Jump to content
3 3
!Grześ

Regenarcja Napędu Pompy oleju 2.0 TDI

Recommended Posts

W dniu 16.02.2018 o 22:24, porki18 napisał:

Witam. Czy jest ktoś może z Trójmiasta? Kto by zajął się moja pompa z bpw?? Najlepiej jakby sam ją wyciągnął...

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robi

Share this post


Link to post
Share on other sites
No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robi
Dzięki, po napisaniu posta na nast stronach znalazłem inf o firmie.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, orientujecie się, czy dużo jest roboty przy przeszczepieniu napędu z 1,9 TDI? I czy ktoś może polecić firmę w okolicach Legnica/Wrocław / Dolny Śląsk?

EDIT:

Już znalazłem tematu o swapie pompy ;)

Mój BPW ma 150 tys.km przebiegu, jak blisko ryzyka jestem? Dodam, że autko jest produkcji 04.2007.

Edited by Marcenao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie  BPW 2007 

 

Edited by Damian320d

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdziena ślasku regenerować ?


Why So Serious ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.05.2018 o 19:57, Damian320d napisał:

Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie  BPW 2007 

 

I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd)


http://www.futurum.net.pl

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI audi vw seat skoda dodge 2004-2016r

tel:501-235-580

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, FUTURUM napisał:

I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd)

Hej silnik juz dawno zatarty :( jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Damian320d napisał:

Hej silnik juz dawno zatarty :( jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr

Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci :decayed: ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju :P

Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju :glupek2:):cool1:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci :decayed: ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju :P

Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju :glupek2:):cool1:

Oj Piotrze narobiła sie bieda ;D szkoda że nie moge ci nagrac pracy silnika w tym momencie bo zostawiłem go w Polsce. Hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, gauto napisał:

Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw.

Niech Twój mechanik wyśle do Futurum, będziesz zadowolony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio regenerowałem gniazdo wałka dla świętego spokoju. Mechanik który to ogarniał ma jakiegoś gościa który regeneruje wałki i mam zrobione nowe gniazdo i przerobione na dłuższy imbus. Widziałem jego robotę i imbusy są tak ciasno spasowane ze zregenerowanym gniazdem że nie idzie go wyjąć :) na poprzednim imbusie zrobiłem jakieś 25k km i już było widać na nim ślady zużycia czyli miałem luz na gnieździe... 

Edited by A4-Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia ;) oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem.

38256517_1925931660801369_5167791322987233280_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, krzychuziom napisał:

Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia ;) oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem.

38256517_1925931660801369_5167791322987233280_n.jpg

No chyba jesteś jednym z niewielu myślących na forum :)

Większość wysyła do regeneracji pompy razem z wałkiem wyrównoważającym , nawet nie zadając sobie trudu zastanowienia się i sprawdzenia czy jest taka konieczność :D


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co , pewnie gdyby był w gorszym stanie też zdecydował bym się na regenerację , ale nie było takiej potrzeby , może ok 200 000 km zajrzę znów tam i zobaczę ;) a tak trochę grosza w kieszeni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

imbus imbusem tez tak miałem ale gniazdo u mnie było już bardziej wyrobione i duże luzy i trzeba było regenerować ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem to samo... musiałem zregenerować gniazdo bo po dwóch latach od wymiany już było widać ślady zużycia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomek ale od wymiany samego imbusa ? przy jakim przebiegu wymieniałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.08.2018 o 20:22, krzychuziom napisał:

Tomek ale od wymiany samego imbusa ? przy jakim przebiegu wymieniałeś?

Auto kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 210k km. Przy rozrządzie został wymieniony imbus. Był mocno sfatygowany. Według mechanika wytrzymał by maks 30k km. Został założony nowy (moja pompa miała wersję z imbusem 77mm) Mimo wszystko nie dawało mi to spokoju bo w głowie mi chodziły słowa mechanika "luz na gnieździe znikomy" Przy kolejnym ściągnięciu michy po 2 latach i jakiś 30k km okazało się że imbus wygląda prawie tak samo jak poprzedni ? Czyli jednak luz na gnieździe nie był taki mały. Wałek został zregenerowany czyli gniazdo na nowo i pogłębione pod ori imbus 100mm. Imbus tak ciasno spasowany że nie szło go z gniazda wyjąć.

