Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regenarcja Napędu Pompy oleju 2.0 TDI


!Grześ

Rekomendowane odpowiedzi

W blb masz identyczne rozwiązanie napędzania pompy olejowej jak w poprawionej wersji na kołach zębatych-występuje zabierak 7,7(imbusik) oraz wycierające się gniazdo.U Ciebie występuje jeszcze kolejna wada czyli pękający napinacz,wyciągający się łańcuszek,wycierające się zębatki oraz wpadające opiłki z ogniw łańcucha do pompy olejowej.

Nikt od tak nie robi remontu i sprzedaje samochód-coś musiało być na rzeczy że wymienił łańcuch...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kolega to tak naprawdę rodzina i chrzestny mojego starszego syna tym autem jeździła jego kobieta 3 lata więc nie sądzę żeby mnie chciał na minę wsadzić tym bardziej że wszystkie moje auta jakie miałem mi serwisował i audi również będzie A drąże temat że być mądrzejszy i uniknąć poważnej awari, swoją drogą to nawet nie wiem czy on kupując to auto 3 lata temu był świadomy problemów jakie niesie ze sobą silnik 2.0 TDI mimo iż jest mechanikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest mechanikiem to powinien wiedzieć co Ci sprawdzić ... Zapytaj co dokładnie wymienił,co sprawdził-jeśli to rodzina powinien być szczery.

Zasada w większości przypadków-z rodziną to tylko do zdjęcia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe tak znam to powiedzenie ale on nie zna tematu bolączek silników 2.0 TDI w audi bo jak z nim gadałem to robił wielkie oczy i słuchał jak świnia grzmotu o czym ja gadam ale pamiętam jak mówił że gdy wymieniał rozrząd jak  kupił auto to ten łańcuch na dole też wymienił a auto zdecydował się sprzedać żeby za dużo nie stracić bo miał nauczkę z poprzednim BMW e46 jeździł tak długo że potem za połowę ceny sprzedał bo tak spadły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś orientuje się ile w ASO kosztuje nowy wałek pod imbus 77mm? W moim BPW będę zrzucał miskę w przyszłym tyg. Jeśli okaże się ze gniazdo też jest wyrobione to pasuje też nim się zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są to jakieś grosze :) pamiętaj że są dwie długości i nawet po vin-ie nie są w stanie powiedzieć jaka jest w aucie , ja kupiłem 2 szt i zawleczkę ;) do miski sanki też w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BRD i pierwsze co zrobiłem po zakupie to regeneracja i wymiana na 100mm. Wałek był już prawie okrągły. Przebieg 220k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2018 o 20:21, harley22 napisał:

Witam,

Czy ktoś orientuje się ile w ASO kosztuje nowy wałek pod imbus 77mm? W moim BPW będę zrzucał miskę w przyszłym tyg. Jeśli okaże się ze gniazdo też jest wyrobione to pasuje też nim się zająć.

nie duzo chyba 22zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FUTURUM ile u Was kosztuje regeneracja pompy ojelu w BLB i ile czasu to trwa prosiłbym o dwa warianty jeden jakbym przywiózł samą pompę a drugi jakbym przyjechał samochodem i Wam powierzył wszystko od A do Z. Mam 251 tyś i nie mam pojęcia czy ktoś tam kiedyś zaglądał i już coś robił ... Chyba aż tyle ten imbus od nowości by nie wytrzymał co ? Kolega bankowo nic nie tykał pompy ojelu od którego kupiłem, wymienił tylko wspomniany łańcuszek a ja jeżdżę od ponad dwóch miesięcy i cały czas mam w głowie tą pompę :( chyba że robił ją pierwszy właściciel auta we Francji ... Ale tego się nie dowiem jak tylko zajrzeć do pompy oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi mechanik mówił to imbus wytrzymuje +/- 200tys. km. Ja zmieniałem przy 210tys. i dostałem info że jeszcze 40tys i by mi go obróciło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, harley22 napisał:

Tomek zmieniałeś sam zabierak, gniazdo było ok?

Gniazdo nigdy nie będzie ok. Jak zabierak się odksztalca to gniazdo również 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2018 o 20:48, harley22 napisał:

Chodzi mi o wałek z gniazdem w razie potrzeby :)

samego wałka nie kupisz w serwisie-jedynie cały moduł(koszta ogromne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyslac swój moduł do was czy mozna kupic gotowy i odesłać stary zeby bylo szybciej ? 

Jak to wygląda?

Edytowane przez julo23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_20181213_180708.thumb.jpg.e56b1d17a96653e23a85d563a19913f5.jpgIMG_20181213_180653.thumb.jpg.b8f72488b5bbf78e385bbf66d7a99fe8.jpg

Chciałbym przedstawić wałek z 2.0 tdi (2007r) w którym wymieniany był 4 razy sam zabierak w przeciągu 1,5 roku.Starsza osoba opowiedziała jak to jeden z warsztatów namawiał go na wymianę samego "trzpienia" plus raz wymiana samej pompki olejowej na nową z serwisu za ok 1000zł.Za każdym razem kazano wymieć olej i filtr.

Jaki z tego morał?Mechanik zadowolony-"Kowalski" zasmucony.

Tak objechanego wałka jeszcze nie mieliśmy w przeciągu 8 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2018 o 18:23, harley22 napisał:

Tomek zmieniałeś sam zabierak, gniazdo było ok?

Po kupnie wymieniłem sam imbus ale nie dawało mi to spokoju i po 1,5 roku miska ponownie zeszła na dół i zostało zregenerowane gniazdo i przerobione na imbus 100mm. Stary imbus już miał ślady zużycia ? Nowy imbus siedział tak ciasno że nie szło go wyjąć.

Edytowane przez A4-Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...