Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regenarcja Napędu Pompy oleju 2.0 TDI


!Grześ

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.02.2018 o 22:24, porki18 napisał:

Witam. Czy jest ktoś może z Trójmiasta? Kto by zajął się moja pompa z bpw?? Najlepiej jakby sam ją wyciągnął...

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robi
Dzięki, po napisaniu posta na nast stronach znalazłem inf o firmie.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, orientujecie się, czy dużo jest roboty przy przeszczepieniu napędu z 1,9 TDI? I czy ktoś może polecić firmę w okolicach Legnica/Wrocław / Dolny Śląsk?

EDIT:

Już znalazłem tematu o swapie pompy ;)

Mój BPW ma 150 tys.km przebiegu, jak blisko ryzyka jestem? Dodam, że autko jest produkcji 04.2007.

Edytowane przez Marcenao
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie  BPW 2007 

 

Edytowane przez Damian320d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdziena ślasku regenerować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2018 o 19:57, Damian320d napisał:

Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie  BPW 2007 

 

I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, FUTURUM napisał:

I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd)

Hej silnik juz dawno zatarty :( jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Damian320d napisał:

Hej silnik juz dawno zatarty :( jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr

Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci :decayed: ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju :P

Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju :glupek2:):cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci :decayed: ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju :P

Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju :glupek2:):cool1:

Oj Piotrze narobiła sie bieda ;D szkoda że nie moge ci nagrac pracy silnika w tym momencie bo zostawiłem go w Polsce. Hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, gauto napisał:

Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw.

Niech Twój mechanik wyśle do Futurum, będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio regenerowałem gniazdo wałka dla świętego spokoju. Mechanik który to ogarniał ma jakiegoś gościa który regeneruje wałki i mam zrobione nowe gniazdo i przerobione na dłuższy imbus. Widziałem jego robotę i imbusy są tak ciasno spasowane ze zregenerowanym gniazdem że nie idzie go wyjąć :) na poprzednim imbusie zrobiłem jakieś 25k km i już było widać na nim ślady zużycia czyli miałem luz na gnieździe... 

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia ;) oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem.

38256517_1925931660801369_5167791322987233280_n.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, krzychuziom napisał:

Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia ;) oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem.

38256517_1925931660801369_5167791322987233280_n.jpg

No chyba jesteś jednym z niewielu myślących na forum :)

Większość wysyła do regeneracji pompy razem z wałkiem wyrównoważającym , nawet nie zadając sobie trudu zastanowienia się i sprawdzenia czy jest taka konieczność :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co , pewnie gdyby był w gorszym stanie też zdecydował bym się na regenerację , ale nie było takiej potrzeby , może ok 200 000 km zajrzę znów tam i zobaczę ;) a tak trochę grosza w kieszeni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imbus imbusem tez tak miałem ale gniazdo u mnie było już bardziej wyrobione i duże luzy i trzeba było regenerować ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo... musiałem zregenerować gniazdo bo po dwóch latach od wymiany już było widać ślady zużycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2018 o 20:22, krzychuziom napisał:

Tomek ale od wymiany samego imbusa ? przy jakim przebiegu wymieniałeś?

Auto kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 210k km. Przy rozrządzie został wymieniony imbus. Był mocno sfatygowany. Według mechanika wytrzymał by maks 30k km. Został założony nowy (moja pompa miała wersję z imbusem 77mm) Mimo wszystko nie dawało mi to spokoju bo w głowie mi chodziły słowa mechanika "luz na gnieździe znikomy" Przy kolejnym ściągnięciu michy po 2 latach i jakiś 30k km okazało się że imbus wygląda prawie tak samo jak poprzedni ? Czyli jednak luz na gnieździe nie był taki mały. Wałek został zregenerowany czyli gniazdo na nowo i pogłębione pod ori imbus 100mm. Imbus tak ciasno spasowany że nie szło go z gniazda wyjąć.

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy w wersji BLB też są takie same jaja z napędem pompy oleju, kupiłem auto 2 m-c temu z przebiegiem 250tyś. (potwierdzony) i nie wiem czy profilaktycznie oddać do mechanika aby zobaczył do pompy jak wygląda to gniazdo i wałek, czy są może jakieś objawy wcześniej jak wałek bądź gniazdo jest nieznacznie wyrobione ?

P.S

Natknąłem się na taki również artykuł https://www.wyborkierowcow.pl/usterki-2-0-tdi-jak-naprawic-wadliwy-naped-pompy-oleju/ a kupując auto od znajomego mechanika pamiętam że mówił mi że przy wymianie rozrządu wymienił również ten łańcuch na dole bo mało kto o nim pamięta więc wymienił go profilaktycznie, czy to by oznaczało że w tym silniku nie ma tego wycierającego się "imbusiku" i wyrabianego się gniazda pompy oleju tylko jest rozwiązanie na łańcuszku ? 

Edytowane przez popo601
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...