Edited by A4-Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy w wersji BLB też są takie same jaja z napędem pompy oleju, kupiłem auto 2 m-c temu z przebiegiem 250tyś. (potwierdzony) i nie wiem czy profilaktycznie oddać do mechanika aby zobaczył do pompy jak wygląda to gniazdo i wałek, czy są może jakieś objawy wcześniej jak wałek bądź gniazdo jest nieznacznie wyrobione ?

P.S

Natknąłem się na taki również artykuł https://www.wyborkierowcow.pl/usterki-2-0-tdi-jak-naprawic-wadliwy-naped-pompy-oleju/ a kupując auto od znajomego mechanika pamiętam że mówił mi że przy wymianie rozrządu wymienił również ten łańcuch na dole bo mało kto o nim pamięta więc wymienił go profilaktycznie, czy to by oznaczało że w tym silniku nie ma tego wycierającego się "imbusiku" i wyrabianego się gniazda pompy oleju tylko jest rozwiązanie na łańcuszku ? 

Edited by popo601

Share this post


Link to post
Share on other sites

W blb masz identyczne rozwiązanie napędzania pompy olejowej jak w poprawionej wersji na kołach zębatych-występuje zabierak 7,7(imbusik) oraz wycierające się gniazdo.U Ciebie występuje jeszcze kolejna wada czyli pękający napinacz,wyciągający się łańcuszek,wycierające się zębatki oraz wpadające opiłki z ogniw łańcucha do pompy olejowej.

Nikt od tak nie robi remontu i sprzedaje samochód-coś musiało być na rzeczy że wymienił łańcuch...


http://www.futurum.net.pl

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI audi vw seat skoda dodge 2004-2016r

tel:501-235-580

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten kolega to tak naprawdę rodzina i chrzestny mojego starszego syna tym autem jeździła jego kobieta 3 lata więc nie sądzę żeby mnie chciał na minę wsadzić tym bardziej że wszystkie moje auta jakie miałem mi serwisował i audi również będzie A drąże temat że być mądrzejszy i uniknąć poważnej awari, swoją drogą to nawet nie wiem czy on kupując to auto 3 lata temu był świadomy problemów jakie niesie ze sobą silnik 2.0 TDI mimo iż jest mechanikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli jest mechanikiem to powinien wiedzieć co Ci sprawdzić ... Zapytaj co dokładnie wymienił,co sprawdził-jeśli to rodzina powinien być szczery.

Zasada w większości przypadków-z rodziną to tylko do zdjęcia:)


http://www.futurum.net.pl

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI audi vw seat skoda dodge 2004-2016r

tel:501-235-580

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe tak znam to powiedzenie ale on nie zna tematu bolączek silników 2.0 TDI w audi bo jak z nim gadałem to robił wielkie oczy i słuchał jak świnia grzmotu o czym ja gadam ale pamiętam jak mówił że gdy wymieniał rozrząd jak  kupił auto to ten łańcuch na dole też wymienił a auto zdecydował się sprzedać żeby za dużo nie stracić bo miał nauczkę z poprzednim BMW e46 jeździł tak długo że potem za połowę ceny sprzedał bo tak spadły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Czy ktoś orientuje się ile w ASO kosztuje nowy wałek pod imbus 77mm? W moim BPW będę zrzucał miskę w przyszłym tyg. Jeśli okaże się ze gniazdo też jest wyrobione to pasuje też nim się zająć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

są to jakieś grosze :) pamiętaj że są dwie długości i nawet po vin-ie nie są w stanie powiedzieć jaka jest w aucie , ja kupiłem 2 szt i zawleczkę ;) do miski sanki też w dół

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imbus już mam :D Chodzi mi o wałek z gniazdem w razie potrzeby :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a przepraszam , źle przeczytałem  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam BRD i pierwsze co zrobiłem po zakupie to regeneracja i wymiana na 100mm. Wałek był już prawie okrągły. Przebieg 220k km.


20181112_142331a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.11.2018 o 20:21, harley22 napisał:

Witam,

Czy ktoś orientuje się ile w ASO kosztuje nowy wałek pod imbus 77mm? W moim BPW będę zrzucał miskę w przyszłym tyg. Jeśli okaże się ze gniazdo też jest wyrobione to pasuje też nim się zająć.

nie duzo chyba 22zł 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...