tak bez konica ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    może mi ktoś powiedzieć jak szybko wam łapie 90 bo u mnie jak rano jadę do pracy (temperatura na zewnątrz 5 stopni) to muszę przejechać jakieś 7km żeby było 90 potem już trzyma cały czas 90

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jakies czy mierzyłeś te 7 km ? bo np 5 km a 7 to juz roznica :D ale mysle ze jak ci sie rozgrzeje i leci gorace wrecz parzace powietrze to nie masz co sie przejmowac

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mirzyłem do pracy mam 8 km dopiero jak dojeżdżam to mi łapie 90c

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No to długo Ci się grzeje. Moje ARJ 2.4 przy +7st.C na zewnątrz do 90st.C płynu chłodzącego nagrzeje się dokładnie po 4km od wyjazdu z domu. (spokojna droga przez małe miasto bez żadnych korków)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 18.02.2015 o 13:24, Porter3 napisał:

    Dziś chciałęm "użyć" tego menu i niestety w moim aucie z 2002 roku nie da się w podany sposób uruchomić menu serwisowego :(. Czy ktoś orientuje się czego to wina?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    Dnia 17.02.2015 o 20:56, Porter3 napisał:

    Cześć wszystkim,

    W moim 2.4 zauważyłem, że po nagrzaniu wskazówka temp. płynu chłodniczego przesunięta jest bardzo, ale to bardzo minimalnie w prawo... (nie stoi idealnie w pionie).

    Sprawdzając w VAG-COM to po zwykłej jeździe temperatura to czasem 92 stopnie - nie powinna przypadkiem zejść do tych 90 stopni?

    Czy problem jest z chłodzeniem? (płynu mam wystarczająco).

    Co jeszcze ewentualnie mógłbym sprawdzić, czy olać i jeździć?

    Z góry dzięki za sugestie

    Wskazówka na zegarze nie powinna przesuwać się ponad 90 stopni, jeżeli tak jest oznacza to, że czujnik temperatury przekłamuje i trzeba go wymienić.

    Miałem to samo u Siebie, wskazówka powinna stać przy 90 stopniach na zegarze a na VAGU czy nawet na klimatroniku temperatura zawsze będzie wyższa. U mnie na klimatroniku i na VAGU w upalne dni pokazuje 97 stopni. To jest normalne, termostat otwiera się " teoretycznie " przy 89 stopniach, ale wszyscy dokładnie wiemy jak to działa w praktyce w tych czasach.

    Także jaki wniosek: Jak masz wskazówkę na zegarze ponad 90 stopni to już zaczynają się objawy przekłamywania czujnika temperatury.

    Edytowane przez k232

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy