kuna811 0 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Koledzy jestem nowy tu i mam do was pytanie.Mechanicy rozkładaja rece mam dziwne odgłosy z pod maski przy dodaniu i odrazu puszczeniu gazu,jest to jakby swist cos takiego i jest tylko przy małych prędkosciach.Jestem z Wrocławia moze ktos pomoze moj numer 505608708. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Komp jakieś błedy pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam kolego nie własnie zadnych błedow,ale wyczytałem na forum zeby sciągnąc wezyk z gruszki i zrobiłem tak i jakby przestało tylko ze mocy nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_200616 2 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam kolego nie własnie zadnych błedow,ale wyczytałem na forum zeby sciągnąc wezyk z gruszki i zrobiłem tak i jakby przestało tylko ze mocy nie miał zmienna geometria łopatek turbiny jest prawdopodobnie przyczyną ( u mnie była tylko że określałem ten dźwięk jako chrobotanie etc ) a to że po zdjęciu wężyka z gruchy nie miał mocy to norma w tym momencie bo nie działały kierownice w turbinie czyli to co ci tak śwista Edytowane 28 Lutego 2015 przez Lukasz_200616 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 dzieki kolego turbinke i tak dam do sprawdzenia,ale mechanik tez mi dzisiaj powiedział ze to moze bys poduszka przednia stabilizatora ze ona moze takie dzwieki wydawac czy to mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Factor 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Mój AVF też to miał. Po porządnym przewietrzeniu turbiny na autostradzie (popatrz moje posty), a mam tu na myśli obroty rzędu 3-3,5k przez kilkadziesiąt kilometrów efekt ten znaaacznie osłabł lub jest wręcz nie zauważalny. A należę do tych ludzi co zaraz coś słyszą, że nie tak cośbuczy jak powinno. Edytowane 3 Marca 2015 przez Factor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Przejechałem 40km na wysokich obrotach i nic nie ustało dalej jest jak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Sprawdź luzy wirnika turbosprężarki, bo te dźwięki mogą być powodowane przez jej wirnik obcierający o obudowę Jeżeli luzy są duże i wirnik obciera o obudowę, to dni takiej turbiny są policzone Lepiej żeby przynajmniej klapa gasząca była sprawna, jak się nie daj bóg silnik rozbiega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Dzieki kolego na dniach sprawdze,a jeszcze problem mam ze smierdzącymi i gryzącymi w oczy spalinami co to moze byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek92 0 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam . Udało Ci się ten problem rozwiązać ? Ja również mam podobny problem w swoim AWX już od dłuższego czasu... również przy małych prędkościach na biegu 3 i 4 dodając gazu od niskich obrotów puszczając gwałtownie gaz przy około 2000/Obr. jest najlepiej słyszalny ten świst jakby zaworu upustowego, podczas postoju na biegu jałowym tego nie słychać tylko podczas obciążenia (jakby turbo za duże ciśnienie dawało) , nie ma spadku mocy , nic nie kopci , zrobiłem już około 10 tyś km od tego jak dostrzegłem ten problem i cały czas tak samo, rozmawiałem z mechanikiem, powiedział mi że może być gdzieś dziurka w wężu układu dolotowego turbiny bądź pęknięty intercoler . szukałem na różnych forach , dużo osób ma ten sam problem ale mechanicy nie mogą se z tym poradzić.. Za niedługo będę wymieniał rozrząd , przy okazji chcę uszczelnić cały układ dolotowy, może to pomoże . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Czesc kolego w czwartek zostawiam u mechanika na czyszczenie turbiny,prawdopodobnie tak powiedział ze to jest to i wystarczy ją tylko wyczyscic,zobaczymy czy pomoze,napewno napisze czy to pomogło bo denerwuje mnie ten swist. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Winne jest turbo ale nie jest to geometria lecz wirnik który odbija spaliny. Często słychac jak AWX gwizdają. Ja nie miałem nic po swapie turba słychać karetkę. Wirnik ma lekki luz ale nie dotyka muszli. Trzeba z czasem zmienic koprus i powinno byc ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuna811 0 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Dzieki w czwartek jade do mechanika to zobaczymy co zrobi bowiedział ze bedzie działalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się